Mag ik je aanraken ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben benaderd door de NCRV, met dank aan SCH, als alles doorgaat kom ik 21 maart op radio 2 bij het ochtendprogramma cappucino.
Blijft jammer dat het topic over haar boek werd gesloten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Reese het volgende:
Wat tof!
Zowel van het aatal boekjes (al ruim meer dan het aantal lentes dat je jong bent, Bloes!) als van je eventuele radio-optreden
Ok dan stop ik eroverquote:
Wie leest er in hemelsnaam A F TH van derHeijden ?quote:
Had je vorige week maar moeten bestellen, was het nog 10,95quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Hardrebel het volgende:
11,95 voor een boek
Tof, het aantal bestellingen overschrijdt ook al het aantal pagina'squote:van 42 pagina's?
Dat lukt primaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:14 schreef SCH het volgende:
Lukt het een beetje met de publiciteit Bluezz of is dat moeilijk bij zo'n onbeduidend stenciltje?
Wat je voelt of wil zeggen of denkt graag per pm of mailquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef maril het volgende:
Zo Bleuzz, knap van jou dat je niet gek bent geworden, ik zou compleet er onderdoor zijn gegaan, zolang niet te horen/zien van iemand waar je van houdt. goed dat je hem hebt gezien .
Afijn zal niet alles zeggen wat ik denk/voel want dan verraad ik het boek, en das niet de bedoeling.
Kutjandorie, dan moet je dus al die tientallen andere verzoeken naast je neerleggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Cappucino vraagt trouwens wel van mij exclusiviteit qua 'optreden'
Yups, wat schuift dat eigenlijk? Zo'n interview?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Kutjandorie, dan moet je dus al die tientallen andere verzoeken naast je neerleggen?
Een heel mooi Cappuccinosetjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, wat schuift dat eigenlijk? Zo'n interview?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |