quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Anniek eigenlijk binnengehaald?
Jon kan nog, want Dennis had gewoon 1 vraag meer fout..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef pfaf het volgende:
Jon is het niet, want Dennis.
Viv is het niet, want veel geld binnen gehaald.
Anniek moet het wel zijn?
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:32 schreef pfaf het volgende:
Anniek heeft zo onmeunig veel mol-acties op haar geweten dat het onverdacht wordt
Ja dat is ook mijn punt bij al die forum hullies hier en op het WIDM forum.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?
Nou ja, dan heeft ze onopvallend gemold en dat kan ook een tactiek zijn inderdaad. Aangezien velen Jon verdenken doet ze blijkbaar wel iets goed, dat ondanks al haar stommiteiten nog iedereen twijfelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?
Lijkt me een slechte tactiek als je 1700 euro in de pot brengt (afl. 7). Dat is niet echt de taak van een mol om ZOVEEL geld binnen te brengen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:11 schreef Cyclonist het volgende:
Als Anniek de mol zou zijn, dan zou ze een waardeloze mol zijn geweest..
Daarom denk ik juist dat Vivienne de mol is, da's een slimme meid die mensen gemakkelijk kan manipuleren en daardoor onopvallend kan blijven. Dat ze evengoed geld in de pot brengt kan ook een tactiek zijn.
Ohja en verder, wat 'n lekker ding is het zeg
Ze heeft toch aardig wat opdrachten verneukt? En ze komt er mee weg...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:11 schreef Cyclonist het volgende:
Als Anniek de mol zou zijn, dan zou ze een waardeloze mol zijn geweest..
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ja en hoe! Gisteren met die foto's, oh, zijn het er 5? Jah, opdracht niet goed gelezen, t ging om 4. . . Dat gelooft ze toch zeker zelf niet!? En met die foto 'ja, thaaaaaaank you very much!', zó doorzichtig. En dan 2 x zeggen, ik vedenk Dennis (of wie dan ook) ook wel een beetje want ík ben het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze heeft toch aardig wat opdrachten verneukt? En ze komt er mee weg...
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen
Maar wel weer twee acties de opdracht deden mislukken. Van de anderen was dat niet zo éénduidig. Dennis iets te laat in de trein wellicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en hoe! Gisteren met die foto's, oh, zijn het er 5? Jah, opdracht niet goed gelezen, t ging om 4. . . Dat gelooft ze toch zeker zelf niet!? En met die foto 'ja, thaaaaaaank you very much!', zó doorzichtig.
Ik verdacht hem ook, ja. Maar vooral omdat ik Anniek te opzichtig bezig vind. Maar goed, dat kan ook tactiek zijn. En Jon zit vol op Anniek, dus zo onverdacht is ze ook niet bij de anderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
Van mijquote:
Dat was het beginpunt vanuit waar ze met het touw moesten meten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ikMede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Jammer dat Dennis er uit is
Het waren er 2, Jon en Rick.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef SMutzskii het volgende:
Tijdens die opdracht waarbij iedereen zijn/ haar mol 3 vragen mochten stellen.. waren er 3 mensen die op anniek zaten. Wie waren dat? en op wie zaten de rest van de mensen toen?
Rick is er uit, Dennis is er uit en Sebastiaan is er uit... degene die op Jon stemden toen, die zitten er nog in. Is dat niet opvallend dan? Dan zou ik toch eerder (op basis van stemmingen) zeggen, dat Jon de mol is... zowieso gingen Anniek en Dennis allebei op Jon he!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Het waren er 2, Jon en Rick.
Vivienne en Anniek stelden vragen aan Jon.
Sebastiaan en Dennis stelden vragen aan Rick.
ZO als dat geen aanwijzing is weet ik het ook niet meer!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Dat was het begin vanaf waar ze moesten gaan meten...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ZO als dat geen aanwijzing is weet ik het ook niet meer!!
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dat was het begin vanaf waar ze moesten gaan meten...
Hahahaha, idd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
' Ik zie het ook niet ! '
He das een aanwijzing naar Jon! Hij ziet het niet, een mol ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
Als dat een hint is richting Viv, vind ik het echt zwak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebben
Ik had het gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dat heb ik ook al 2 x gezegd sinds gister, maar niemand schijnt t gelezen te hebben
Het is in essentie een programma waarbij wij, de kijkers, willen speuren en puzzelen (althans het deel dat in fora post). Dáár kijken we voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
Ja en dat hekje was vierkant waarbij "de mol" aan de onderkant stond, toch? En wie was er als laatste die put in gegaan? Jonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ikMede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Niemand kan met 100% zekerheid weten wie de mol is... ook niet als je bovenstaande redenering hebt.quote:Anniek is de mol, 100% zeker, want Dennis stemde op Jon, en Dennis ligt er nu uit.. dus had hij het fout, dus dan is Anniek de mol!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik had het gezien.. alleen helaas wil iedereen altijd geloven wat ze willen geloven..
En dit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat kan toch ook een aanwijzing zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef Molline het volgende:
[..]
Maar er stonden toch ook rode letters op het muurtje waar VIV op zat (werden getoond na de balk met "de mol")? Volgens mij stond er "AK": = Anniek
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Jjoey het volgende:
' Ik zie het niet ! '
Dat denk ik ook. Al werkt het in mijn hoofd toch ook zoals Avonne het zei, ik wíl niet dat zij de mol is, ik wil verrast worden dus hoop ik nog steeds dat iemand anders het is.quote:
In mijn ogen toch echt een van de beste actrices van Nederland.quote:
Hand in het vuur was het, nietwaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef RayMania het volgende:
Vivienne is het absoluut niet, want je gaat niet als Mol al die mensen in de juiste groepjes zetten. Alleen daarom is Vivienne niet De Mol.
Grappig he.. ene week moord en brand schreeuwen dat Rick 100% de mol is om vervolgens een week later hetzelfde te melden maar dan met Dennisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
ROLLEN ROLLEN schreeuwde ze... mollen rollen, hoe kom je erop..slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Viv stelde maar twee vragen meen ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef SMutzskii het volgende:
Tijdens die opdracht waarbij iedereen zijn/ haar mol 3 vragen mochten stellen.. waren er 3 mensen die op anniek zaten. Wie waren dat? en op wie zaten de rest van de mensen toen?
spreek je volgende week nog welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat mensen nog steeds denken dat Viv de mol kan zijn.
Niemand in het spel verdenkt haar omdat ze gewoon te veel geld binnen haalt en dat is ook de reden waarom ze het niet is.
Vanaf het moment dat Anniek die vrijstelling won en dat rode scherm kreeg is zij mijn mol en daar blijf ik bij.
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.quote:
Inderdaad.. alleen al daarom kan/mag/moet Viv het niet zijnPUNTquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe weet je nu of Viv heel veeld geld binnen haalt. de helft van de molacties zie je niet op tv.
Misschien zat er in die kluis wel 700 euro.
Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.quote:Bovendien zegt ze bij die meetopdracht, zullen we stappen. Waarbij ze vervolgens 7 mijlslaarzen neemt die never nooit door kunnen gaan voor meters. Je had ook twee keer 7 meter kunnen meten met een touw van 70 meter.
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
Ja joh, prima dat de Mol degene is die het meeste geld binnenbrengt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
mag ik dit kwalificeren als een niet zo'n heel snuggere opmerkingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.
Dat komt omdat er de laatste jaren ook veel minder te vergeven is qua geld. En makkelijk ook als een ander voor jou de boel toch wel verstiert. Iets wat sowieso veelvuldig voor komt sinds het met bekende nederlanders is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
PJ noemde gewoon 't opgehaalde bedrag van 400 omdat hem dat verteld werd door de kandidaten. Omdat hij ook niet weet wie de mol is kan Viv best een paar honderd achter hebben gehouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.
Omdat de eindstand van de pot (zo goed als zeker) bij de laagste 3 ooit gaat horen, heeft de mol het meer dan uitstekend gedaan. In het geval van Viv dus een perfecte combinatie van molacties en vertrouwen winnen!quote:En bijv bij de restaurantopdracht was het ook behoorlijk duidelijk dat Viv eigenhandig de buit binnenhaalde, terwijl de Mol dat nooit zou doen. Idem met de verdubbelauto. Enzovoorts, enzovoorts.
Dat is waar. Maartoch, ik twijfel nog steeds tussen viv en jon, al een paar weken, anniek vind ik een geweldige rol spelen, eindelijk een goede wannabe mol (sebastiaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik het zeker met je eensch. Ik heb de totaalopbrengsten van alle kandidaten niet, dus daar zou je 't mooi kunnen vergelijken. Maar voor mij is het programma verneukt als Anniek de mol is... Met Jon kan ik redelijk leven en Viv zou ik geweldig vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mol hoort niet veel geld binnen te halen, punt.
Ja, het zou misschien allemaal wat subtieler kunnen, inderdaad. Maar ondertussen heeft ze jou er wel mee om de tuin geleid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.
Onzin. Stel dat Anniek niet de mol is en ook vol voor Jon gaat, dan is de kans aanwezig dat Anniek gewoon meer vragen goed had. Zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ik heb geeeeeen idee meer wie het is.
Wel wederom een leuke aflevering.
Toch vind ik dat Viv teveel geld in heeft gebracht voor een mol. Anniek heeft zo onmeunig veel mol-acties op haar geweten dat het onverdacht wordt en Jon was de keuze van Dennis, dus die is het ook niet,,,
De Mol moet het ook onopvallend doen hoor, dat hoort ook bij het concept van het programma. Anders kan de Mol gewoon doen wat hij/zij wil om alle opdrachten te verpesten wanneer iedereen het ziet. Maar kan ik hier uit opmaken dat jij Nadja uit serie 7 en Joris uit serie 8 een héle goede Mol zou vinden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat Anniek de mol niet kan zijn vanwege die opzichtigheid, maar meer dat het te onwaarschijnlijk is dat niemand dan haar als mol heeft. Een mol wil zichzelf immers niet verdacht maken en Anniek doet juist heel erg haar best om wel verdacht te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:29 schreef Irving het volgende:
Desalniettemin is Anniek misschien niet de leukste Mol, maar wel de beste Mol van degenen die nu over zijn, als je kijkt naar de feiten. Veel geld uit de pot, en weinig verdenken haar. Als ze het is, is het sowieso wel goed voor de toekomst, want dan kan ook niemand meer dingen zoals "Die kan de Mol niet zijn, want die doet het te opvallend" zeggen. Dat argument was sowieso al een dom argument, maargoed, kwacht af tot de laatste aflevering. Zoals het er nu voor staat vond ik het dit jaar niet zo'n succes, maar khoop dat dat verandert. Pieter Jan en Anton (eindredacteur of iets dergelijks) zeiden dat de Mol écht goed was, dus ik heb nog hoop -.-
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Tomaz het volgende:
Omdat de eindstand van de pot (zo goed als zeker) bij de laagste 3 ooit gaat horen, heeft de mol het meer dan uitstekend gedaan.
Hmmm, nee. Ik wil juist heel graag verrast worden! En dat is het nu juist... ik zou totaal niet verrast zijn als Anniek de Mol blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, het zou misschien allemaal wat subtieler kunnen, inderdaad. Maar ondertussen heeft ze jou er wel mee om de tuin geleid.
Hmmm... Misschien is dát het probleem wel van alle mensen die het programma nu 'verneukt' vinden, die Anniek een 'misselijk mens' vinden, die haar de 'slechtste mol ooit' vinden - dat ze zich belazerd voelen door de mol.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef N.i.c.k het volgende:
mag ik dit kwalificeren als een niet zo'n heel snuggere opmerking.
Als je grotere passen neemt kom je dus op een lager getal uit.
Volgens mij niet. PJ wist te vertellen hoeveel geld er in totaal te verdienen was, dus inclusief de ongeopende kluizen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Tomaz het volgende:
PJ noemde gewoon 't opgehaalde bedrag van 400 omdat hem dat verteld werd door de kandidaten. Omdat hij ook niet weet wie de mol is kan Viv best een paar honderd achter hebben gehouden.
Dat risico is veel te groot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:01 schreef N.i.c.k het volgende:
Je weet toch niet wat er in de finale gebeurd. Bij wijze van komt er dalijk een kiet of dubbel opdracht die ze verneukt.
Miloushka flashback...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef broer het volgende:
Hmmm... Misschien is dát het probleem wel van alle mensen die het programma nu 'verneukt' vinden, die Anniek een 'misselijk mens' vinden, die haar de 'slechtste mol ooit' vinden - dat ze zich belazerd voelen door de mol.
Wie weet heeft ze wel nog meer geld uit de pot weten te houden dan ze erin gebracht heeft. Maar de tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh, prima dat de Mol degene is die het meeste geld binnenbrengt.
Desondanks zou ze dan een belabberde Mol zijn. Ze had bijv. héél makkelijk die restaurantopdracht kunnen verprutsen, zonder zich ook maar enigszins verdacht te maken. Ik zie geen enkele reden waarom een Mol die opdracht op die manier aan zou pakken. Als ze de Mol was had ze simpelweg kunnen zeggen dat ze het niet aandurfde, of - nog beter - ergens een klein foutje maken, waardoor alles verloren zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
Wie weet heeft ze wel nog meer geld uit de pot weten te houden dan ze erin gebracht heeft. Maar de tijd zal het leren.
Hiermee doe je Ron's Honeymoonquiz ernstig tekort...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:14 schreef Jane het volgende:
Jammer, want ik vind het écht, écht, écht het meest briljante tv-spel dat ooit bedacht is.
Maar toch staat de pot nu wat hoger dan vorig jaar in de finale. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er volgende week nog een opdracht komt waarmee er geld uit de pot gehaald kan worden, maar toch, beknibbelen lijkt nu niet echt aan de orde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!
Let's face it, de AVRO beknibbelt aan alle kanten op dit programma, hun paradepaardje. Op het prijzengeld, maar ook op de opdrachten.
Ehhh, ik kijk al ietsje langer dan een jaar. Ik zeg toch niet dat de klad er dit seizoen pas in is gekomen? Is al een aantal jaar aan de gang hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Maar toch staat de pot nu wat hoger dan vorig jaar in de finale. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er volgende week nog een opdracht komt waarmee er geld uit de pot gehaald kan worden, maar toch, beknibbelen lijkt nu niet echt aan de orde.
Ehh ok, was niet als aanval bedoeld hoor..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, ik kijk al ietsje langer dan een jaar. Ik zeg toch niet dat de klad er dit seizoen pas in is gekomen? Is al een aantal jaar aan de gang hoor.
Das waar. Toen die 100 en 300 euro uit die kluizen kwamen in de trein moest ik ook even lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's niet zo gek als er met de opdrachten nauwelijks meer fikse bedragen te winnen zijn!
Let's face it, de AVRO beknibbelt aan alle kanten op dit programma, hun paradepaardje. Op het prijzengeld, maar ook op de opdrachten.
Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..
Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdachtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?
klopt, dan zou (misschien)toch Viviënne kunnen zijn..knappe mol om zo te zonder te opvallend te mollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdacht
Wie weet hoeveel geld ze dan uit de pot heeft gehaald... voor hetzelfde geld is dat veel meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?
Maar Anniek zat toch ook een beetje op Dennis? In dat geval kan het niet anders dan dat zij de mol is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Dennis heeft dan wel op Jon gestemd, maar het zou ook kunnen dat Aniek dat ook deed en dat Dennis één vraagje meer fout had of gewoon trager was in de vragen beantwoorden.
Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef Maartel het volgende:
't is Anniek![]()
Al zag ik toch wel héél veel naar Dennis wijzen (ook hoe hij anderen voor z'n karretje spande 'om zich verdacht te maken')
Inderdaad. En het waren ook lang niet allemaal vergezochte hints. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...
Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
He das een aanwijzing naar Jon! Hij ziet het niet, een mol ook niet
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.
Dat geldt natuurlijk ook voor de letters "moi" van Anniek in diezelfde opdrachtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..
ik zeg ook niet dat het viv is.. het zou kunnen.. denk maar eens aan die flipper en taskoop opdracht.. hoe makkelijk er geld verspilt wordt.. en dat doe je alleen als er ook echt (veel) geld in de pot zit..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 05:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....
En briljant? Ik zou zeggen verre van briljant als het Viv blijkt te zijn...OF ze moet een enorm goede reden hebben om zoveel geld in t laatje te brengen (naast de verdenking niet bij haar neer te leggen)
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Smeich het volgende:
Niet duidelijk waarom hij zijn eigen mol een vrijstelling wil geven? Misschien snap ik het niet hoor, correct me if I'm wrong maar erm...Duh..!? Omdat Jon dan zeker weet dat Anniek sowieso doorgaat dus als hij de vrijstelling aan Viv zou geven weet hij al dat er twee door gaan (Viv en Anniek) en als hij alleen aan Anniek de vrijstelling geeft zijn die laatste twee plaatsen nog open voor drie personen (dus precies wat Dennis zei maar ik snap Jon dus niet...).
Want wat zei Jon nu precies, dat Viv sowieso in de finale komt/of niet verder komt..was voor mij niet even duidelijk, evenals dat hij uiteindelijk toch voor Viv kiest als hij Anniek als mol heeft..
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.
Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.
Nee, of je weet het in de finale en ze blikken de week erna terug, of je weet het aan het begin van de terugblikaflevering. Waar wil je anders nog een complete aflevering mee vullen? Nog twee afleveringen, dan zit het er voor 2009 weer op.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:40 schreef J-net het volgende:
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
Ik had Dennis slimmer ingeschat dan Anniek, vandaar dat ik ook begon te twijfelen of het Jon dan wel is.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus.
[..]
Dat is op zich wel waar, maar als ik dat voor het gemak even vergeet, ondersteunt het zo fijn mijn idee dat Anniek de mol isquote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.
Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv..
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef lamers het volgende:
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.
Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.
Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
Je maakt wel een foutje hier. Als Anniek de mol is (wat Jon denkt) gaat zij sowieso door. Geef je haar de vrijstelling dan blijven er 3 kandidaten over, 33% kans om af te valen. Door de vrijstelling aan een kandidaat te geven, gaan er twee mensen naar de finale (de mol en (nu dus) Viviënne) en heb je dus 50% kans om af te vallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.
Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Ja mss slecht gezegd. Ik bedoel onopvallend voorkomen dat er cash in de pot komtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
misschien een beetje overdonequote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op jaEcht zo'n Mol-hint.
Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaasquote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op jaEcht zo'n Mol-hint.
Deze? http://community.avro.nl/forums/t/15379.aspx?PageIndex=39quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
Dat zijn ze het juist. Iedereen dacht ook bij de Mol-vlieger van Yvon dat het te flauw en te makkelijk was voor een aanwijzing. Bleek het achteraf toch wel een echte aanwijzing te zijnquote:
Hmm, dat Dennis het niet kan zijn is inderdaad afgelopen aflevering tamelijk duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk.
Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
Is dat zo? Zit er veel geld in de pot? Ik heb geen idee.
Je zou eigenlijk moeten weten hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden en hoeveel geld er daadwerkelijk verdiend is. Als je dat vergelijkt met het percentage in vorige seizoenen zou je kunnen zeggen hoe goed de Mol was.
Vertel eens dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...
Ja ik kan me gewoon uit andere edities herinneren dat er veel minder in de pot zat voor de winnaar... ik heb zo even geen voorbeelden bij de hand maar het gevoel zegt me dat er dit jaar wel heel veel goed is gegaan...quote:
Aha... maar goed die had ook heel veel hulp van hulpmollen kan ik me herinneren... dat is dit jaar een stuk minder op Sebastiaan na....quote:
Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef k_man het volgende:
Goed, de pot is dus jaar gemiddeld, ietsje aan de magere kant. Als er vorige jaren echter significant meer te verdienen was, hebben we dit jaar toch een slechte Mol gehad.
Precies! Dat vond ik ook al.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
Jaaaa, ze doet altijd zo raar, alsof je haar betrapt op een koekje stelen uit de koekjestrommel.... Ik vind die gesprekken altijd zo nep. Ik zou het wel jammer vinden als zij de mol is...Ik vond het heel jammer toen Sebastiaan eruit ging, die was echt super.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
nu je het zegt.. dat viel me bij de laatste aflevering ook al op.. plus ook in het voorfilmpje van de nieuwe... zou jammer zijn.. ze is wat mij betreft echt een saaie mol..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Ja, met zn muts opquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Veerboot het volgende:
Mjah, ik vond Dennis (Storm) ook altijd zo gemaakt doen in die terugkijkfilmpjes, dus dat zegt niet zoveel op zich.
En dat ja-knikken terwijl ze zei dat ze het niet wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Anniek in de filmpjes tot 2 x aan toe 'want ík ben het niet'.
yeah right
Ja dit is het gewoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.
Je snapt wat de rol van de Mol is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En ik zit de laatste 4 afleveringen op Anniek als mol. Toch hoop ik niet dat zij het is, want ze heeft er echt een potje van gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 14:04:34 ]
geld is bijzaak in dit spel vind ik. Die BN'ers hebben bovendien genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dit is het gewoon.
Er was 1 seizoen waarbij ze een opdracht gebruiken om 100% van het geld uit de pot vergokt lieten worden. De AVRO is de grootste mol.
Volgende week de laatste uitzending en de onthullingen allemaal..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef Longmen het volgende:
het zal wel weer gerekt worden, vanavond komt er nog geen bekendmaking...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Je snapt wat de rol van de Mol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
Dat was ook zo suf, dat de mol ging doen alsof ze een hulpmol was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Smeich het volgende:
Zelfde als toen Sander de Heer bij Yvon Jaspers dacht dat ze de mol niet was omdat ze het gewoonweg te opvallend speelde af en toe.
Vanavond komt toch echt wel de bekendmaking denk ik zo.. volgende week alle "verborgen" acties van Jon
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
Vandaag krijg je nog gewoon twee opdrachten, en zie je de aanloop naar de bekendmaking. Vervolgens gaan ze volgende week verder met de uitslag, de samenkomst van de kandidaten en de mol-acties/geheime aanwijzingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
Dat je ze ziet staan is altijd het einde van de voorlaatse aflevering. Dus vanavond idd nog geen bekendmaking.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
Nee? Zullen we het daar over twee weken nog eens over hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Sinds dag 1 denk ik Vief. En dat gaat niet meer veranderen.
Ja ik ook, binnenkort m'n eerste post waarin ik dat zeg maar eens opduiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Sinds dag 1 denk ik Vief. En dat gaat niet meer veranderen.
Nee, het zal wel eindigen op het punt dat PJ het bekendmaakt, volgende week de bekendmaking + molacties enzo denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef FictionalFenna het volgende:
Of geen bekendmaking vandaag..?
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik hoop dat het niet Anniek is, too obvious.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik hoop dat het niet Anniek is, too obvious.
Wie kwam als 8e binnen in't begin?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei 2 keer vraag 7, en sloeg vraag 8 over.
Ook al eerder gezien op het WIDM forum, dat er getallen werden overgeslagen.
No idea.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:08 schreef richbitch het volgende:
[..]
Wie kwam als 8e binnen in't begin?
Duh, omdat Jon zei "ik zat bij de mol in de auto", hij zat er ook in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef Kinga het volgende:
Wat stond er op het dak van de mol.... direct Anniek in beeld.
Nee idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
O ja, ik ben dus niet de enige die Anniek veel te opvallend vind om het einde spannend te vinden.
3x dezelfde vragen. Dus een van de meidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Urquhart het volgende:
Wat was de kleur van de vlaggen die de Mol moest omrijden?
Dus het is sowieso Viv of Anniek? Of zijn die vragen speciaal voor Jon gemaakt?
Ik neem aan dat laatste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Urquhart het volgende:
Uiteraard.quote:
Je had niet verwacht dat het volgende week bekend zou worden?quote:
Viv, Jon en Anniek volgens mij, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef bierjoost het volgende:
Welke 'kaarsjes' werden niet uitgeblazen?
Dat kan toch niet ?? Dennis is VOL op Jon gegaan..quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef jassy het volgende:
Nou denk ff na heren/dames
- John vol op Anniek > Mol of verliezer
- Viv deelt tussen anniek en John > Winnaar
- Anniek vol op John > Mol of verliezer
John is dus de mol
Laatste test splits je natuurlijk nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef jassy het volgende:
Nou denk ff na heren/dames
- John vol op Anniek > Mol of verliezer
- Viv deelt tussen anniek en John > Winnaar
- Anniek vol op John > Mol of verliezer
John is dus de mol
Anniek ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Antal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet ?? Dennis is VOL op Jon gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |