Klein is niet nul.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht om een online uitgeverij te gebruiken voor mijn eigen verhalen. Maar zelf de promotie moeten doen en het bij winkels onder de aandacht brengen weerhoudt me er toch van.
Wat dat betreft gaat mijn voorkeur toch uit naar een traditionele uitgeverij, die zelf ook de commerciële kant op zich neemt. Al is de kans om daar binnen te komen wel erg klein, helaas.
Een kleine kans is inderdaad ook een kans. Daarom houd ik ook hoop dat het me nog een keer gaat lukken. Wat dat betreft hoop ik eind deze maand een stap te kunnen zetten. Er is dan een mogelijkheid om een manuscript kort voor te leggen aan redacteuren van uitgeverijen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klein is niet nul.
Overigens moet je ook bij een regulier hard aan de slag voor promotie, maar zij hebben wel meer ingangen, dat scheelt wel. En op een gegeven moment wil je het zelf ook, hoor. Lekker reclame maken voor je eigen boek
Wat heb je geschreven DaMart en wat is dat voor mogelijkheid om het aan redacteuren voor te leggen?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kleine kans is inderdaad ook een kans. Daarom houd ik ook hoop dat het me nog een keer gaat lukken. Wat dat betreft hoop ik eind deze maand een stap te kunnen zetten. Er is dan een mogelijkheid om een manuscript kort voor te leggen aan redacteuren van uitgeverijen.
En mocht het bij de reguliere uitgevers niet lukken, dan sluit ik zeker niet uit dat ik toch een online uitgeverij inschakel. Daarom vind ik dit soort topics, waarin anderen hun ervaringen met online uitgeverijen delen, erg interessant om te lezen.
Ik ben nu bezig met een boek. Het verhaal zit al wat langer in mijn hoofd. Eind deze maand is er in Amsterdam ter afsluiting van de Boekenweek een editie van Nightwriters. Onderdeel daarvan is een speeddate met redacteuren. Daar wil ik wat ik tot dan heb geschreven aan voorleggen, al is het maar voor het kleinste beetje opbouwende kritiek dat ze in de korte tijd die er is, kunnen geven.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heb je geschreven DaMart en wat is dat voor mogelijkheid om het aan redacteuren voor te leggen?
Precies! En onderschat je vrienden- en kennissenkring niet qua web voor promotiequote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef wonderer het volgende:
Overigens moet je ook bij een regulier hard aan de slag voor promotie, maar zij hebben wel meer ingangen, dat scheelt wel. En op een gegeven moment wil je het zelf ook, hoor. Lekker reclame maken voor je eigen boek
Nou ja, een persbericht naar de media (en dan bedoel ik niet alleen volkskrant enzo, maar heel algemeen) van een uitgever wordt wel iets serieuzer genomen dan een berichtje van een pod-je. Zeker als die media moeten gaan schiften in waar ze wel en niet aandacht aan besteden. De lokale media (plaatselijke sufferdje etc) zal het weinig verschil maken, maar als ik zelf de gaykrant had aangeschreven met zijn zelf uitgegeven boek, zou de kans dat zij een recensie schreven waarschijnlijk een stuk kleiner zijn geweest.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies! En onderschat je vrienden- en kennissenkring niet qua web voor promotie
Het zelf timmeren aan de weg om je boek te promoten lijkt me juist zo leuk. Moet er niet aan denken dat iemand anders het voor me doet.
Kijk naar de FP. Zonder mij erin te kennen zet Stefan een berichtje. Hardstikke leuk hoor, daar niet van, maar er zitten al meteen 2 behoorlijk storende fouten in die tekst.
Precies. De invloed van eigen (lokale) promotie moet zeker niet onderschat worden, maar voor een bredere promotie is een naam en netwerk eigenlijk onontbeerlijk, lijkt me. En daarvoor is een bekende (reguliere) uitgever zeer belangrijk, in mijn ogen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, een persbericht naar de media (en dan bedoel ik niet alleen volkskrant enzo, maar heel algemeen) van een uitgever wordt wel iets serieuzer genomen dan een berichtje van een pod-je. Zeker als die media moeten gaan schiften in waar ze wel en niet aandacht aan besteden. De lokale media (plaatselijke sufferdje etc) zal het weinig verschil maken, maar als ik zelf de gaykrant had aangeschreven met zijn zelf uitgegeven boek, zou de kans dat zij een recensie schreven waarschijnlijk een stuk kleiner zijn geweest.
Maar dat is in jouw geval denk ik ook niet aan de orde vanwege je specifieke onderwerp. Maar aangezien dit toch een BEETJE een algemeen topic is, lijkt het me wel nuttig om te meldenAls je bijvoorbeeld zelf een chicklit uitgeeft, kom je er bij de viva niet zo snel in als dat je uitgever dat voor je regelt, of je in ieder geval met de naam van je uitgever kan schermen.
Volgens mij wel, maar veel zicht heb ik er niet op. Kan wel eens rondvragen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat recensenten eerder boeken van de reguliere uitgevers beoordelen dan van POD's?
Dat weet ik wel ongeveer zeker, jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Denk je dat de POD's dus niet voor 'vol' worden aangezien?
Heeft iemand het boekje al binnen?quote:Het duurt al met al tussen 1 week en 10 dagen na ontvangst van de betaling voordat u uw bestelling in huis hebt.
Ik heb de bestelde boekjes nog niet binnen nee. Zal maandag of dinsdag wel komen denk ik ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef Reese het volgende:
Uit de bevestigingsmail van Boekscout.nl
Heeft iemand het boekje al binnen?
@Bluezz, gaat het goed met de verkopen?
Nou!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef popolon het volgende:
54 al.Da's toch heel mooi al.
Je wordt nog rijk.
Mag ik je aanraken ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben benaderd door de NCRV, met dank aan SCH, als alles doorgaat kom ik 21 maart op radio 2 bij het ochtendprogramma cappucino.
Blijft jammer dat het topic over haar boek werd gesloten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Reese het volgende:
Wat tof!
Zowel van het aatal boekjes (al ruim meer dan het aantal lentes dat je jong bent, Bloes!) als van je eventuele radio-optreden
Ok dan stop ik eroverquote:
Wie leest er in hemelsnaam A F TH van derHeijden ?quote:
Had je vorige week maar moeten bestellen, was het nog 10,95quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Hardrebel het volgende:
11,95 voor een boek
Tof, het aantal bestellingen overschrijdt ook al het aantal pagina'squote:van 42 pagina's?
Dat lukt primaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:14 schreef SCH het volgende:
Lukt het een beetje met de publiciteit Bluezz of is dat moeilijk bij zo'n onbeduidend stenciltje?
Wat je voelt of wil zeggen of denkt graag per pm of mailquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef maril het volgende:
Zo Bleuzz, knap van jou dat je niet gek bent geworden, ik zou compleet er onderdoor zijn gegaan, zolang niet te horen/zien van iemand waar je van houdt. goed dat je hem hebt gezien .
Afijn zal niet alles zeggen wat ik denk/voel want dan verraad ik het boek, en das niet de bedoeling.
Kutjandorie, dan moet je dus al die tientallen andere verzoeken naast je neerleggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Cappucino vraagt trouwens wel van mij exclusiviteit qua 'optreden'
Yups, wat schuift dat eigenlijk? Zo'n interview?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Kutjandorie, dan moet je dus al die tientallen andere verzoeken naast je neerleggen?
Een heel mooi Cappuccinosetjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, wat schuift dat eigenlijk? Zo'n interview?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
En? En? En?
Ik heb 'm nog niet.![]()
Maar ik heb 'm al wel gelezen.
Ik ben zó verschrikkelijk benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zodra ik mijn bestelling binnenhebduurt lang
komt ie jouw kant op
Oh wat spannend, hou je ons op de hoogte hier in dit topic?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Heb ik al gedaanquote:
Ha, je bent het wel!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Te druk met schrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, je bent het wel!
Waarom ben je nooit meer op SOL?
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronderquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat jouw boek over, mogen we dat al weten??
Lekker spannend dusquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Gwywen het volgende:
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronder
Over m'n huidige schrijfsel kan/wil ik nog niet zo veel zeggen. 't Is in ieder geval wederom semifantasy, sommigen roepen Neil Gaiman, anderen Twilight zone. Dat genre in ieder geval.![]()
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker spannend dusHoe is de verkoop gegaan van je eerste boek?
Ik had bol ook al gemaild maar je moet dus bij het Centraal Boekhuis bekend zijn wil je via Bol te koop zijn.
Bij mij is ook ie ook nog niet binnen, ik denk dat ie bij de bestelling van 4 maart zit en wordt dan medio deze week afgeleverd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is ie niet binnen en heb hem 13.27 voor betaaldEn nog wel op 28 februari.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.
quote:U heeft een boek uitgegeven en u vraagt of bol.com het kan aanbieden via de site. Wij betrekken onze Nederlandse boeken uitsluitend van Het Centraal Boekhuis. Zodra een Nederlands boek is opgenomen in het aanbod van Het Centraal Boekhuis, wordt het ook automatisch toegevoegd aan dat van bol.com.
Wij adviseren u voor uw verzoek contact op te nemen met Het Centraal Boekhuis via e-mail naar: afnemers@centraalboekhuis.nl of telefonisch via het nummer (034) 547 58 88.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Daphne Kooyman
bol.com Klantenservice
Tsja, daar heb je het al...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is ie niet binnen en heb hem 13.27 voor betaaldEn nog wel op 28 februari.
O, dat weet ik zeker!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Reese het volgende:
Wat denk je, Dude, schuilt er een schrijver in mij?
Bij nader inzien heeft dat waarschijnlijk meer te maken met mijn Belgische uitgever en garandeert het niks.quote:Alleen Nederlandse boeken met een ISBN-nummer die toegevoegd zijn aan de Koninklijke Nederlandse Bibliotheek kunnen toegevoegd worden.
Ja maar het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Reese het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je het al...
Ik heb op de 27e datzelfde bedrag betaald. En ik heb het boekje al ontvangen. Er aan gesnuffeld zelfsen gelezen!
Die 28 februari is echt de bottleneck denk ik. Het is toch een soort schrikkeldag, nietwaar? Of eigenlijk een BoekBestellingBermudadriehoek. Als ik jou was, zou ik een mailtje sturen naar Bookscout.nl om te controleren of je betaling wel aangekomen is!!
Ja ik wacht maar af Bluezz..meer kan je toch niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij is ook ie ook nog niet binnen, ik denk dat ie bij de bestelling van 4 maart zit en wordt dan medio deze week afgeleverd.
Hebben ze me verzekerd
[..]
[..]
Wat kan het dan ineens snel gaan hè?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het boekje vandaag thuis gekregen en gelezen.
Die van jou wordt nu door Bluezz op de post gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat kan het dan ineens snel gaan hè?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef popolon het volgende:
Is 'ie er ook in het Engels? Nederlands lezen gaat niet meer zo best.
Ik post dit dan ook met mijn mobieltje, onder een warm dekentje, met een po binnen handbereik, vanuit mijn gang, naast de brievenbus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van jou wordt nu door Bluezz op de post gedaan.
Bij mij zat ook geen postzegel maar wel een soort code van die streepjes aan de linkerkant van de Envelop.@ Bluezz, mooi boekje, ik heb hem vanmiddag gelezen..erg indrukwekkend maar mooi geschreven Bluezz!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef YPPY het volgende:
Het boek is binnen, maar zit nog in de envelop. Er zit strafport op, wegens geen postzegels.Eerst maar afwachten wat de uitgever daarvan zegt. Kan ik daar officieel een klacht indienen bluezz?
Dankjewel Baaikequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij zat ook geen postzegel maar wel een soort code van die streepjes aan de linkerkant van de Envelop.@ Bluezz, mooi boekje, ik heb hem vanmiddag gelezen..erg indrukwekkend maar mooi geschreven Bluezz!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef just me het volgende:
Ik heb het boek gisteren toch nog voor het eten uitgelezen, kon het niet laten !
Ik wist al veel Bluezz maar het heeft me van het begin tot het einde geboeid.
Chapeau!!
De Divaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een interview met een buurtkrantje
Jij ook goed werk heb ik begrepenquote:
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.
Nu alleen nog een dertiende maand.
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebbenquote:
Lest best, heer SCH.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebben
Duderinnetje, ik word nog voor jou genoemd![]()
Heb jij zeker gemaakt de foto's Golferquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
Ik vind die tekst: foto's cover .... ook zo geil.
Dat ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef michaelv het volgende:
Je kan ook je boek uitgeven bij de Belgische website wwaow.com
De enige voorwaarde daar is dat je 5 boeken zelf koopt, voor de rest zijn er geen kosten of voorwaarden. Wel moet je zelf voor promotie zorgen.
Jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet veel vrouwen die Jaap heten. Ben er best trots op.
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als jouw voornaamontopic, Bluezz ik heb met bewondering het boekje gelezen
Tja, dat is het gevaar van dat topicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef Isegrim het volgende:
Boek uit.
Ik had het gevoel dat ik het al gelezen had.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:26 schreef tong80 het volgende: Zaterdagmorgen
In het programma Cappucino van de NCRV rond half elf.
Bleuzz
Over haar recent verschenen boek.
Ik moet weg, maar ik heb begrepen op de site dat de programma online terug te beluisteren is, afijn tis te laat maar alsnog succes Bleuzz.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:50 schreef Bluezz het volgende:
Spam![]()
Wij gaan naar de studio
Tussen 10 en 11 zal ik te beluisteren zijn
Ja en bovendien gingen de vragen anders dan we van te voren hadden doorgesproken en is het lastig als de interviewer je niet aankijkt als je antwoord geeft maar in zijn papieren duikt op zoek naar de volgende vraagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Valt tegen op de radio hé...hun zijn toch gejaagd met interviews.
Doet het primaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je het via die link wel luisteren? (kreeg net te horen van iemand dat het niet werkte)
Dat viel reuze mee, ik heb er op gelet omdat jij het schreef, maar ik vond dat het alleen in het begin wat was , later viel het mij niet meer op.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook gehoord.
Was het bijna vergeten, maar mijn moeder belde: 'volgens mij komt 'die Trudie van jou' zometeen bij Cappucino'.![]()
Nee, ik betaal niets aan de uitgever. Dat is nou juist waar ik naar op zoek wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Top Bluezz
Zitten er geen verborgen kosten aan, ik bedoel, betaal je niet een flink bedrag aan die uitgever?
Alle auteursrechten blijven bij de auteur.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
En de auteurs rechten? Ik bedoel, als het Pietverdriet groot boek over eten er nog eens komt dan schrijf ik het gelijk in 3 talen, voor de Duitse en Engelstalige markt gelijk mee.
Dat was een vriendendienst in mijn gevalquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef iehlaak het volgende:
Misschien zijn er nog verborgen kosten voor de spellingscontrole
Eigen belevenissen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Waar gaan je schrijfsels over?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
De mooiste nummers zijn geschreven na of tijdens negatieve momenten
Als ik jou was, zou ik het doen. Iets wat in eerste instantie misschien therapeutisch voor jezelf kan zijn geweest, kan vanwege de inhoud, mits goed geredigeerd, een pracht boek opleveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef Lastpost het volgende:
Ik verkijk me sowieso geregeld op de kracht die woorden kunnen hebben trouwens.![]()
Naar aanleiding van die publicaties is er destijds wel wat correspondentie geweest omtrend een mogelijke uitgave van het geheel, maar in die tijd had ik wel wat anders aan m'n hoofd en teveel vraagtekens of ik wel goed deed aan de dingen die ik ondernam.
Nu we zoveel maanden verder zijn vind ik het een serieuze optie om te overwegen.
Pfoe, dat is een hoop geld. Mail Boekscout met je manuscriptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Biancavia het volgende:
Oké, ik heb al een offerte binnen. Voor 50 exemplaren van 42 pagina's zou het 440 euro kosten.
Ja, dat lijkt me inderdaad ook een betere optie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, dat is een hoop geld. Mail Boekscout met je manuscript
Goezoquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef Biancavia het volgende:
Ja, dat lijkt me inderdaad ook een betere optie.
Maar eerst even verhuizen en dan straks op mijn nieuw ingerichte kamer mijn verhalen herschrijven en dan eens kijken wat ik er van kan gaan maken.
Dan zal je veel plekken herkennen denk ik zoquote:Ik ga jouw boek ook bestellen denk ik, ik heb zelf ook in Australië gebackpackt en ik ben nu ook wel erg benieuwd naar jouw verhaal geworden!
Ja, één in 2007 en een tweede komt volgende week, uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Wat goed, Oxymoron!![]()
Dus je hebt nu als ik het goed begrijp twee gedichtbundeltjes geschreven?
definieer omgevingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Er klinken nu geluiden uit mijn omgeving dat ze benieuwd zijn naar 'Jims' verhaal
Ze liggen er nu nogquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Wel kicken om je eigen boekje bij de kassa van de boekwinkel te zien liggen
En zijn die in eigen beheer uitgegeven of via een regulier?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Regina7 het volgende:
Er zijn een aantal boeken op de markt over in eigen beheer uitgeven of uitgeven bij een internetuitgever.
Teller staat op 100, alles bij elkaar. Mooie score.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel boekjes zijn er nu eigenlijk verkocht Bluezz?
Scroll eens naar beneden? Als het goed is zie je een kaart van Nederland met een boel ballonnetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef SchrijverHenri het volgende:
Heb even gekeken op die site bzoek, goeie tip overigens, en mijn boek staat er inderdaad bij....mooi![]()
Maar daarmee is toch nog niet gezegd dat ze dat boek toch ook op voorraad hebben in de aangesloten boekhandels? Waar staat dat op die site dan? Of zie ik iets verkeerd?
Natuurlijk is het mogelijk, dat gebeurt aan de lopende band. Je moet echter wel bepaalde wegen bewandelen in verband met rechten. Je kunt beginnen met toestemming vragen aan de oorspronkelijke rechthebbende (meestal de uitgever, soms de auteur).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef VVega het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag. Is het mogelijk om een bestaand boek te vertalen in Nederlands en deze in Nederland uitgeven?
Mvg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |