quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken zijn dieptriest.
/carequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken zijn dieptriest.
Die trekt z'n darmen uit z'n kont en eet het dan op!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef Somesomg het volgende:
WHARS NEXT VINCENT DIE URI GAAT BIJTEN ???..........
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Wat gaan we om 20:30 zien?
Vandaag in Webmisbruikers: "De verkeerspolitie houdt deze gemaskerde man aan, wegens rijden zonder goed zicht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_auto__.html?p=17,1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Wat gaan we om 20:30 zien?
Vandaag in Webmisbruikers: "De verkeerspolitie houdt deze gemaskerde man aan, wegens rijden zonder goed zicht, en om verder te mogen rijden moet hij zijn masker dan afdoen, wie is het...?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef hakkersszz het volgende:
Niet zo netjes van de nieuwe Oerie Geller.
Ze kondigden duidelijk aan d.m.v. een add onderin dat de mask zichzelf zou onthullen in de "volgende bloedstollende act".
Dit is dus NIET gebeurd.
Zou je ze hiervoor kunnen aanklagen?
Hier is tenminste bewijs voor.
Het is wel een klein kutventje, net als de Mask.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef iCor het volgende:
[ afbeelding ]
Presentator Wegmisbruikers, haha het zou wel enorm grappig zijn mocht hij het ineens zijn
Ik vind het maar een dom kind, maar dat zal wel een andere benaming voor schatttig zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Yelle: Tja, het is een schattig kindje wat meespeelt en 'mee-mentaleert'
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef iCor het volgende:
[ afbeelding ]
Presentator Wegmisbruikers, haha het zou wel enorm grappig zijn mocht hij het ineens zijn
Misschien loopt hij wel op stelten ofzo, of een verhogingkje waar hij regelmatig op staat, naast Koos Speequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.
Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Was toch Nick Nielssen? Die is nog nooit genoemd geloof ik in het TV programma.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Ja, 2 weken geleden was hij er.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.
Nee joh, die dikke kop past niet in dat masker.quote:
Hij gooide alleen zijn papieren van de tafel af. Volgens mij gaf hij Vincent zelfs nog een hand toen hij tussen alle kandidaten stond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou het toneelstukje "kijk-Uri-nou-eens-flippen-dat-vincent-door-is" gemist?
Dan ga ik keihard fappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag om een reply van jou jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Wow...Vincent wordt wel grappiger.
En Somesong.....ik las iets in het vorige topic.....je vraagt er gewoon om he?
Anyway, zo fucking voorspelbaar dat Yelle, The Mask en Vincent in de finale terecht zouden komen.
Yelle was weer enorm goed, en The Mask deed eindelijk iets met mentalisme.
Ben benieuwd wat er zondag gaat gebeuren.
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
Tuurlijk is dat wel gebeurd. Waarom denk je dat The Mask plots met de Hayashi-kokers kwam?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef hakkersszz het volgende:
Niet zo netjes van de nieuwe Oerie Geller.
Ze kondigden duidelijk aan d.m.v. een add onderin dat de mask zichzelf zou onthullen in de "volgende bloedstollende act".
Dit is dus NIET gebeurd.
Zou je ze hiervoor kunnen aanklagen?
Hier is tenminste bewijs voor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Met z'n met prittstift vastgemaakte baardje![]()
Hij ging gooien met z'n papiertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat deed uri toen vincent door ging ?
hij schudde neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
fappenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn voorspelling:
3de plaats: Yelle en Ghani
2de plaats: Vincent
1ste plaats: The Mask
ik vraag om klappen??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Ja, maar dat niet alleen....
Misschien kan Vincent ook eerste gaan staan, hij heeft een hyves fanclubje met 1700+ leden achter zich.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel: Ik ben bang dat dit inderdaad gaat kloppen.
Onderschat het schattigheidsgehalte van Yelle niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Misschien kan Vincent ook eerste gaan staan, hij heeft een hyves fanclubje met 1700+ leden achter zich.
Maar iedereen die Vincent weer niet mag gaat weer op The Mask stemmen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat zijn we zowiezo al
Maar ik hoop toch stiekem dat het die dikke frietbakker is van de reclames net van De Hoofdprijs
Dan liever die AH managerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat zijn we zowiezo al
Maar ik hoop toch stiekem dat het die dikke frietbakker is van de reclames net van De Hoofdprijs
Da's de grootste illusie!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan liever die AH manager, maar dat postuur past er niet bij.
Maar hij is wel leuk!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef VampierVincent het volgende:
Goed he, dat ik door ben, ik denk ik eet es een keer wat anders
Van Yelle is puur psychologie. Paps heeft gewoon met die kerel lopen praten van: "Ze kwam vaak thuis en zei dat niemand vertrouwen in haar had, maar ik heb haar altijd verteld dat ze echt alles kon doen wat ze wilde!" (Of iets subtieler zodat het niet zo opvalt)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:57 schreef Levi1234 het volgende:
Ja goed man......alleen wit staat je echt niet, sorry dat ik het zeg.
Okay, back to the real world: Nu kunnen jullie niet meer zeggen dat Yelle fake is.
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:06 schreef VampierVincent het volgende:
Kloon?? kloon?? wat nou kloon?? ik ben de nieuwe vincent, de lieve weetjewel
Nou het is natuurlijk niet makkelijk om opeens herboren te worden he, ik kan er nog een beetje moeilijk aan wennen en meteen de nieuwe ik vind ik wel een erg grote stapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Ik geloof er ook geen flikker vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:15 schreef Levi1234 het volgende:
ToT: Ja ik moest ook al meteen denken aan Carrie.
God, wat heb ik toch met Carrie de afgelopen paar weken?
Ach nou ja....
Hey Vince, wil je wat geld verdienen?
Doe mee aan Fear Factor....
Over jou, nou goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:16 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zat
Verkering?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
Van mij weet je tenminste wie ik ben, waar ik voor sta, the mask, tja je stemt eigenlijk op iemand waarvan je helemaal niet weet wie er achter zit en kijk ik ga niet alleen de nieuwe uri geller worden, ik bén al de nieuwe uri geller, zonder bloed geen leven, zonder vincent geen showquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef GSMboy het volgende:
Vincent: Waarom denk je beter te zijn dan de Mask en de nieuwe Uri Geller te worden?
Isis en Phedra hoezoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:26 schreef Levi1234 het volgende:
Vincent: hoe heten je kinderen eigenlijk?
Ben ik toch wel benieuwd naar...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:24 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Van mij weet je tenminste wie ik ben, waar ik voor sta, the mask, tja je stemt eigenlijk op iemand waarvan je helemaal niet weet wie er achter zit en kijk ik ga niet alleen de nieuwe uri geller worden, ik bén al de nieuwe uri geller, zonder bloed geen leven, zonder vincent geen show
Nee, is een stempel denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
Moet Vincent nu steeds dat brandmerk op zn hoofd schilderen?
Is een stift, vorige week zat ie een stuk meer naar de rechterkant voor de toeschouwer gezien.quote:
ach mensen willen toch denken dat ik gek ben? ik dacht dan zal ik mezelf even voor gek zetten dan hoeft een ander dat niet meer te doen en blijkbaar heeft het gewerkt hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:37 schreef ToT het volgende:
Kon je niks beters verzinnen als "Shalalalalala"?
Doe dan "Om mani padme hum" of zo, als je zogenaamd toch naar het licht wil!
Dat hoort net zo bij mij als mijn meelwormen en bloedzuigers bij mij horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:38 schreef GSMboy het volgende:
Andere vraag. ga je nou echt niet naar de tandarts? Toen je in de vorige aflevering op dat bot bijtte zagen je tanden er niet uit, geel, schots en scheef....
Of ben je bang voor de tandarts??
True, maar mensen willen natuurlijk OOK geloven dat het allemaal ECHT is he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:39 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ach mensen willen toch denken dat ik gek ben? ik dacht dan zal ik mezelf even voor gek zetten dan hoeft een ander dat niet meer te doen en blijkbaar heeft het gewerkt he
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef GSMboy het volgende:
"Alle duiven op de dam, Shalalalalla"
En slaap je ook 's nachts in een grafkist? of op een normaal bed?
En wat at je gisteren nou op waar dat oorprut, speeksel nou in zat? Yoghurt?
ik zuig dagelijks bloed, heerlijk is het en daar heb je die tanden niet voor nodigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:42 schreef GSMboy het volgende:
Heb je echt wel eens bloed gezogen? Maar waar zijn die tanden dan die je daarbij gebruikt?
And what about HIV en aids enzo? Ben je daar nu immuun voor? En hoe dat zo dan?quote:ik zuig dagelijks bloed, heerlijk is het en daar heb je die tanden niet voor nodig
Hoe kreeg je die dan? En waarom verspreid je die magische krachten niet onder de mensen, kan je grof geld mee verdienen om AIDS mee te bestrijden. Heb je daar al aan gedacht?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:46 schreef VampierVincent het volgende:
Ik ben altijd een normaal mens, ik ben in de show niet anders dan anders. en tuurlijk krijg ik die ziektes niet, daarom heb ik ook magische krachten he
Mja dan moet hij iedereen vampier maken he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hoe kreeg je die dan? En waarom verspreid je die magische krachten niet onder de mensen, kan je grof geld mee verdienen om AIDS mee te bestrijden. Heb je daar al aan gedacht?
Echt, je kan de wereld heel goed helpen ermee.
Waar koop je die? En hoe kan ik ook tot het Vampirisme bekeren?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef VampierVincent het volgende:
Ik kan het met iedereen goed vinden.
En die krachten kan ik niet zomaar aan iedereen geven die horen bij mij maar goed ik moet even weg mn bloedzuigers zijn op
Jij kan volgend seizoen mooi mee gaan doen, je hebt mentale gavenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet zeggen: toen ik gisterenavond (veel te laat) inschakelde, zat ik al te denken van: "Vincent zou eigenlijk tegen Uri moeten zeggen dat hij de nieuwe Uri Geller is!"
En ik heb net Uitzending Gemist gekeken......meesterlijk!![]()
Je was toch op meelwormen overgestapt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef VampierVincent het volgende:
Ik kan het met iedereen goed vinden.
En die krachten kan ik niet zomaar aan iedereen geven die horen bij mij maar goed ik moet even weg mn bloedzuigers zijn op
Hij doet nog meer hoor dan Uri gellerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je was toch op meelwormen overgestapt?
Jij ook smakelijk eten...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:39 schreef VampierVincent het volgende:
zo, ben ik weer met verse bloedzuigers en die zijn gewoon lekker, de hele kleintjes voor op brood en de grotere als hapje tussendoor
dat was om mensen alvast te laten wennen aan de meelwormenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Levi1234 het volgende:
Mm....op Hyves zei je nog dat je bloedzuigers niet lekker vond.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:52 schreef VampierVincent het volgende:
Patty is gewoon overal bang voor
lenzen?? tuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef roelvano het volgende:
Had je gisteren nou kleur lenzen in?
k vind je op ''n albino lijken :p *sorry*
Ik eet nooit meelwormen, jaa hoogstens wat beestjes die tussen die ranzige salades van de AH zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:57 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
lenzen?? tuurlijk nietzo worden je ogen als je veel meelwormen achter elkaar eet, wist je dat niet?
Haha nou dat zijn er nogal wat bij mij dus dat wordt 6 x per dag....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef VampierVincent het volgende:
ja het is gewoon niet normaal eigenlijk hoe weinig mensen weten van het eten van meelwormen en bloedzuigers, ik kan echt iedereen het advies geven: 3x daags een meelworm en een bloedzuiger en al je problemen verdwijnen
neenee nooit meer dan de aanbevolen dagelijkse dosisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:05 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha nou dat zijn er nogal wat bij mij dus dat wordt 6 x per dag....
Ach, ik heb al genoeg aan mijn dagelijkse portie Actimel!!
Over welke antwoorden heb je 't btw??
Hahahaa ik zie 't al voor me staan:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
neenee nooit meer dan de aanbevolen dagelijkse dosis
Jij hebt duidelijk je dagelijkse dosis bloedzuigers nog niet gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef crohntje het volgende:
Jullie geloven toch niet echt hé, dat dit Vincent is.
he gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:28 schreef iCor het volgende:
Ik twijfel niet aan je hoor, Vincent. Ik ben je grootste fan
Deal, koop jij in?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:31 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
he gelukkig maarkeer bloedzuigertje eten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef SwitSok het volgende:
Voor de liefhebber nog een foto: [ link | afbeelding ]
ja maar ik doe er dan natuurlijk wel saus bij he en daar zit dan nog wel een beetje leven in, saus van hele jonge bloedzuigertjes enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:54 schreef ToT het volgende:
Gaat alle chi er dan niet uit?Je moet natuurlijk wel levende hebben he!
Nu heb ik helemaal mijn twijfels, wat 'n onzinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ja maar ik doe er dan natuurlijk wel saus bij he en daar zit dan nog wel een beetje leven in, saus van hele jonge bloedzuigertjes enzoik heb er nu al weer zin in
Nu pas?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal mijn twijfels, wat 'n onzin
Dat dit zomaar kan in Nederland!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
zegzegzeg ik vertel NOOIT onzin he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
zegzegzeg ik vertel NOOIT onzin he!
Een fok!er die claimt iemand te zijn gelovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef crohntje het volgende:
Jullie geloven toch niet echt hé, dat dit Vincent is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Somesomg het volgende:
VINCENT ik ben je grootste fan wil jij mij leren zingen zoals gisteren met die lalalalala
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Levi1234 het volgende:
Hahaha...ben benieuwd hoe Vincent gaat reageren op dat zing-bericht.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Levi1234 het volgende:
Hahaha...ben benieuwd hoe Vincent gaat reageren op dat zing-bericht.
Dan ist goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Levi1234 het volgende:
Wat?
Oh, klonk het alsof ik echt geloof dat Vincent hier echt komt?
Oh in dat geval...nee ik geloof dat dus niet.
Ben gewoon benieuwd hoe hij gaat reageren.
tuuuurlijk voor mijn fans doe ik alles! je begint gewoon met laaaaaaaaaaen dan doe je er korter lalalalaa achteraan maaaar je moet wel meelwormen bij je hebben anders gaat het nooit iets wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Somesomg het volgende:
VINCENT ik ben je grootste fan wil jij mij leren zingen zoals gisteren met die lalalalala
You just made my day!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef Somesomg het volgende:
kutkinderen die negatief reageren op hyves van vincent
ik maak ze af
dat vind ik nou es een super plan!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:09 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Ik denk hetzelfde over die flikkers die negatief te lopen kutten over Yelle.
Hey Vincent, je zou een eigen menu bij de McDonalds moeten krijgen: McVampire menu.
Een hamburger met bloedzuigers, gefrituurde meelwormen, en in elke McNugget een vampiertand.
Kan een hit worden: Jochem heeft de Winterweken burgers, jij je eigen McVampire menu.
Wat vind je ervan?
ik heb een goed plan voor je volgende actquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef VampierVincent het volgende:
ja het is gewoon niet normaal eigenlijk hoe weinig mensen weten van het eten van meelwormen en bloedzuigers, ik kan echt iedereen het advies geven: 3x daags een meelworm en een bloedzuiger en al je problemen verdwijnen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een goed plan voor je volgende act
sterven en optyfenwat een lutser ben jij zeg
oh nee laat ik een act doen met info die ik gegoogled hebtering man een simpel kaart truukje geleerd van youtube had nog beter geweest
Zou ze dat ook zo doen bij haar partner.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef Remsjo het volgende:
IK WIL BOVVUUUUH IK WIL BOVVUHHH
Wat een jankwijf die Patty Brard zeg [ afbeelding ]
Tjekk dat verpauperd hoofd
The Mask is de partner van Patty en die gaat haar zondagavond een huwelijksaanzoek doen. Wedden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou ze dat ook zo doen bij haar partner.
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:20 schreef JDI het volgende:
Misschien een stom voorbeeld, maar zou het wat spannender zijn als ze Criss Angel zouden uitnodigen?
Ik dacht her en der gehoord te hebben (ja ook op SBSquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
The Mask is de partner van Patty en die gaat haar zondagavond een huwelijksaanzoek doen. Wedden?
Ik geloof nooit dat Cris aan zoiets zou meedoen eerlijk gezegd.quote:
wat wil je, hij is ook maar een belgquote:Op zondag 1 maart 2009 10:31 schreef ToT het volgende:
Vincent: geweldig leuk imago, alleen mag ook hij wat meer diepgang krijgen: geen shalalalala bijvoorbeeld, het mag allemaal nét iets mysterieuzer, hij mag net iets meer uitleggen, en tja: de trucs die ik tot nu toe van hem heb gezien zijn niet bepaald indrukwekkend.
Vampier Vincent, waarom zet u Patty Brard niet een keertje op een guillotine?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef VampierVincent het volgende:
niet veel bijzonders hoor verwacht er maar niet teveel van
Als je 't zo goed weet, waarom vertel je niet metene wat je van plan bent?!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef Themanbehindthemask het volgende:
Goedenmiddag.. Voor de mensen die denken dat ik vanavond mijn identiteit bekend ga maken worden teleurgesteld. Het masker blijft vanavond bij wegmisbruikers op
Hij maakt geen enkele kans.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef roelvano het volgende:
@vanpiervincent,
Hoe schat jij je kansen voor a.s. vrijdag.
hallo yelle schatjequote:
Wat ga je deze keer eten?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
hallo yelle schatje![]()
![]()
maar ik heb mijn acts voor de finale al helemaal klaar, gaat weer heel bijzonder worden
Hoelang heb je die act al klaar dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ja als ik dat zeg is het geen verrassing meer he
HEY YELLE zou jij op tv chandi in zijn ballen willen slaanquote:
Volgens mij ben je echt fake hoor!!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef VampierVincent het volgende:
Yelle wil niet met mensen die ze alleen via het internet kent
en eigenlijk had ik die acts al in mn hoofd als toen ik de vorige ronde nog moest winnen
Ik geloof je niet zo hoor!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:37 schreef VampierVincent het volgende:
ik fake???![]()
![]()
tuurlijk niet ik vertel gewoon niet iedereen altijd alles
dude wtfquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ik geloof je niet zo hoor!!!
Iedereen kan zich op internet uitgeven voor iemand anders, bv. 'n bekend persoon
Ja, ik heb net nog 'n muis opgegeten.....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef VampierVincent het volgende:
Ja maar zeg ik ben echt hoorheb net nog een lekkere bloedzuiger naar binnen gewerkt en dat doe alleen ik
Ik ben een mentalist. Je liegt. Sorry.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ja, ik heb net nog 'n muis opgegeten.....
Wie kan 't nachecken??
een muis?? een verse of een al wat oudere? in die wat oudere zitten vaak nog wel andere beestjes, bewaar je die voor mij dan??quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Wie kan 't nachecken??
Dit kun je gewoon niet serieus nemen hooor...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
een muis?? een verse of een al wat oudere? in die wat oudere zitten vaak nog wel andere beestjes, bewaar je die voor mij dan??
probeer niet slim te doen want dat ben je nietquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Wie kan 't nachecken??
Dat wist ik al. Dat hoef je niet te vertellen, ik ben immers Mentalist. Ik weet ook dat Uri Geller foute dingen doet op dit moment. Maar dat wou ik liever niet weten..quote:
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef Somesomg het volgende:
[..]
probeer niet slim te doen want dat ben je niet![]()
ja goed he, de nieuwe vincent, ik moet alleen nog wel aan die rare meelwormen wennenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef Somesomg het volgende:
[..]
probeer niet slim te doen want dat ben je niet![]()
ps iedereen weet wel dat ze fake zijn hoor![]()
oja en vincent i like your new look![]()
pics or it didn't happenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef Somesomg het volgende:
HEY IEDEREEN iik ben mentalist ik kan een lepel op mijn neus leggen zonder dat ie valt
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef roelvano het volgende:
Tis gewoon 'n albino boven mij met grijs/wit haar...
Ik vind beide looks niks van je!
Ik hoop dat er dan niet weer zo'n onzinshow erop is..quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
dan kom ik volgend jaar wel als bloedzuiger
Doe een Masker op. Vet orgineelquote:Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef VampierVincent het volgende:
volgend jaar komt er gewoon weer een show en dan doe ik weer mee![]()
als ik niet win dan he
aaaaaaah en het was nog wel mn mooistequote:Op zondag 1 maart 2009 16:40 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
Vincent, mijn vader vond je opmerking dat je je bloedzuiger in mijn slipje wil stoppen niet zo leuk, hihi
Jij bent niet echt. Zo flauw als mensen zich voor anderen uitgevenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef Themanbehindthemask het volgende:
Goedenmiddag.. Voor de mensen die denken dat ik vanavond mijn identiteit bekend ga maken worden teleurgesteld. Het masker blijft vanavond bij wegmisbruikers op. SBS heeft mij gevraagd of ik wou komen opdagen bij wegmisbruikers om zo de publiciteit ervan op te krikken, vanwege slechte kijkcijfers de laatste paar jaren. Het leek mij wel goede publiciteit voor stemmen voor de finale
zucht, een vampier heeft ook gevoel hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 17:06 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
Nee Vincent, ik heb geen goesting voor u. Ik ben op Tokio Hotel
neem aan het begin.. hoop ik maar. komt patty nou ook ofzo? hij heeft tog een date met haarquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef player90 het volgende:
Komt de mask exact om 20.30 of moet je dat hele programma volgen,?
Waar ik eerlijk gezegd geen zin in heb..
eigenlijk zijn we toch allemaal van de pot gerukt, LOLquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef ragetti het volgende:
[..]
neem aan het begin.. hoop ik maar. komt patty nou ook ofzo? hij heeft tog een date met haar![]()
ik wil nou wel es wete wie the mask is..
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef Levi1234 het volgende:
Dit moet niet gekker worden:
Is er zo'n gek wijf die Yelle nadoet.
Ik spreek haar nu op MSN en zij probeert mij echt te laten denken dat ze Yelle is.
Ze geeft echt vet verkeerde informatie.
Ze denkt nog steeds dat ik geloof dat ze Yelle is, maar ik ken de echte Yelle, dus zij houdt zichzelf nu voor de gek.
Gewoon een dom reclamespotje voor één of ander programma.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:32 schreef StephanL het volgende:
LOL heb het al gemist?Wat was er te zien?
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een dom reclamespotje voor één of ander programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |