Ja, één in 2007 en een tweede komt volgende week, uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Wat goed, Oxymoron!![]()
Dus je hebt nu als ik het goed begrijp twee gedichtbundeltjes geschreven?
definieer omgevingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Er klinken nu geluiden uit mijn omgeving dat ze benieuwd zijn naar 'Jims' verhaal
Ze liggen er nu nogquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Wel kicken om je eigen boekje bij de kassa van de boekwinkel te zien liggen
En zijn die in eigen beheer uitgegeven of via een regulier?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Regina7 het volgende:
Er zijn een aantal boeken op de markt over in eigen beheer uitgeven of uitgeven bij een internetuitgever.
Teller staat op 100, alles bij elkaar. Mooie score.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel boekjes zijn er nu eigenlijk verkocht Bluezz?
Scroll eens naar beneden? Als het goed is zie je een kaart van Nederland met een boel ballonnetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef SchrijverHenri het volgende:
Heb even gekeken op die site bzoek, goeie tip overigens, en mijn boek staat er inderdaad bij....mooi![]()
Maar daarmee is toch nog niet gezegd dat ze dat boek toch ook op voorraad hebben in de aangesloten boekhandels? Waar staat dat op die site dan? Of zie ik iets verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |