quote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef crohntje het volgende:
Wat doe je nu Vincent. Googelen op je nieuwe gasten?
wat nou, ik ben een echte finalist met echte bloedzuigers en echte meelwormenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef ToT het volgende:Ik ben benieuwd wat de ECHTE finalisten van deze topics-reeks zouden zeggen!
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef ToT het volgende:Ik ben benieuwd wat de ECHTE finalisten van deze topics-reeks zouden zeggen!
Je klinkt een beetje als een nep vincent, net zoals een nep mask op hyesquote:Op zondag 1 maart 2009 22:04 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
wat nou, ik ben een echte finalist met echte bloedzuigers en echte meelwormen
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef crohntje het volgende:
Mooi dan..FOK! op je hoofd, of desnoods op je jas...of je zegt het, wat jij wilt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!
Nu klink je fucking nepquote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!
Dat was sabotage. Vincent had een bloedzuiger in mn slipje verstoptquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef crohntje het volgende:
Jezus Yelle, overschat je jezelf niet? Die pijl was ook al zo moeilijk..
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik kan het niet Vincent...ik kan het niet...
Kut, verkeerde schermquote:
Al dat werk voor niksquote:
Alsof jij nog geen klooncheck hebt gedaanquote:
als jij nou zorgt voor wat lekkers te eten tijdens mijn overwinningsfeestje, dan doe ik datquote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef GSMboy het volgende:
Vincent, kan je in de finale even reklame voor FoK! maken?
Thnx
Oh ja, hierbij heb ik al de nieuwsflits op Youtube gevonden.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef GSMboy het volgende:
Vincent, kan je in de finale even reklame voor FoK! maken?
Thnx
Oh ja, hierbij heb ik al de nieuwsflits op Youtube gevonden.
Bloedzuigersquote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
als jij nou zorgt voor wat lekkers te eten tijdens mijn overwinningsfeestje, dan doe ik dat
jazeker! gewoon in de pan, even 10 minuten laten koken, af en toe even omdraaien, wat zout dr over en klaarquote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Bloedzuigers![]()
Meelwormen![]()
Zijnd ie ook te frituren, en zo ja? Hoelang en hoe te bereiden?
kijk dan nu nog maar even snel alle programma's want na vrijdag is het voorbijquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Levi1234 het volgende:
Vince, als jij wint....kijk ik nooit meer SBS 6
en als yelle wint??quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Levi1234 het volgende:
Vince, als jij wint....kijk ik nooit meer SBS 6
WTF...... ben ik dan de enigste die wist dat het een faker was valt me vies tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:22 schreef GaylordF0kker het volgende:
Volgens de échte Vincent is de Fok-VampierVincent een nepperd. Ik was er zelf bijna ingetrapt.
Beetje stijlloos om (zoals in het vorige topique) de namen van zijn kinderen te ge-/misbruiken voor deze kloon. Gaat mijns inziens al een brug te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |