quote:
Mijn nieuwste aanwinst
kom maar op met de opmerkingen over dat ze lelijk zijn etc.
mrsjaak2 vrijdag 27 februari 2009 @ 00:56quote:Nieuwe allstars
quote:Kurt Cobain als ik t goed zie?
tevens tvp
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wederom een paar allstars
[ afbeelding ]
die zijn geilquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Amsterdam gekocht, vorig weekend.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die zijn geilwelke kleur is het nou precies?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Net gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie schoenen!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, 17 euro.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Van harenaltijd fijn met betaal bare pumps.
Ik stond laatst in een schoenen winkeltje waar ze heel veel knalroze pumps hadden, ik moest meteen aan jou denken!!
Die felroze zijn heeel gaaf!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, 17 euro.Ze waren er nooit in mijn maat, maar nu ineens wel;
.
Ooh ! Wat grappig,. Ik heb zelf 3 paar roze schoenen, hier staan ze wel tussen, valt nog mee.
(en een zwarte met een felroze randje!)
Nog enig idee welke winkel dat was, en waar?
Die met die plateauzool bedoel je he? Die komen van www.asos.com !quote:Op zondag 1 maart 2009 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die felroze zijn heeel gaaf!
Ik durf niet te zeggen welk winkeltje het was. Het was in brussel, en daar zijn heel veel winkeltjes met niet-doornsnee schoenen. (waarvan bijna de hele winkel te fout is op 2 of 3 paar na:))
Maar volgens mij hebben ze nu bij de schoenenreus ook fel gekleurde pumps.
Daar stonden ook roze tussen.
Dankje!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mooie schoenen!!![]()
Waren ze duur?
Mooie schoenen voor een *********quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Net gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je al eens besteld bij asos? ik wil dolgraag 2 paar, maar klopt het dat je alleen met creditcard kan betalen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die met die plateauzool bedoel je he? Die komen van www.asos.com !
Ooh Brussel, dat is sowieso een beetje ver weg voor mij,Maar bedankt voor de schoenenreus-tip !
Ik heb eenmaal besteld bij asos. En dat klopt idd,quote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb je al eens besteld bij asos? ik wil dolgraag 2 paar, maar klopt het dat je alleen met creditcard kan betalen?
![]()
schoenen met plateau zool zijn trouwens helemaal tegek, vind het mooier dan platte pumps
gelukkig hebben me broer en stiefpa allebei een creditcard maar vind dat ze paypal moeten aanschaffen!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb eenmaal besteld bij asos. En dat klopt idd,. Ik heb ook een cc geleend van een kennis. Ze leveren overigens wel erg snel.
Dan zou ik die lenen!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gelukkig hebben me broer en stiefpa allebei een creditcard maar vind dat ze paypal moeten aanschaffen!![]()
www.vivi-clothes.com ook leuke schoenen, volgende maand bestel ik een creme stel daar
http://www.vivi-clothes.com/catalog/product_info.php?cPath=78&products_id=8034
joh, ik kan al niet meer stoppen met kijken naar schoenenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan zou ik die lenen!
Oeh die zijn mooi!!
Ik vind deze ook erg mooi.Er zijn op die site nog meer schoenen, overigens.
Zie je fobo.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
joh, ik kan al niet meer stoppen met kijken naar schoenen![]()
MEEER MEEEER![]()
![]()
![]()
![]()
vooral als je die plateau achtige tegenkomt, helemaal geweldig
Dat ziet er mooi uit .quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef kayintveen het volgende:
Ook mijn aanwinst maar is op de fotos gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb voor echt casual ook nike's en all-stars, maar dit draag ik soms ook gewoon in het weekend. en altijd door de weeks eigelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit .
Draag je dat nou casual of ook op het werk ?
OT
Nieuw
[ afbeelding ]
chiquequote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef kayintveen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linker heb ik zien staan hier in Arnhem. Ben even modelnaam kwijt. Vond ze ook wel leuk behalve die omgevouwen zool halverwege, da von'k een bitske gek!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef kayintveen het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht omdat het Diesel voor 30 euro is zeker? Oei wat lelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef PeEsHa het volgende:
En hier een stel sneakertjes gehaald van het weekend:
[ afbeelding ]
30 eurietjes!
ik zou er nog geen euro voor geven maargoed ieder zijn ding hequote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Gekocht omdat het Diesel voor 30 euro is zeker? Oei wat lelijk
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:10 schreef kayintveen het volgende:
[..]
van die glimmende smoking schoenen waar je je haar in kunt doen die zijn pas chique :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de schoenen ook hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 23:49 schreef optimusfunk het volgende:
half versleten Air Max schoentjesalleen die prijs is verschrikkelijk.
![]()
[ afbeelding ]
Sure thing! Ik heb nog gekeken of ik zo snel Boss of Armani schoenen kon vinden maar die waren net uitverkocht!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Gekocht omdat het Diesel voor 30 euro is zeker? Oei wat lelijk
Wat een uitleg voor zo een lelijk paar schoenenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef PeEsHa het volgende:
[..]
Sure thing! Ik heb nog gekeken of ik zo snel Boss of Armani schoenen kon vinden maar die waren net uitverkocht!![]()
Wat een kortzichtige reactie weer... Als ik deze schoenen kocht omdat er Diesel op zou staan, zou ik dan niet misschien juist op zoek gaan naar schoenen waar het wat duidelijker op stond?!![]()
Ik vond deze schoenen mooi en ken Diesel als schoen van een flink aantal jaren terug toen ik een soortgelijk model had wat heerlijk zat. Smaken verschillen, sure, dus je kunt ze zo lelijk vinden als je wilt maar niet zo kortzichtig reageren![]()
Als ik voor merknaam icm leuk prijsje ging was ik wel voor de sneakers van Van Lier gegaan die ernaast stonden en wel 5 hele euro's minder goedkoop waren en overduidelijk op de achterzijde van de zool in contrasterende letters Van Lier stond. Of de Van Bommel sneakers met felgroene striping die daar weer naast stonden maar wel 10 hele euro's duurder waren... Maar dat heb ik niet gedaan want die vond ik natuurlijk een stuk mooier dan deze...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat een uitleg voor zo een lelijk paar schoenen
leuk, ik zou er wel spannertjes in doen als ze niet op de foto hoevenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef kayintveen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net als een bevalling, dat ben je vergeten zodra je ze aan je voeten zietquote:
damn !!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:07 schreef Furia het volgende:
Nieuwe aanwinst voor de zomer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een mooie nagellak bij zoeken
Gewoon denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
damn !!hoe kan je daar op lopen ??
dan wil ik graag een foto zien dat ze ze aan heeft, anders geloof ik nooit dat het lekker zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon denk ik.
Ik gok dat ze 10 - 12 cm zijn? Of heb ik het mis?
Als ze 10 à 11 cm zijn kunnen ze best lekker zitten, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dan wil ik graag een foto zien dat ze ze aan heeft, anders geloof ik nooit dat het lekker zit
jaa maar heel je voet zit toch helemaal rechtgebogen ??quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ze 10 à 11 cm zijn kunnen ze best lekker zitten, hoor.
jawel hoor! ik leef ervoor, alleen altijd dat gezeur dat het slecht is voor je enkels/heupenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
jaa maar heel je voet zit toch helemaal rechtgebogen ??
en je staat dan toch ook op je tenen de hele tijd ?
volgens mij kan dat nooit confortabel zitten..
flauw, ik wil die bruine ook, uitverkochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jawel hoor! ik leef ervoor, alleen altijd dat gezeur dat het slecht is voor je enkels/heupen![]()
zal morgen even foto maken van me nieuwe huidige aanwinst, en ik wacht op deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn al gekocht, moet alleen wachten tot ze in eind april/begin mei komen
Je staat niet op je tenen hoor,quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik ben ze 3(!!!!) x misgelopen, ik zag ze toen online op een folder maar niet in de shop, toen ineens wel maar was te laat, toen checkte ik elke dag voor me order maar niet bij de shoes, woensdag kijk ik en ja hoor ze staan er ,gvd weer uitverkocht, nu gisteren keek ik weer braaf stonden ze er maar wéér mijn maat uitverkocht, en vandaag EINDELIJK te pakken gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
flauw, ik wil die bruine ook, uitverkocht
helemaal CL'squote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je staat niet op je tenen hoor,.
En dat van je voet valt ook wel mee; het zit gewoon comfi.
Hartstikke goed, volgens de omschrijving waren ze 11. Mijn bruine (bij gebrek aan de juiste naam) zijn zelfs nog zeker 2 cm hoger, maar daar zit weer zo'n ingebouwd plateautje in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon denk ik.
Ik gok dat ze 10 - 12 cm zijn? Of heb ik het mis?
Als je op hakken loopt, dan zit er vaak wel iets meer gewicht op de onderste helft van je voet, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met op je tenen lopen; als je op je tenen loopt, dan moet je zelf de rest van je voet in de lucht houden, terwijl in dit geval je volledige voet gewoon ondersteund wordt door de schoen. CL's zijn wel vrij smal, dat vind ik het enige nadeelquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even voorraadje allstars aangeschaft
[ afbeelding ]
en dan zegt me moeder wat over mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even voorraadje allstars aangeschaft
[ afbeelding ]
CLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Phosphorescent het volgende:
In een paar weken tijd (gok zo'n 3 weken):
Christian Louboutin Decolletes <3
[ afbeelding ]
Christian Louboutin Declics 120mm in de kleur paars <3
[ afbeelding ]
En hier zie je het model wat beter:
[ afbeelding ]
Zo, en nu maar weer even minderen.
ik vind de overloop niet mooi naar beneden toe als je snapt wat ik bedoel, de voet is dan ineens zo plat en lang, de voet lijkt net op een eendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Phosphorescent het volgende:
In een paar weken tijd (gok zo'n 3 weken):
Christian Louboutin Decolletes <3
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kleintje19 op 17-03-2009 21:24:42 ]
Snap ik best,quote:
beter, maar nog steeds mwoah, wel eerste foto erg gaaf! waar haal jij ze btw?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef Phosphorescent het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[/quote
Snap ik best,. Maar gelukkig volgen er nog meer, dus kan ik afwisselen.
Aanfoto's staan overigens in het topic over lang zijn en hakken dragen, in case you were wondering.
net-a-porter.com :-)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
beter, maar nog steeds mwoah, wel eerste foto erg gaaf! waar haal jij ze btw?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
en mijn nieuwste paar, ze zitten heerlijk*hoort chipszak hehe zeggen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook!
Werkt dat een beetje? Ik zit me ook steeds te vergapen aan de spullen in die shop, maar kan me er steeds nog niet toe zetten om uit te vinden of ze ook netjes in NL leveren enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Phosphorescent het volgende:
[..]
net-a-porter.com :-)
Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer haha.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
Nieuwe Louboutins Mouche, redelijk moeilijk te vinden dus ik ben helemaal happy.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
Nieuwe Louboutins Mouche, redelijk moeilijk te vinden dus ik ben helemaal happy.
[ afbeelding ]
volgens mij zijn dat die gene die blair in haar handen had in gossip girl, ik zocht ze toen op ebay en kon ze niet vinde, die zijn echt uber cutequote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
Maar.. kan je daar dan ook echt op lopen? Hoe hoog is die hak eigenlijk?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jammer dat ik al met 5 cm pijn heb in mn voeten na een dag
Dus we gaan laag beginnen deze zomer
[elnaturalista![]()
afbeelding ]
Maar doe je die dan ook gewoon aan naar je werk enzo? Of alleen als je veel moet zitten?... En hoe doe je het bij kinderkopjes?quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik sta er soms versteld van hoe fijn zulke dunne hakken lopen !!! (zie foto ex-P.F, nieuwe X_M)
Dan vraagt iedereen of ik er wel op kan lopen en dan merk ik niets van de hoogte...
Doe ze gewoon aan naar mn werk hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar doe je die dan ook gewoon aan naar je werk enzo? Of alleen als je veel moet zitten?... En hoe doe je het bij kinderkopjes?
Deze en dat andere paar, de paarse, heb je toch uiteindelijk niet gekocht?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de CLfreaks..
ik vind dit echt een mooie schoen
Die zijn echt heel tof!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef SiETSKE. het volgende:
dan maar hier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VGquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de CLfreaks..
ik vind dit echt een mooie schoen
Nike meets Puma ofzo?quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:48 schreef karoltje het volgende:
Niet echt mijn smaak....
Druk de zool eens in naast je Air, als dat zacht is dan is het meestal nep. Zo kwam een vriend van mij er althans achterquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef makkie88 het volgende:
vandaag binnen gehad:
[ afbeelding ]
daarbij de vraag: Echt of nep?
Waren ze heel goedkoop danquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef makkie88 het volgende:
vandaag binnen gehad:
[ afbeelding ]
daarbij de vraag: Echt of nep?
Is alles erop getekend? Dat zou ik heel cool vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef HIP-HOP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alles is erop getekend, dat vind ik er ook zo cool aan, ook omdat je het dan makkelijk kunt cleanenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Is alles erop getekend? Dat zou ik heel cool vinden.
Zelf heb ik een heel oud model hiervan, in het goud. Waarom vraag je? Gewoon omdat het kon voor 3 tientjes.
Dit zijn wel mooie schoenen!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Ewelina het volgende:
Omdat ik toch maar eens een paar praktische schoenen moest kopen. Het heeft me een half jaar gekost om me over mijn weerzin heen te zetten om schoenen te kopen zonder hak
[ afbeelding ]
i likequote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef HIP-HOP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
i like![]()
even een heul blij berichtje...
ik ben helemaal verzot op een stel schoenen van Yves saint laurent, maar een student betaald geen 700 euro voor een paar schoenen..
[ afbeelding ]
de orginele
en ik heb net de neppers gekocht![]()
veel leukerder prijsje![]()
http://cgi.ebay.com/BLACK-Suede-Open-Toe-T-Strap-Platform-Heel-Sandal-6-5_W0QQitemZ140322718168QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes?hash=item20abe2c1d8&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A1%7C293%3A3%7C294%3A30
en nee, ik ben niet altijd merkgeil, zolang het maar mooi is![]()
plateu is idd 3, hak 12 ze zien er zo ook heul hoog uit maar 12-3= 9cm valt nog best meequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Gaaf
Al had het platform wel ietsjes minder gemogen van mij
Die heb ik ook! Maar dan in het zilver. Ik vond de fel roze ook wel leukquote:
Mooi!! Waar heb je die gehaald? Ik zoek er echt al tijden naar.. (Sinds elke Londenaar die ik tegenkwam in Zuid Amerika ze droegquote:
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mag ik vragen hoe duur die waren? XD
Waar heb je die blauwe vandaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Stansfield het volgende:
Net 2 paartjes voor weinig gekocht:
Adidas court star. Lekkere frisse zomerschoentjes
[ afbeelding ]
New Balance 670. Eindelijk een ok blauw paar gevonden dat heerlijk zit.
[ afbeelding ]
Hier doe ik denk ik witte veters in dat zijn ze net iets frisser.
300 euro voor een stel negersandalen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Dat snap ik dus echt niet, ik geef zelf veel., heel veel, geld uit aan schoenen. Maar die sandalen zijn simpelweg geen 300 euro waard. Ze zijn nog geen 100 euro waard. Ik kan echt geen enkel argument behalve 't merk verzinnen waarom ze zo duur zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Shit te laatquote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
www.caliroots.com
Er is volgens mij nog maar 1 paar in maat 12 te koop.
denk dat je op zoek moet naar zaken voor punkers, daar heb je de meeste kans. anders als je de kans hebt, even bij world fashion center naar binnen lopen, daar zit een winkel (alleen voor bedrijven etc, maar je kan misschien vragen of ze weten wie die verkopen).quote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef Intocable het volgende:
Iemand een idee waar je deze schoenen in nederland kan halen? Zijn van ben sherman. [ afbeelding ]
Waarom is het dan het geld waard?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Het is Chanel, dus het zal wss wel een laagje echt goud hebben. En ik vind ze wél het geld waard, dat is Chanel nou eenmaal.
Natuurlijk, ik veroordeel 't niet ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blablabla, ik koop ze toch voor mezelf, niet omdat anderen ze lelijk, te simpel of weet ik veel vinden. Ze zijn gewoon simpel en elegant, lopen lekker en hoef ze niet meteen na een zomer weg te gooien. En nu kunnen jullie wel zeiken dat ze het geld niet waard zijn, maar ik bepaal zelf toch wat ik met mijn geld doe, en ik geef het hier aan uit.
Hoezo? Ik zie het verschil niet, simpele schoenen, simpele sandalen.. wat is het verschil. En zoals ik al zei, normaal zou ik sandalen na een maand ofzo al weer weggooien omdat ze kapot zijn, niet lekker lopen of weet ik veel, maar ik loop hier nu al bijna 2 weken elke dag op, in italie dus niet met bepaald de meest geweldige stenen om op te lopen, maar ik heb helemaal geen last gehad van pijn + ze zijn nog net als toen ik ze gekocht had.. maar goed, jij geeft veel geld uit aan goede schoenen, ik aan goede sandalen (: ieder zo z'n dingquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik veroordeel 't niet ofzoIk heb zelf enkele paren schoenen die me ruim 1000 euro gekost hebben en ik laat nu een paar maken op maat. Maar dan heb ik 't wel over iets anders dan gewoon een simpel sandaaltje.
Omdat dat perfecte kwaliteit is, die dingen kunnen wss heel je leven meegaan, ze zijn namelijk tijdloos, net zoals Hermès & Louis Vuittonquote:
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Omdat dat perfecte kwaliteit is, die dingen kunnen wss heel je leven meegaan, ze zijn namelijk tijdloos, net zoals Hermès & Louis Vuitton
Nee die lopen ook niet in de tokkiewijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?
En je zegt dat Chanel tijdloos is, maar ik zie niemand met Chanel kleding lopen uit de jaren 50 of nog eerder.
Ze gaan geen leven mee, maar generaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?
En je zegt dat Chanel tijdloos is, maar ik zie niemand met Chanel kleding lopen uit de jaren 50 of nog eerder.
Mooie schoenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Loqi het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
En ze zitten zoooo lekker
ze hebben wel wat, heb je een aan fotoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef Ewelina het volgende:
Pas geleden gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze hebben wel wat, heb je een aan foto![]()
ik heb de afgelopen weken een hele boel nieuwe schoenen gekocht![]()
misschien wel iets teveel
zijn dat filippa k laarzen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
allen niet mijn smaak eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Matsje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige schoenen (kwaliteit van foto is nogal omlaag gegaan.)
1e rij: Asics - SIDI Ergo 2 Carbon - Birkenstock - Havaiana
2e rij: Magnanni - Magnanni - Van Lier - Nike - Vans
ik vind ze niet mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef LilQ94 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sneakers?.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef dirkjo het volgende:
Vanmiddag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er ineens achter dat ik maat 44 heb
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach ja, als je ze zelf maar mooi vindt
Yushquote:
Ja ik zag al dat ze bruin waren, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Maar verder wel tof hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:05 schreef Nieners het volgende:
[..]
Yush.
Ze lijken voor sommigen misschien rood maar het is dus wel bruin. Zal van de week eens betere foto's maken want de kleur is ook anders in het echt.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat ze bruin waren, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Maar verder wel tof hoor
Ik vind het echt ongelooflijk dat je op zulke hakken kunt lopen. Echt respectquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn vorige had ik hier ook niet geplaatst geloof ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet echt een nieuwe camera, kan de kleur niet eens normaal erop krijgen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachtr ff, zijn dat Louboutins?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erg mooi! lopen vast ook heerlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht, in olijfgroen.
Oe mooie schoenenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwen op hakken
![]()
Mooie ook
Dit zijn de mijne (vorige week gekocht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:46 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongelooflijk dat je op zulke hakken kunt lopen. Echt respect
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwen op hakken
![]()
Mooie ook
Dit zijn de mijne (vorige week gekocht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:56 schreef Queen_E het volgende:
wauw nieners wat heb je mooie schoenen!Ben zelf ook helemaal hakkengek, vind ze echt super!
![]()
Ik draag ze als ik etentjes heb, naar m'n werk, naar familiebezoeken, als ik even boodschappen moet doen e.d.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:20 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Oe mooie schoenenik wil ook!
Wel een vraagje: wanneer draag jij ze nou? Ik zou ze dus sowieso niet naar mijn werk dragen (koffiezet apparaat staat heel ver weg dus moet veel lopen)
Dat klopt niet altijd, Joy. Soms vallen ze gewoon en kun je je eigen maat nemen. Dat hangt af van het model, hakhoogte en materiaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:29 schreef _Joy_ het volgende:
Nieners, bedankt. Ik heb al begrepen dat CL's klein uitvallen. Ik heb 38 en zou dus 39 moeten bestellen. Maar ik twijfel nog steeds, ik vind het zo veel geld en vraag me af wanneer ik ze zal dragen. Had jij dat niet?
wat een leuke laarzenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lopen inderdaad lekker! Ze zijn best hoog maar een sleehak is stabiel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef Queen_E het volgende:
[..]
erg mooi! lopen vast ook heerlijk
waar heb je die roze vandaan!?quote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef snakelady het volgende:
Mijn laatste aanwinsten.
[ afbeelding ]
En roze pumps, moest ff wennen aan de kleur maar ze zijn wel gaaf.
[ afbeelding ]
Me likeyquote:
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ja! Gister eindelijk mijn N.D.C Made By Hand schoenen binnen gekregen. I like.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mood for shoes in Zaltbommelquote:
Bij dezelfde winkel, die zijn van esprit, die kan je ook online kopen geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2009 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)
Ohhh die wil ik ook! die zijn echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Musa Trainersquote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef Alpine69 het volgende:
Sinds afgelopen week de mijne![]()
[ afbeelding ]
Hmm goed dat je het zegt, want ik zit ook te twijfelen over een paar suede pumps. Maar als dat zo snel kaal wordt pas ik ervoor!quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
zal ook weer eens me nieuwste posten![]()
[ afbeelding ]
zwart suede van river island, suede is echt kut, heb ze al 1x terug moeten brengen, me neuzen waren helemaal kaal terwijl ik ze niet eens ergens tegenaan heb gezet, dus nu heb ik nieuwe, en nog niet aangehadbang dat ze weer naar de kl*te gaan..
![]()
Dat je daar op kan lopen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
zwart suede van river island, suede is echt kut, heb ze al 1x terug moeten brengen, me neuzen waren helemaal kaal terwijl ik ze niet eens ergens tegenaan heb gezet, dus nu heb ik nieuwe, en nog niet aangehadbang dat ze weer naar de kl*te gaan..
![]()
[ afbeelding ]
h&m
[ afbeelding ]
jessica simpson, ik was opslag verliefd![]()
[ afbeelding ]
en mn favo's
ik heb nog een hele waslijst maar dit zijn de mooiste
nou meerdere mensen zeiden het al, en met hoge hakken stoot je echt niet snel je neus, met platte schoenen kan ik het me nog wel voorstellen, maar ik was zo vreselijk verliefd, en nu staan ze hier, het nieuwe paar, nog helemaal ongedragenquote:Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm goed dat je het zegt, want ik zit ook te twijfelen over een paar suede pumps. Maar als dat zo snel kaal wordt pas ik ervoor!
Ik kan me het helemaal voorstellen!quote:Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nou meerdere mensen zeiden het al, en met hoge hakken stoot je echt niet snel je neus, met platte schoenen kan ik het me nog wel voorstellen, maar ik was zo vreselijk verliefd, en nu staan ze hier, het nieuwe paar, nog helemaal ongedragenik durf ze gewoon niet meer te dragen
ik heb zóveel ongedragen paar, zoals de jessica simpsons, de zijn 14 cm dus die trek je niet zomaar even aan, nog nooit aangehad dus, die van de h&m ook niet, en zo heb ik er nog een aantal in mn kast staan ongedragenquote:Op maandag 28 september 2009 18:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kan me het helemaal voorstellen!
Ik vind het ook vreselijk als killerheels kapot gaan, dan laat ik ze idd liever in de kast staan
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef Alpine69 het volgende:
Sinds afgelopen week de mijne![]()
[ afbeelding ]
Nee ik sta volledig aan jou kant! Ik vind het absoluut niet mooi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef Saaaaab het volgende:
Ben ik de enige vrouw die het niet zo heeft op van die chique leren mannenschoenen? Vooral de puntige en die met omhoogstaande neus zijn niet mijn smaak. In het dagelijks leven bedoel ik, onder nette pakken kan het vaak welSneakers
Waar kan je die laatste halen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk zwarte allstars
Pro-sport dacht ik, maar dat was al een jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Waar kan je die laatste halen?
cafemodaquote:
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
Sleehakken, ik heb ze(volgens mij ben ik de enige ter wereld die ze mooi vindt, maar I don't give a..
)
[ afbeelding ]
-pose. Al komen ze hier niet bepaald tot hun recht, t lijken zo nogal bakbeesten.
Deze is wat dat betreft beter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
Sleehakken, ik heb ze(volgens mij ben ik de enige ter wereld die ze mooi vindt, maar I don't give a..
)
[ afbeelding ]
-pose. Al komen ze hier niet bepaald tot hun recht, t lijken zo nogal bakbeesten.
[ afbeelding ]
ik vind sleehakken echt superleuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt sleehakken en sleehakken, deze vind ik leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
)
[pics]
waarvandaanzijndezedan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg ik morgen of overmorgen binnen![]()
alleen zit ik dan in italië
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef uithangbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
vintage!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarvandaanzijndezedan?![]()
![]()
![]()
[..]waar heb je deze vandaan!?
Afschuwelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef uithangbord het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn die onderste van? Ze lijken op YSL!quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
h&m
[ afbeelding ]
jessica simpson, ik was opslag verliefd![]()
[ afbeelding ]
en mn favo's
ik heb nog een hele waslijst maar dit zijn de mooiste
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Tism het volgende:
Hier loop ik voorlopig ff op..![]()
Skechers - citywalk designated (Black) :
[ afbeelding ]
Ze lopen fantastisch....
Die eerste!! Hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Giuseppe Zanotti
[ afbeelding ]
See By Chloe
Die eerstequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Giuseppe Zanotti
[ afbeelding ]
See By Chloe
Ohmy! Dan had ik het ook zeker gedaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Afgeprijsd van 600 naar 180echt een koopje dus!
Leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:10 schreef princess-a het volgende:
Verliefd dat ik ben![]()
[ link | afbeelding ]
OHH DAMN YOU!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 17:06 schreef tliciouz het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |