ja en dan zijn die meelwormen maar slappe dingenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
tjaa als je alle vitaminen uit bloedzuigers haalt, moet je er ook heel wat eten natuurlijk
dan geloof je me dus nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef mhai het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat gaat nooit gebeuren want het is niet de Vincent, kakkerlakken zou hij namelijk nooit eten
Dan kan je dat best op je hoofd zetten.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Een 12 jarig meisje waar je bloedzuigers in haar slipje wil zettenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nou niet zo vervelend tegen mij doen he
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hé kinetic-Yelle...jouw geloof ik wel!!!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdag
Dan stuur me eens een filmpje van voetballende bloedzuigersquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen voetballen. hihi
mijne is dat ik je live bijtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
Min truc voor vrijdag is dat ik en LIVE op TV ben en LIVE op FOK! post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |