quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
En? En? En?
Ik heb 'm nog niet.![]()
Maar ik heb 'm al wel gelezen.
Ik ben zó verschrikkelijk benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zodra ik mijn bestelling binnenhebduurt lang
komt ie jouw kant op
Oh wat spannend, hou je ons op de hoogte hier in dit topic?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Heb ik al gedaanquote:
Ha, je bent het wel!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Te druk met schrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, je bent het wel!
Waarom ben je nooit meer op SOL?
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronderquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat jouw boek over, mogen we dat al weten??
Lekker spannend dusquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Gwywen het volgende:
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronder
Over m'n huidige schrijfsel kan/wil ik nog niet zo veel zeggen. 't Is in ieder geval wederom semifantasy, sommigen roepen Neil Gaiman, anderen Twilight zone. Dat genre in ieder geval.![]()
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker spannend dusHoe is de verkoop gegaan van je eerste boek?
Ik had bol ook al gemaild maar je moet dus bij het Centraal Boekhuis bekend zijn wil je via Bol te koop zijn.
Bij mij is ook ie ook nog niet binnen, ik denk dat ie bij de bestelling van 4 maart zit en wordt dan medio deze week afgeleverd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is ie niet binnen en heb hem 13.27 voor betaaldEn nog wel op 28 februari.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.
quote:U heeft een boek uitgegeven en u vraagt of bol.com het kan aanbieden via de site. Wij betrekken onze Nederlandse boeken uitsluitend van Het Centraal Boekhuis. Zodra een Nederlands boek is opgenomen in het aanbod van Het Centraal Boekhuis, wordt het ook automatisch toegevoegd aan dat van bol.com.
Wij adviseren u voor uw verzoek contact op te nemen met Het Centraal Boekhuis via e-mail naar: afnemers@centraalboekhuis.nl of telefonisch via het nummer (034) 547 58 88.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Daphne Kooyman
bol.com Klantenservice
Tsja, daar heb je het al...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is ie niet binnen en heb hem 13.27 voor betaaldEn nog wel op 28 februari.
O, dat weet ik zeker!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Reese het volgende:
Wat denk je, Dude, schuilt er een schrijver in mij?
Bij nader inzien heeft dat waarschijnlijk meer te maken met mijn Belgische uitgever en garandeert het niks.quote:Alleen Nederlandse boeken met een ISBN-nummer die toegevoegd zijn aan de Koninklijke Nederlandse Bibliotheek kunnen toegevoegd worden.
Ja maar het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Reese het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je het al...
Ik heb op de 27e datzelfde bedrag betaald. En ik heb het boekje al ontvangen. Er aan gesnuffeld zelfsen gelezen!
Die 28 februari is echt de bottleneck denk ik. Het is toch een soort schrikkeldag, nietwaar? Of eigenlijk een BoekBestellingBermudadriehoek. Als ik jou was, zou ik een mailtje sturen naar Bookscout.nl om te controleren of je betaling wel aangekomen is!!
Ja ik wacht maar af Bluezz..meer kan je toch niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij is ook ie ook nog niet binnen, ik denk dat ie bij de bestelling van 4 maart zit en wordt dan medio deze week afgeleverd.
Hebben ze me verzekerd
[..]
[..]
Wat kan het dan ineens snel gaan hè?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het boekje vandaag thuis gekregen en gelezen.
Die van jou wordt nu door Bluezz op de post gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat kan het dan ineens snel gaan hè?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef popolon het volgende:
Is 'ie er ook in het Engels? Nederlands lezen gaat niet meer zo best.
Ik post dit dan ook met mijn mobieltje, onder een warm dekentje, met een po binnen handbereik, vanuit mijn gang, naast de brievenbus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van jou wordt nu door Bluezz op de post gedaan.
Bij mij zat ook geen postzegel maar wel een soort code van die streepjes aan de linkerkant van de Envelop.@ Bluezz, mooi boekje, ik heb hem vanmiddag gelezen..erg indrukwekkend maar mooi geschreven Bluezz!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef YPPY het volgende:
Het boek is binnen, maar zit nog in de envelop. Er zit strafport op, wegens geen postzegels.Eerst maar afwachten wat de uitgever daarvan zegt. Kan ik daar officieel een klacht indienen bluezz?
Dankjewel Baaikequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij zat ook geen postzegel maar wel een soort code van die streepjes aan de linkerkant van de Envelop.@ Bluezz, mooi boekje, ik heb hem vanmiddag gelezen..erg indrukwekkend maar mooi geschreven Bluezz!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef just me het volgende:
Ik heb het boek gisteren toch nog voor het eten uitgelezen, kon het niet laten !
Ik wist al veel Bluezz maar het heeft me van het begin tot het einde geboeid.
Chapeau!!
De Divaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een interview met een buurtkrantje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |