abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66656422
Nog meer Yelle's? Of waren dit alle?
pi_66656457
mijn mentor is yelle
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:12:19 #228
244674 Levi1234
De onzinnige user
pi_66658437
Mijn moeder ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
I agree with the second part.
pi_66658903
Zeg, we kunnen toch wel tegen een grapje hé...

Het enige waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is wie die verdomde mask nu is. Ja, ik weet het, het is pijnlijk... maar goed...
En ik zal blij zijn als die shows voorbij zijn. Dochter vind het prachtig maar ik erger me rot... vooral aan Patty en hoe Tooske praat.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:27:19 #230
244674 Levi1234
De onzinnige user
pi_66658963
Ja ik wil ook wel weten wie The Mask is....ach ja...vrijdag komen we erachter.
Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
pi_66659613
pi_66659619
Trouwens was laatst in het programma 4me dat insecten eten heel gezond is, goed voor de voedselprobleem in de wereld en uitstoot van broeikas gassen. Alleen het grote verschil is, deze waren allemaal gebakken.
pi_66660387
Vraag me dus echt af wie het is, waarschijnlijk zit hij wel tussen de personen die verdacht worden, hoop persoonlijk niet op Hayashi..
pi_66667381
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef CaptainCab het volgende:
[ afbeelding ]
hehe
pi_66667742
ik ben eigenlijk ook yelle
pi_66667804
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef CaptainCab het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.

Ten eerste: Ik heb helemaal geen problemen of wat dan ook met Vincent. Hij heeft respect voor mijn acts, en m’n vader en ik hebben dat ook voor hem. Ik begrijp dus niet waar dat plaatje op slaat. We hebben het met z’n allen gewoon heel gezellig met elkaar hoor.

Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen. Morgen zijn de repetities, dus dan gaan we kijken wat ik precies ga doen.

Ten derde: er zijn een aantal mensen hier die zeuren dat ik niks zeg tijdens de acts. Dit is omdat ik mee 100% wil concentreren. Proberen jullie maar eens op te treden voor een grote zaal en met de wetenschap dat ’t live op tv komt. Ik heb nog nooit voor zoveel mensen opgetreden, dus dat is niet makkelijk hoor.

Voor degenen die m’n vader en ik wel steunen wil ik zeggen: bedankt, we waarderen het erg!!!

Hoe dan ook hoop ik dat jullie vrijdag met plezier naar de acts gaan kijken.

O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
pi_66668070
LEVI AFGEWEZEN
pi_66668893
Levi wordt geflashed!

Blauwtje voor Levi!

Maar ik vind het stiekum wel sneu voor mijn schatje Levi
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:59:35 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_66669905
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:

Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen.
quote:
O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
Ik hoop dat t echt is, Levi de stalker
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:03:12 #240
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_66670029
Overigens Yelle, kun je een keer een truc doen die niet wordt uitgelegd op YouTube. Gewoon voor de schijn dat je zogenaamd echt iets kunt
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:14:52 #241
219200 xyz147
I got shot
pi_66670552
quote:

[..]

Ten derde: er zijn een aantal mensen hier die zeuren dat ik niks zeg tijdens de acts. Dit is omdat ik mee 100% wil concentreren. Proberen jullie maar eens op te treden voor een grote zaal en met de wetenschap dat ’t live op tv komt. Ik heb nog nooit voor zoveel mensen opgetreden, dus dat is niet makkelijk hoor.
autist
pi_66670668
quote:

[..]

Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.

Ten eerste: Ik heb helemaal geen problemen of wat dan ook met Vincent. Hij heeft respect voor mijn acts, en m’n vader en ik hebben dat ook voor hem. Ik begrijp dus niet waar dat plaatje op slaat. We hebben het met z’n allen gewoon heel gezellig met elkaar hoor.

Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen. Morgen zijn de repetities, dus dan gaan we kijken wat ik precies ga doen.

Voor degenen die m’n vader en ik wel steunen wil ik zeggen: bedankt, we waarderen het erg!!!

Hoe dan ook hoop ik dat jullie vrijdag met plezier naar de acts gaan kijken.

THATS THE REAL YELLE

ik moet me INHOUDEN srry
pi_66671263
Die fake Yelle doet wel veel moeite om echt over te komen.Ik zag de Duitse finale vanavond op ProSieben (ontvangst via satelliet). Daar won Jan Becker. Uri nam ook David Merlini mee en die deed een of andere act. Blijkbaar een leerling/assistent van Geller zelf..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:32:08 #244
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_66671415
Yelle, post eens iets over FOK! op je hyves zodat we weten dat je echt bent. Maak ik reclame voor je op de FP
pi_66671640
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef iCor het volgende:
Die fake Yelle doet wel veel moeite om echt over te komen.Ik zag de Duitse finale vanavond op ProSieben (ontvangst via satelliet). Daar won Jan Becker. Uri nam ook David Merlini mee en die deed een of andere act. Blijkbaar een leerling/assistent van Geller zelf..
was daar ook een masker??
pi_66672267
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef Somesomg het volgende:

[..]

was daar ook een masker??
Nee, maar de bedoeling van de show was dat de winnaar van het eerste seizoen (Vincent Raven) de strijd aan zou gaan om zijn titel te verdedigen. Maar hij moest opgeven wegens een hersenbloeding. Vraag me af waarom Ramana niet meedoet in Nederland... want normaal mag hij zijn titel verdedigen..
pi_66672472
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:48 schreef iCor het volgende:

[..]

Nee, maar de bedoeling van de show was dat de winnaar van het eerste seizoen (Vincent Raven) de strijd aan zou gaan om zijn titel te verdedigen. Maar hij moest opgeven wegens een hersenbloeding. Vraag me af waarom Ramana niet meedoet in Nederland... want normaal mag hij zijn titel verdedigen..
gaan ze een net zoals harry potter vechten ofzo?
pi_66673319
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Somesomg het volgende:

[..]

gaan ze een net zoals harry potter vechten ofzo?
Ja met spreuken en zulke shizzle. Duelleren
pi_66674153
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef iCor het volgende:

[..]

Ja met spreuken en zulke shizzle. Duelleren
WEEEJOOOOOHHHH maar als the mask wint gaat ie gooien met messen en als yelle wint gaat ze ramana laten zweven en als vincent wint gaat die tijdens het duel wormen/bloedzuigers eten en ramana gaat zweven op een stok OK CONCLUSIE YELLE MOET WINNEN ZE MATCHEN
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:05:53 #250
244674 Levi1234
De onzinnige user
pi_66694504
Okay WTF?!
Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of ik nu voor de gek wordt gehouden of gewoon fucking hard gedissed ben nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')