quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken zijn dieptriest.
/carequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken zijn dieptriest.
Die trekt z'n darmen uit z'n kont en eet het dan op!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef Somesomg het volgende:
WHARS NEXT VINCENT DIE URI GAAT BIJTEN ???..........
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Wat gaan we om 20:30 zien?
Vandaag in Webmisbruikers: "De verkeerspolitie houdt deze gemaskerde man aan, wegens rijden zonder goed zicht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_auto__.html?p=17,1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Wat gaan we om 20:30 zien?
Vandaag in Webmisbruikers: "De verkeerspolitie houdt deze gemaskerde man aan, wegens rijden zonder goed zicht, en om verder te mogen rijden moet hij zijn masker dan afdoen, wie is het...?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef hakkersszz het volgende:
Niet zo netjes van de nieuwe Oerie Geller.
Ze kondigden duidelijk aan d.m.v. een add onderin dat de mask zichzelf zou onthullen in de "volgende bloedstollende act".
Dit is dus NIET gebeurd.
Zou je ze hiervoor kunnen aanklagen?
Hier is tenminste bewijs voor.
Het is wel een klein kutventje, net als de Mask.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef iCor het volgende:
[ afbeelding ]
Presentator Wegmisbruikers, haha het zou wel enorm grappig zijn mocht hij het ineens zijn
Ik vind het maar een dom kind, maar dat zal wel een andere benaming voor schatttig zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Yelle: Tja, het is een schattig kindje wat meespeelt en 'mee-mentaleert'
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef iCor het volgende:
[ afbeelding ]
Presentator Wegmisbruikers, haha het zou wel enorm grappig zijn mocht hij het ineens zijn
Misschien loopt hij wel op stelten ofzo, of een verhogingkje waar hij regelmatig op staat, naast Koos Speequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.
Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Was toch Nick Nielssen? Die is nog nooit genoemd geloof ik in het TV programma.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Ja, 2 weken geleden was hij er.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.
Nee joh, die dikke kop past niet in dat masker.quote:
Hij gooide alleen zijn papieren van de tafel af. Volgens mij gaf hij Vincent zelfs nog een hand toen hij tussen alle kandidaten stond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou het toneelstukje "kijk-Uri-nou-eens-flippen-dat-vincent-door-is" gemist?
Dan ga ik keihard fappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag om een reply van jou jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Wow...Vincent wordt wel grappiger.
En Somesong.....ik las iets in het vorige topic.....je vraagt er gewoon om he?
Anyway, zo fucking voorspelbaar dat Yelle, The Mask en Vincent in de finale terecht zouden komen.
Yelle was weer enorm goed, en The Mask deed eindelijk iets met mentalisme.
Ben benieuwd wat er zondag gaat gebeuren.
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
Tuurlijk is dat wel gebeurd. Waarom denk je dat The Mask plots met de Hayashi-kokers kwam?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef hakkersszz het volgende:
Niet zo netjes van de nieuwe Oerie Geller.
Ze kondigden duidelijk aan d.m.v. een add onderin dat de mask zichzelf zou onthullen in de "volgende bloedstollende act".
Dit is dus NIET gebeurd.
Zou je ze hiervoor kunnen aanklagen?
Hier is tenminste bewijs voor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Met z'n met prittstift vastgemaakte baardje![]()
Hij ging gooien met z'n papiertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat deed uri toen vincent door ging ?
hij schudde neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
fappenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn voorspelling:
3de plaats: Yelle en Ghani
2de plaats: Vincent
1ste plaats: The Mask
ik vraag om klappen??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Ja, maar dat niet alleen....
Misschien kan Vincent ook eerste gaan staan, hij heeft een hyves fanclubje met 1700+ leden achter zich.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel: Ik ben bang dat dit inderdaad gaat kloppen.
Onderschat het schattigheidsgehalte van Yelle niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Misschien kan Vincent ook eerste gaan staan, hij heeft een hyves fanclubje met 1700+ leden achter zich.
Maar iedereen die Vincent weer niet mag gaat weer op The Mask stemmen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat zijn we zowiezo al
Maar ik hoop toch stiekem dat het die dikke frietbakker is van de reclames net van De Hoofdprijs
Dan liever die AH managerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat zijn we zowiezo al
Maar ik hoop toch stiekem dat het die dikke frietbakker is van de reclames net van De Hoofdprijs
Da's de grootste illusie!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan liever die AH manager, maar dat postuur past er niet bij.
Maar hij is wel leuk!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef VampierVincent het volgende:
Goed he, dat ik door ben, ik denk ik eet es een keer wat anders
Van Yelle is puur psychologie. Paps heeft gewoon met die kerel lopen praten van: "Ze kwam vaak thuis en zei dat niemand vertrouwen in haar had, maar ik heb haar altijd verteld dat ze echt alles kon doen wat ze wilde!" (Of iets subtieler zodat het niet zo opvalt)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:57 schreef Levi1234 het volgende:
Ja goed man......alleen wit staat je echt niet, sorry dat ik het zeg.
Okay, back to the real world: Nu kunnen jullie niet meer zeggen dat Yelle fake is.
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:06 schreef VampierVincent het volgende:
Kloon?? kloon?? wat nou kloon?? ik ben de nieuwe vincent, de lieve weetjewel
Nou het is natuurlijk niet makkelijk om opeens herboren te worden he, ik kan er nog een beetje moeilijk aan wennen en meteen de nieuwe ik vind ik wel een erg grote stapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Ik geloof er ook geen flikker vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:15 schreef Levi1234 het volgende:
ToT: Ja ik moest ook al meteen denken aan Carrie.
God, wat heb ik toch met Carrie de afgelopen paar weken?
Ach nou ja....
Hey Vince, wil je wat geld verdienen?
Doe mee aan Fear Factor....
Over jou, nou goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:16 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zat
Verkering?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |