quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
En? En? En?
Ik heb 'm nog niet.![]()
Maar ik heb 'm al wel gelezen.
Ik ben zó verschrikkelijk benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zodra ik mijn bestelling binnenhebduurt lang
komt ie jouw kant op
Oh wat spannend, hou je ons op de hoogte hier in dit topic?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Heb ik al gedaanquote:
Ha, je bent het wel!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Felicitatiepost aan Bluezz en tevens schaamteloze TVP van eveneens een boekenschrijver![]()
Ik word overigens via een reguliere uitgeverij uitgegeven. Inderdaad heel bijzonder om op een gegeven moment je eigen boek in je handen te hebben. En het in de winkels te zien liggen. En te signeren voor mensen die bijkans in katzwijm vallen als ze je van dichtbij zien![]()
Momenteel ben ik bezig met het saaiste deel van het werk: redigeren van boek 3
Te druk met schrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, je bent het wel!
Waarom ben je nooit meer op SOL?
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronderquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat jouw boek over, mogen we dat al weten??
Lekker spannend dusquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Gwywen het volgende:
Ja hoor, klik maar op m'n linkje hieronder
Over m'n huidige schrijfsel kan/wil ik nog niet zo veel zeggen. 't Is in ieder geval wederom semifantasy, sommigen roepen Neil Gaiman, anderen Twilight zone. Dat genre in ieder geval.![]()
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker spannend dusHoe is de verkoop gegaan van je eerste boek?
Ik had bol ook al gemaild maar je moet dus bij het Centraal Boekhuis bekend zijn wil je via Bol te koop zijn.
Bij mij is ook ie ook nog niet binnen, ik denk dat ie bij de bestelling van 4 maart zit en wordt dan medio deze week afgeleverd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is ie niet binnen en heb hem 13.27 voor betaaldEn nog wel op 28 februari.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, of koninklijke bibliotheek... Tenminste, dat mailden ze mij. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.
quote:U heeft een boek uitgegeven en u vraagt of bol.com het kan aanbieden via de site. Wij betrekken onze Nederlandse boeken uitsluitend van Het Centraal Boekhuis. Zodra een Nederlands boek is opgenomen in het aanbod van Het Centraal Boekhuis, wordt het ook automatisch toegevoegd aan dat van bol.com.
Wij adviseren u voor uw verzoek contact op te nemen met Het Centraal Boekhuis via e-mail naar: afnemers@centraalboekhuis.nl of telefonisch via het nummer (034) 547 58 88.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Daphne Kooyman
bol.com Klantenservice
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |