Wat waren de acts gister toch weer orgineel. De show er omheen leuk maar het niveau en de orginaliteit van de acts mogen wel wat hoger. Bijna allemaal vantzelfde gister.
Dan ff kort nog over de acts die dus vrij doorzichtig waren:
Reinder: Frunnikt iets te duidelijk nog aan zijn blinddoek. Messen hooghouden is een circusact. Verder kan hij aan de handvatten voelen welke door de bn’ers gepakt en beschreven zijn. Hij maakte dus alleen een fout. Bij Erik stond op het mes ‘chauffeur gillen’ dus die was van José. De andere twee teksten waren helaas niet te zien.
Yelle: Een levenswijsheid/levensmotto is iets dat je niet snel zal veranderen. Grote kans dat hij dit wel is ergens heeft gezegd. Aan de andere kant is die Tim voor mij een redelijk onbekend persoon dus kan hij idd ook gestuurd zijn naar dit motto.
Vincent: Qua entertainment geweldig maar de Char act sloeg verder nergens op. Pure google informatie en ook nog is vrij standaard info.
The Mask: Dit was alweer de zoveelste keuze act. Hij heeft ook puur het voordeel dat ie zoveel in de publiciteit komt. Ook wel apart dat na het rond draaien het glas precies in één van de voorste twee zit zodat ze het hele rondje af kunnen werken.
Jochem: Blijven toch ook altijd vermakelijke acts. Vind dat hij qua acts wel eerder in de finale had moeten staan dan de andere 3 maar goed. Wel toevallig dat het ene lammetje ineens vlakbij het hokje opduikt.
Vergeet ik nog Uri’s act maar zoals iemand al zei gooide hij op het laatst de tafel om omdat ie nog bewoog. Apart dat er geen filmpjes van kijkers waren…dansende tafels haha ik zag iedereen alweer thuis met de handen op de tafel en maar afvragen waarom de tafel niet ging dansen.
Voor de liefhebber nog een foto:
![]()
Ook een beetje dom dat ze voor de uitslag al bekend maken dat er zondag iets gaat gebeuren terwijl the mask ook af had kunnen vallen.