Jawel. Hij is erg klein, kon je vorige week zien met die hameract.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n dwerg is the mask nou ook weer niet.
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Was toch Nick Nielssen? Die is nog nooit genoemd geloof ik in het TV programma.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de mask nu Hiyashi is. De truc wees in ieder geval erg in die richting maar dat kan natuurlijk ook misleidend zijn.
Ja, 2 weken geleden was hij er.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij ZOU nog terug komen voor die aandachtshoer.
Nee joh, die dikke kop past niet in dat masker.quote:
Hij gooide alleen zijn papieren van de tafel af. Volgens mij gaf hij Vincent zelfs nog een hand toen hij tussen alle kandidaten stond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou het toneelstukje "kijk-Uri-nou-eens-flippen-dat-vincent-door-is" gemist?
Dan ga ik keihard fappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag om een reply van jou jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:13 schreef Levi1234 het volgende:
Wow...Vincent wordt wel grappiger.
En Somesong.....ik las iets in het vorige topic.....je vraagt er gewoon om he?
Anyway, zo fucking voorspelbaar dat Yelle, The Mask en Vincent in de finale terecht zouden komen.
Yelle was weer enorm goed, en The Mask deed eindelijk iets met mentalisme.
Ben benieuwd wat er zondag gaat gebeuren.
Ik lig echt in een deuk als Yelle gaat winnen, dan zijn jullie echt vet geowned!
Tuurlijk is dat wel gebeurd. Waarom denk je dat The Mask plots met de Hayashi-kokers kwam?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:57 schreef hakkersszz het volgende:
Niet zo netjes van de nieuwe Oerie Geller.
Ze kondigden duidelijk aan d.m.v. een add onderin dat de mask zichzelf zou onthullen in de "volgende bloedstollende act".
Dit is dus NIET gebeurd.
Zou je ze hiervoor kunnen aanklagen?
Hier is tenminste bewijs voor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Met z'n met prittstift vastgemaakte baardje![]()
Hij ging gooien met z'n papiertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat deed uri toen vincent door ging ?
hij schudde neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
fappenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn voorspelling:
3de plaats: Yelle en Ghani
2de plaats: Vincent
1ste plaats: The Mask
ik vraag om klappen??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Ja, maar dat niet alleen....
Misschien kan Vincent ook eerste gaan staan, hij heeft een hyves fanclubje met 1700+ leden achter zich.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel: Ik ben bang dat dit inderdaad gaat kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |