Hebben jullie het ook gezellig met The Mask? Lijkt me niet want hij zegt nooit watquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:
[..]
Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.
Ten eerste: Ik heb helemaal geen problemen of wat dan ook met Vincent. Hij heeft respect voor mijn acts, en m’n vader en ik hebben dat ook voor hem. Ik begrijp dus niet waar dat plaatje op slaat. We hebben het met z’n allen gewoon heel gezellig met elkaar hoor.
Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen. Morgen zijn de repetities, dus dan gaan we kijken wat ik precies ga doen.
Ten derde: er zijn een aantal mensen hier die zeuren dat ik niks zeg tijdens de acts. Dit is omdat ik mee 100% wil concentreren. Proberen jullie maar eens op te treden voor een grote zaal en met de wetenschap dat ’t live op tv komt. Ik heb nog nooit voor zoveel mensen opgetreden, dus dat is niet makkelijk hoor.
Voor degenen die m’n vader en ik wel steunen wil ik zeggen: bedankt, we waarderen het erg!!!![]()
Hoe dan ook hoop ik dat jullie vrijdag met plezier naar de acts gaan kijken.
O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
Je krijgt gewoon de waarheid te horen, dat je een enge stalker ben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Levi1234 het volgende:
Okay WTF?!
Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of ik nu voor de gek wordt gehouden of gewoon fucking hard gedissed ben nu.
Vraag haar op MSN!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Levi1234 het volgende:
Okay WTF?!
Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of ik nu voor de gek wordt gehouden of gewoon fucking hard gedissed ben nu.
Als je op dr hyves kijkt zou het bijna niet kunnen qua typstyle..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Levi1234 het volgende:
Anyway..ik denk eigenlijk wel dat die laatste Yelle de echte is.
Mwahhh, geloof 't niet echt. Ik zou graag willen geloven dat het de echte is, maar dan zou er bewijs moeten komen. Bijvoorbeeld een bericht op d'r hyves of een persoonlijk bericht.. o.i.d.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef ToT het volgende:
Misschien heeft ze wat lessen Nederlands enzo gevolgd na het maken van haar hyves pagina?
Daarbij is hyves meer informeel en nu wil ze gewoon heel duidelijk zijn.
Waar bevestigt hij dat dan? Hij twijfelt toch..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef ToT het volgende:
Tja als iedereen hier 100% overtuigd is dat Levi d'r echt kent en Levi bevestigt dat dit de echte is, dan zal het vast wel zo zijn, toch?
Ja klopt, synthetisch Yellequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef ToT het volgende:
Ach jah....
Anyway, over Yelle gesproken; ik zag een keer in een klein fragmentje dat ze met haar handen iets van ijzervijlsel had aangetrokken of zo? Had ik dat goed gezien?
Ja man, zonder dit topic zou ik allang niet meer kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic er nog om alles goed te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |