neenee nooit meer dan de aanbevolen dagelijkse dosisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:05 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha nou dat zijn er nogal wat bij mij dus dat wordt 6 x per dag....
Ach, ik heb al genoeg aan mijn dagelijkse portie Actimel!!
Over welke antwoorden heb je 't btw??
Hahahaa ik zie 't al voor me staan:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
neenee nooit meer dan de aanbevolen dagelijkse dosis
Jij hebt duidelijk je dagelijkse dosis bloedzuigers nog niet gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef crohntje het volgende:
Jullie geloven toch niet echt hé, dat dit Vincent is.
he gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:28 schreef iCor het volgende:
Ik twijfel niet aan je hoor, Vincent. Ik ben je grootste fan
Deal, koop jij in?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:31 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
he gelukkig maarkeer bloedzuigertje eten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef SwitSok het volgende:
Voor de liefhebber nog een foto: [ link | afbeelding ]
ja maar ik doe er dan natuurlijk wel saus bij he en daar zit dan nog wel een beetje leven in, saus van hele jonge bloedzuigertjes enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:54 schreef ToT het volgende:
Gaat alle chi er dan niet uit?Je moet natuurlijk wel levende hebben he!
Nu heb ik helemaal mijn twijfels, wat 'n onzinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ja maar ik doe er dan natuurlijk wel saus bij he en daar zit dan nog wel een beetje leven in, saus van hele jonge bloedzuigertjes enzoik heb er nu al weer zin in
Nu pas?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal mijn twijfels, wat 'n onzin
Dat dit zomaar kan in Nederland!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
zegzegzeg ik vertel NOOIT onzin he!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef roelvano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
zegzegzeg ik vertel NOOIT onzin he!
Een fok!er die claimt iemand te zijn gelovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef crohntje het volgende:
Jullie geloven toch niet echt hé, dat dit Vincent is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Somesomg het volgende:
VINCENT ik ben je grootste fan wil jij mij leren zingen zoals gisteren met die lalalalala
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Levi1234 het volgende:
Hahaha...ben benieuwd hoe Vincent gaat reageren op dat zing-bericht.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Levi1234 het volgende:
Hahaha...ben benieuwd hoe Vincent gaat reageren op dat zing-bericht.
Dan ist goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Levi1234 het volgende:
Wat?
Oh, klonk het alsof ik echt geloof dat Vincent hier echt komt?
Oh in dat geval...nee ik geloof dat dus niet.
Ben gewoon benieuwd hoe hij gaat reageren.
tuuuurlijk voor mijn fans doe ik alles! je begint gewoon met laaaaaaaaaaen dan doe je er korter lalalalaa achteraan maaaar je moet wel meelwormen bij je hebben anders gaat het nooit iets wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Somesomg het volgende:
VINCENT ik ben je grootste fan wil jij mij leren zingen zoals gisteren met die lalalalala
You just made my day!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef Somesomg het volgende:
kutkinderen die negatief reageren op hyves van vincent
ik maak ze af
dat vind ik nou es een super plan!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:09 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Ik denk hetzelfde over die flikkers die negatief te lopen kutten over Yelle.
Hey Vincent, je zou een eigen menu bij de McDonalds moeten krijgen: McVampire menu.
Een hamburger met bloedzuigers, gefrituurde meelwormen, en in elke McNugget een vampiertand.
Kan een hit worden: Jochem heeft de Winterweken burgers, jij je eigen McVampire menu.
Wat vind je ervan?
ik heb een goed plan voor je volgende actquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef VampierVincent het volgende:
ja het is gewoon niet normaal eigenlijk hoe weinig mensen weten van het eten van meelwormen en bloedzuigers, ik kan echt iedereen het advies geven: 3x daags een meelworm en een bloedzuiger en al je problemen verdwijnen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een goed plan voor je volgende act
sterven en optyfenwat een lutser ben jij zeg
oh nee laat ik een act doen met info die ik gegoogled hebtering man een simpel kaart truukje geleerd van youtube had nog beter geweest
Zou ze dat ook zo doen bij haar partner.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef Remsjo het volgende:
IK WIL BOVVUUUUH IK WIL BOVVUHHH
Wat een jankwijf die Patty Brard zeg [ afbeelding ]
Tjekk dat verpauperd hoofd
The Mask is de partner van Patty en die gaat haar zondagavond een huwelijksaanzoek doen. Wedden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou ze dat ook zo doen bij haar partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |