Lamequote:Op zondag 1 maart 2009 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Wat een anti-climax...
Patty die ging vertellen dat op een geheime locatie war ze waren dat de The Mask zich ging onthullen.
En jawel, Geer zat eronder, 'KOEKKOEK, ik ben het nie't, maar ik kom wel vertellen dat Holland got talent op TV komt. Kijken dus"
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:08 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
je zei het echt!!je bent dus een echte mentalist!!
![]()
Vincent for the win
correctie: met de SBS-leiding erbij..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef player90 het volgende:
en die brard en joling zitten ongetwijfeld te gieren van het lachen om de domme kijkertjes
hmmmm dan kan ik dat ook wel eens gaan eten!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef mhai het volgende:
Vincent je eet wormen en bloedzuigers maar wat is er mis met kakkerlakken? En de strip : Pret met Vincent is geweldighahaha hoe Patty vastgebonden licht
te weinig bloedzuigers gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Somesomg het volgende:
Vincent (1001)
vandaag, 18:47
Ik ben wat ziekjes en vooral heel moe.
logisch
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
hmmmm dan kan ik dat ook wel eens gaan eten!
ja en dan zijn die meelwormen maar slappe dingenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
tjaa als je alle vitaminen uit bloedzuigers haalt, moet je er ook heel wat eten natuurlijk
dan geloof je me dus nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef mhai het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat gaat nooit gebeuren want het is niet de Vincent, kakkerlakken zou hij namelijk nooit eten
Dan kan je dat best op je hoofd zetten.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Een 12 jarig meisje waar je bloedzuigers in haar slipje wil zettenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nou niet zo vervelend tegen mij doen he
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hé kinetic-Yelle...jouw geloof ik wel!!!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdag
Dan stuur me eens een filmpje van voetballende bloedzuigersquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen voetballen. hihi
mijne is dat ik je live bijtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
Min truc voor vrijdag is dat ik en LIVE op TV ben en LIVE op FOK! post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |