't Is het nummer van zijn GSM. Maar om nou massaal te gaan bellen... Zou een beetje stijlloos zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Krijg je dan Vincent aan de lijn? Of een manager ofzo?
Ik heb regelmatig contact met Vincent, ja. Ook via dat nummer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heb je zelf al gebeld dan? Dat iets op internet staat wil niet zeggen dat 't waar is.
Omg mag ik je een hand geven?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:55 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig contact met Vincent, ja. Ook via dat nummer.
Hoeft niet hoor. Vincent is ook maar gewoon een mens.quote:
Was best flauw van me. Heb 't niet zo op die gozer. Tijdens zijn laatste act ging ik bijna over m'n nek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:58 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Vincent is ook maar gewoon een mens.
Van het vampierachtige dan wel, maar toch...
Zit allemaal tussen de oren. Meelwormen zijn best lekker, schijnt het. Vincent is heel zachtaardig. Eigenlijk een heel lieve en warme man die door SBS in een bepaald demonisch keurslijf wordt geduwd. Ach, 't is een spelletje. Heeft weinig met goochelen te maken (helaas) en des te meer met de show er omheen. Best leuk, als je een beetje door de gebrachte ernst heen kunt prikken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Was best flauw van me. Heb 't niet zo op die gozer. Tijdens zijn laatste act ging ik bijna over m'n nek.
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen de oren. Meelwormen zijn best lekker, schijnt het. Vincent is heel zachtaardig. Eigenlijk een heel lieve en warme man die door SBS in een bepaald demonisch keurslijf wordt geduwd. Ach, 't is een spelletje. Heeft weinig met goochelen te maken (helaas) en des te meer met de show er omheen. Best leuk, als je een beetje door de gebrachte ernst heen kunt prikken.
Vincent spint er garen bij, hij is degene die zich echt in de picture gezet heeft. The Mask kan zonder masker alleen maar tegenvallen. Zn acts zijn ook elke keer t zelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.
Ja. Dat is altijd een gok. Of je de impact kunt inschatten is wat anders. Vincent ontvangt doodsbedreigingen en dat soort zaken. Niemand kiest daarvoor. Slaap je ook niet geruster van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.
Lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:08 schreef Levi1234 het volgende:
..en dat het dan op vrijdag te zien is.
helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Even uitgekletst? Je valt in herhaling jongen.
wij zijn jaloers op yellequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:34 schreef ragetti het volgende:
jezus waar gaat dit over?? fucking yelle dit yelle dat, iedereen doe alsof die yelle is. gvd pleurt op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |