De Divaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een interview met een buurtkrantje
Jij ook goed werk heb ik begrepenquote:
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.
Nu alleen nog een dertiende maand.
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebbenquote:
Lest best, heer SCH.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebben
Duderinnetje, ik word nog voor jou genoemd![]()
Heb jij zeker gemaakt de foto's Golferquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
Ik vind die tekst: foto's cover .... ook zo geil.
Dat ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef michaelv het volgende:
Je kan ook je boek uitgeven bij de Belgische website wwaow.com
De enige voorwaarde daar is dat je 5 boeken zelf koopt, voor de rest zijn er geen kosten of voorwaarden. Wel moet je zelf voor promotie zorgen.
Jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet veel vrouwen die Jaap heten. Ben er best trots op.
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als jouw voornaamontopic, Bluezz ik heb met bewondering het boekje gelezen
Tja, dat is het gevaar van dat topicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef Isegrim het volgende:
Boek uit.
Ik had het gevoel dat ik het al gelezen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |