hallo yelle schatjequote:
Wat ga je deze keer eten?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
hallo yelle schatje![]()
![]()
maar ik heb mijn acts voor de finale al helemaal klaar, gaat weer heel bijzonder worden
Hoelang heb je die act al klaar dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
ja als ik dat zeg is het geen verrassing meer he
HEY YELLE zou jij op tv chandi in zijn ballen willen slaanquote:
Volgens mij ben je echt fake hoor!!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef VampierVincent het volgende:
Yelle wil niet met mensen die ze alleen via het internet kent
en eigenlijk had ik die acts al in mn hoofd als toen ik de vorige ronde nog moest winnen
Ik geloof je niet zo hoor!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:37 schreef VampierVincent het volgende:
ik fake???![]()
![]()
tuurlijk niet ik vertel gewoon niet iedereen altijd alles
dude wtfquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ik geloof je niet zo hoor!!!
Iedereen kan zich op internet uitgeven voor iemand anders, bv. 'n bekend persoon
Ja, ik heb net nog 'n muis opgegeten.....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef VampierVincent het volgende:
Ja maar zeg ik ben echt hoorheb net nog een lekkere bloedzuiger naar binnen gewerkt en dat doe alleen ik
Ik ben een mentalist. Je liegt. Sorry.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ja, ik heb net nog 'n muis opgegeten.....
Wie kan 't nachecken??
een muis?? een verse of een al wat oudere? in die wat oudere zitten vaak nog wel andere beestjes, bewaar je die voor mij dan??quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Wie kan 't nachecken??
Dit kun je gewoon niet serieus nemen hooor...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
een muis?? een verse of een al wat oudere? in die wat oudere zitten vaak nog wel andere beestjes, bewaar je die voor mij dan??
probeer niet slim te doen want dat ben je nietquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Wie kan 't nachecken??
Dat wist ik al. Dat hoef je niet te vertellen, ik ben immers Mentalist. Ik weet ook dat Uri Geller foute dingen doet op dit moment. Maar dat wou ik liever niet weten..quote:
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef Somesomg het volgende:
[..]
probeer niet slim te doen want dat ben je niet![]()
ja goed he, de nieuwe vincent, ik moet alleen nog wel aan die rare meelwormen wennenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef Somesomg het volgende:
[..]
probeer niet slim te doen want dat ben je niet![]()
ps iedereen weet wel dat ze fake zijn hoor![]()
oja en vincent i like your new look![]()
pics or it didn't happenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef Somesomg het volgende:
HEY IEDEREEN iik ben mentalist ik kan een lepel op mijn neus leggen zonder dat ie valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |