De Divaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een interview met een buurtkrantje
Jij ook goed werk heb ik begrepenquote:
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook goed werk. Tja elke baan heeft zo zijn voors en tegens hè? Maar ik mag niet klagen. Afgezien van die dagen dat je denkt... kwam zaagmans maar al vast langs. Maar verder? Nee, ik mag niet klagen. Ik bedoel, er zijn er, en die hebben het veul slechter. Dus dan zeg ik op mijn beurt ik zeg: Ik mag niet klagen.
Nu alleen nog een dertiende maand.
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebbenquote:
Lest best, heer SCH.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeik niet SCH. Hij zat bij de post (maar die lijkt wel 3 x per dag te komen tegenwoordig met al die verschillende postbodetjes, en ze komen nooit even binnen voorreh.......) en hij is echt van Trudie en het is echt een boek met een cover en alles er op en eraan. Geweldig om het zo in handen te hebben
Duderinnetje, ik word nog voor jou genoemd![]()
Heb jij zeker gemaakt de foto's Golferquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
Ik vind die tekst: foto's cover .... ook zo geil.
Dat ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef michaelv het volgende:
Je kan ook je boek uitgeven bij de Belgische website wwaow.com
De enige voorwaarde daar is dat je 5 boeken zelf koopt, voor de rest zijn er geen kosten of voorwaarden. Wel moet je zelf voor promotie zorgen.
Jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet veel vrouwen die Jaap heten. Ben er best trots op.
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als jouw voornaamontopic, Bluezz ik heb met bewondering het boekje gelezen
Tja, dat is het gevaar van dat topicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef Isegrim het volgende:
Boek uit.
Ik had het gevoel dat ik het al gelezen had.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:26 schreef tong80 het volgende: Zaterdagmorgen
In het programma Cappucino van de NCRV rond half elf.
Bleuzz
Over haar recent verschenen boek.
Ik moet weg, maar ik heb begrepen op de site dat de programma online terug te beluisteren is, afijn tis te laat maar alsnog succes Bleuzz.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:50 schreef Bluezz het volgende:
Spam![]()
Wij gaan naar de studio
Tussen 10 en 11 zal ik te beluisteren zijn
Ja en bovendien gingen de vragen anders dan we van te voren hadden doorgesproken en is het lastig als de interviewer je niet aankijkt als je antwoord geeft maar in zijn papieren duikt op zoek naar de volgende vraagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Valt tegen op de radio hé...hun zijn toch gejaagd met interviews.
Doet het primaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je het via die link wel luisteren? (kreeg net te horen van iemand dat het niet werkte)
Dat viel reuze mee, ik heb er op gelet omdat jij het schreef, maar ik vond dat het alleen in het begin wat was , later viel het mij niet meer op.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook gehoord.
Was het bijna vergeten, maar mijn moeder belde: 'volgens mij komt 'die Trudie van jou' zometeen bij Cappucino'.![]()
Nee, ik betaal niets aan de uitgever. Dat is nou juist waar ik naar op zoek wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Top Bluezz
Zitten er geen verborgen kosten aan, ik bedoel, betaal je niet een flink bedrag aan die uitgever?
Alle auteursrechten blijven bij de auteur.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
En de auteurs rechten? Ik bedoel, als het Pietverdriet groot boek over eten er nog eens komt dan schrijf ik het gelijk in 3 talen, voor de Duitse en Engelstalige markt gelijk mee.
Dat was een vriendendienst in mijn gevalquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef iehlaak het volgende:
Misschien zijn er nog verborgen kosten voor de spellingscontrole
Eigen belevenissen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Waar gaan je schrijfsels over?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
De mooiste nummers zijn geschreven na of tijdens negatieve momenten
Als ik jou was, zou ik het doen. Iets wat in eerste instantie misschien therapeutisch voor jezelf kan zijn geweest, kan vanwege de inhoud, mits goed geredigeerd, een pracht boek opleveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef Lastpost het volgende:
Ik verkijk me sowieso geregeld op de kracht die woorden kunnen hebben trouwens.![]()
Naar aanleiding van die publicaties is er destijds wel wat correspondentie geweest omtrend een mogelijke uitgave van het geheel, maar in die tijd had ik wel wat anders aan m'n hoofd en teveel vraagtekens of ik wel goed deed aan de dingen die ik ondernam.
Nu we zoveel maanden verder zijn vind ik het een serieuze optie om te overwegen.
Pfoe, dat is een hoop geld. Mail Boekscout met je manuscriptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Biancavia het volgende:
Oké, ik heb al een offerte binnen. Voor 50 exemplaren van 42 pagina's zou het 440 euro kosten.
Ja, dat lijkt me inderdaad ook een betere optie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, dat is een hoop geld. Mail Boekscout met je manuscript
Goezoquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef Biancavia het volgende:
Ja, dat lijkt me inderdaad ook een betere optie.
Maar eerst even verhuizen en dan straks op mijn nieuw ingerichte kamer mijn verhalen herschrijven en dan eens kijken wat ik er van kan gaan maken.
Dan zal je veel plekken herkennen denk ik zoquote:Ik ga jouw boek ook bestellen denk ik, ik heb zelf ook in Australië gebackpackt en ik ben nu ook wel erg benieuwd naar jouw verhaal geworden!
Ja, één in 2007 en een tweede komt volgende week, uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Wat goed, Oxymoron!![]()
Dus je hebt nu als ik het goed begrijp twee gedichtbundeltjes geschreven?
definieer omgevingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Er klinken nu geluiden uit mijn omgeving dat ze benieuwd zijn naar 'Jims' verhaal
Ze liggen er nu nogquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Wel kicken om je eigen boekje bij de kassa van de boekwinkel te zien liggen
En zijn die in eigen beheer uitgegeven of via een regulier?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Regina7 het volgende:
Er zijn een aantal boeken op de markt over in eigen beheer uitgeven of uitgeven bij een internetuitgever.
Teller staat op 100, alles bij elkaar. Mooie score.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel boekjes zijn er nu eigenlijk verkocht Bluezz?
Scroll eens naar beneden? Als het goed is zie je een kaart van Nederland met een boel ballonnetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef SchrijverHenri het volgende:
Heb even gekeken op die site bzoek, goeie tip overigens, en mijn boek staat er inderdaad bij....mooi![]()
Maar daarmee is toch nog niet gezegd dat ze dat boek toch ook op voorraad hebben in de aangesloten boekhandels? Waar staat dat op die site dan? Of zie ik iets verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |