quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef VampierVincent het volgende:
Goed he, dat ik door ben, ik denk ik eet es een keer wat anders
Van Yelle is puur psychologie. Paps heeft gewoon met die kerel lopen praten van: "Ze kwam vaak thuis en zei dat niemand vertrouwen in haar had, maar ik heb haar altijd verteld dat ze echt alles kon doen wat ze wilde!" (Of iets subtieler zodat het niet zo opvalt)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:57 schreef Levi1234 het volgende:
Ja goed man......alleen wit staat je echt niet, sorry dat ik het zeg.
Okay, back to the real world: Nu kunnen jullie niet meer zeggen dat Yelle fake is.
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:06 schreef VampierVincent het volgende:
Kloon?? kloon?? wat nou kloon?? ik ben de nieuwe vincent, de lieve weetjewel
Nou het is natuurlijk niet makkelijk om opeens herboren te worden he, ik kan er nog een beetje moeilijk aan wennen en meteen de nieuwe ik vind ik wel een erg grote stapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Ik geloof er ook geen flikker vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:15 schreef Levi1234 het volgende:
ToT: Ja ik moest ook al meteen denken aan Carrie.
God, wat heb ik toch met Carrie de afgelopen paar weken?
Ach nou ja....
Hey Vince, wil je wat geld verdienen?
Doe mee aan Fear Factor....
Over jou, nou goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:16 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zat
Verkering?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |