Ik geloof er ook geen flikker vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom dan nog een foto van "jouw" oude look?
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:15 schreef Levi1234 het volgende:
ToT: Ja ik moest ook al meteen denken aan Carrie.
God, wat heb ik toch met Carrie de afgelopen paar weken?
Ach nou ja....
Hey Vince, wil je wat geld verdienen?
Doe mee aan Fear Factor....
Over jou, nou goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:16 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Dat gaat niet, vanaf volgende week ben ik de nieuwe uri geller en dan heb ik het al druk zat
Verkering?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Levi1234 het volgende:
Okay....trouwens, waar hadden jij en Yelle het over gisteren?
Van mij weet je tenminste wie ik ben, waar ik voor sta, the mask, tja je stemt eigenlijk op iemand waarvan je helemaal niet weet wie er achter zit en kijk ik ga niet alleen de nieuwe uri geller worden, ik bén al de nieuwe uri geller, zonder bloed geen leven, zonder vincent geen showquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef GSMboy het volgende:
Vincent: Waarom denk je beter te zijn dan de Mask en de nieuwe Uri Geller te worden?
Isis en Phedra hoezoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:26 schreef Levi1234 het volgende:
Vincent: hoe heten je kinderen eigenlijk?
Ben ik toch wel benieuwd naar...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:24 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
Van mij weet je tenminste wie ik ben, waar ik voor sta, the mask, tja je stemt eigenlijk op iemand waarvan je helemaal niet weet wie er achter zit en kijk ik ga niet alleen de nieuwe uri geller worden, ik bén al de nieuwe uri geller, zonder bloed geen leven, zonder vincent geen show
Nee, is een stempel denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
Moet Vincent nu steeds dat brandmerk op zn hoofd schilderen?
Is een stift, vorige week zat ie een stuk meer naar de rechterkant voor de toeschouwer gezien.quote:
ach mensen willen toch denken dat ik gek ben? ik dacht dan zal ik mezelf even voor gek zetten dan hoeft een ander dat niet meer te doen en blijkbaar heeft het gewerkt hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:37 schreef ToT het volgende:
Kon je niks beters verzinnen als "Shalalalalala"?
Doe dan "Om mani padme hum" of zo, als je zogenaamd toch naar het licht wil!
Dat hoort net zo bij mij als mijn meelwormen en bloedzuigers bij mij horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:38 schreef GSMboy het volgende:
Andere vraag. ga je nou echt niet naar de tandarts? Toen je in de vorige aflevering op dat bot bijtte zagen je tanden er niet uit, geel, schots en scheef....
Of ben je bang voor de tandarts??
True, maar mensen willen natuurlijk OOK geloven dat het allemaal ECHT is he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:39 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ach mensen willen toch denken dat ik gek ben? ik dacht dan zal ik mezelf even voor gek zetten dan hoeft een ander dat niet meer te doen en blijkbaar heeft het gewerkt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |