Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:20 schreef JDI het volgende:
Misschien een stom voorbeeld, maar zou het wat spannender zijn als ze Criss Angel zouden uitnodigen?
Ik dacht her en der gehoord te hebben (ja ook op SBSquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
The Mask is de partner van Patty en die gaat haar zondagavond een huwelijksaanzoek doen. Wedden?
Ik geloof nooit dat Cris aan zoiets zou meedoen eerlijk gezegd.quote:
wat wil je, hij is ook maar een belgquote:Op zondag 1 maart 2009 10:31 schreef ToT het volgende:
Vincent: geweldig leuk imago, alleen mag ook hij wat meer diepgang krijgen: geen shalalalala bijvoorbeeld, het mag allemaal nét iets mysterieuzer, hij mag net iets meer uitleggen, en tja: de trucs die ik tot nu toe van hem heb gezien zijn niet bepaald indrukwekkend.
Vampier Vincent, waarom zet u Patty Brard niet een keertje op een guillotine?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef VampierVincent het volgende:
niet veel bijzonders hoor verwacht er maar niet teveel van
Als je 't zo goed weet, waarom vertel je niet metene wat je van plan bent?!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef Themanbehindthemask het volgende:
Goedenmiddag.. Voor de mensen die denken dat ik vanavond mijn identiteit bekend ga maken worden teleurgesteld. Het masker blijft vanavond bij wegmisbruikers op
Hij maakt geen enkele kans.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef roelvano het volgende:
@vanpiervincent,
Hoe schat jij je kansen voor a.s. vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |