Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Somesomg het volgende:
OK iedereen ik ben yellestel maar een paar vragen ik kan ze beantwoorden
dat soort vragen stel je niet aan yellequote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef iCor het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?![]()
B,nee,jaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef iCor het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?![]()
Mag ik als 50 jarige man niet mijn dagelijkse pedo-plezier hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
dat soort vragen stel je niet aan yelle
Per klant, dan worden ze rijkquote:Op maandag 2 maart 2009 21:33 schreef iCor het volgende:
Misschien is Yelle's papa wel geïnteresseerd in 100¤..
Ik zou stambezoeker zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Per klant, dan worden ze rijk
Die vader zei dat ze veel geld had gewonnen met armpjedrukken, maar hiermee wordt ze nog rijker
Ja, omdat je me met rust moet laten, engerdquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef Levi1234 het volgende:
Ik heb haar net gevraagd of ze hier een account had, ze zei dat dit niet het geval was.
We weten allang dat jij niet de echte Yelle bentquote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Ja, omdat je me met rust moet laten, engerd
wij zijn allemaal verliefd op levi geef het maar toe iedereenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik moet mezelf gaan ontmaskeren...
Ik moet iets bekennen....
Ik ben verliefd op de Levi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |