Ja man, zonder dit topic zou ik allang niet meer kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic er nog om alles goed te maken.
Als je niet goed bent in 'dat soort zooi' vraag ik me af welke opleiding je genoten hebt en hoe ver je zal komen in je leven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
zo beter? ben niet zo goed in dat soort zooi...
Zie hier mensen, de eerste tekenen van een psychose.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Skunk-m het volgende:
Je moet zelf logisch nadenken en dan kan het misschien nog niet bewezen zijn maar je weet wel bijna zeker dat het zo zit, want anders is er geen logica meer
Ik ook niet denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef iCor het volgende:
[..]
Ja man, zonder dit topic zou ik allang niet meer kijken
je hebt het dus wel gelezen of er in ieder geval een beetje overheen gekeken. maar jij laat je de les lezen door anderen zonder dat je het in de gaten hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef DamzkoO het volgende:
Werkelijk niemand heeft zin om dat lapje nonsens te lezen
jep...quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:32 schreef ToT het volgende:
Beter ja!
Tja idd; als een filmpje laat zien hoe hij het gedaan zou KUNNEN hebben, betekent niet dat hij het inderdaad op die manier DOET!
momenteel ICT niveau 4 volgend jaar hbo informatica.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Als je niet goed bent in 'dat soort zooi' vraag ik me af welke opleiding je genoten hebt en hoe ver je zal komen in je leven.
laat eerst die hallucinaties maar komen dan of zijn dat de 2e tekenen van psychosequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie hier mensen, de eerste tekenen van een psychose.
Nee hoor dat is wat jij er van maakt. Ik heb het niet gelezen, zag een lap tekst staan zonder enige leestekens en een hoop letters achtereen en plaatste een berichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef Skunk-m het volgende:
je hebt het dus wel gelezen of er in ieder geval een beetje overheen gekeken. maar jij laat je de les lezen door anderen zonder dat je het in de gaten hebt.
Ah zo, en daar heb je totaal geen Nederlands bij nodig, in die zin dat het duidelijk en helder verwoord dient te zijn?quote:momenteel ICT niveau 4 volgend jaar hbo informatica.
jawel, maar die tekst heb ik gewoon in een stuk door getypt ik zag pas dat het zo was toen ik hem gepost had.quote:Ah zo, en daar heb je totaal geen Nederlands bij nodig, in die zin dat het duidelijk en helder verwoord dient te zijn?
Heb nog hoop dat het niet zo is...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:28 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Je zou het nu al moeten weten.
Het topic op Fok is het leukste van het programmaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef Phenomenon. het volgende:
Wel jammer dat het na vanavnod voorbij is![]()
vooral op fok was het leuk om te volgen, met al die nepperds
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het topic op Fok is het leukste van het programma
Hij zal zich eerder bekend maken. 1 Act als The Mask, 1 act als Hayashi.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Melody Klaver is vanavond ook weer aanwezig, stond op dr hyve.
Vanavond de strijd der mentalisten. Ik heb echt geen idee wie er gaat winnen.
Yelle
Ze heeft best veel aanhangers. Mensen die denken dat het echt is en ze stemmen allemaal op haar.
Ik denk dat ze derde wordt.
Vincent
Vincent heeft iets van 20 fanclubs op hyves, bij elkaar zo'n 3000 mensen, heeft daarbuiten nog een heleboel mensen die stemmen. Ik denk dat ie 2de wordt.
The Mask
Iedereen wil weten wie hij is, hij zou zichzelf bekend maken als hij won. Hij heeft ook nog eens een heleboel fans. Wordt denk ik 1ste
Dit wordt een onvoorspelbare avond denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |