quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de CLfreaks..
ik vind dit echt een mooie schoen
Die zijn echt heel tof!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef SiETSKE. het volgende:
dan maar hier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VGquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de CLfreaks..
ik vind dit echt een mooie schoen
Nike meets Puma ofzo?quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:48 schreef karoltje het volgende:
Niet echt mijn smaak....
Druk de zool eens in naast je Air, als dat zacht is dan is het meestal nep. Zo kwam een vriend van mij er althans achterquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef makkie88 het volgende:
vandaag binnen gehad:
[ afbeelding ]
daarbij de vraag: Echt of nep?
Waren ze heel goedkoop danquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef makkie88 het volgende:
vandaag binnen gehad:
[ afbeelding ]
daarbij de vraag: Echt of nep?
Is alles erop getekend? Dat zou ik heel cool vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef HIP-HOP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alles is erop getekend, dat vind ik er ook zo cool aan, ook omdat je het dan makkelijk kunt cleanenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Is alles erop getekend? Dat zou ik heel cool vinden.
Zelf heb ik een heel oud model hiervan, in het goud. Waarom vraag je? Gewoon omdat het kon voor 3 tientjes.
Dit zijn wel mooie schoenen!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Ewelina het volgende:
Omdat ik toch maar eens een paar praktische schoenen moest kopen. Het heeft me een half jaar gekost om me over mijn weerzin heen te zetten om schoenen te kopen zonder hak
[ afbeelding ]
i likequote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef HIP-HOP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
i like![]()
even een heul blij berichtje...
ik ben helemaal verzot op een stel schoenen van Yves saint laurent, maar een student betaald geen 700 euro voor een paar schoenen..
[ afbeelding ]
de orginele
en ik heb net de neppers gekocht![]()
veel leukerder prijsje![]()
http://cgi.ebay.com/BLACK-Suede-Open-Toe-T-Strap-Platform-Heel-Sandal-6-5_W0QQitemZ140322718168QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes?hash=item20abe2c1d8&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A1%7C293%3A3%7C294%3A30
en nee, ik ben niet altijd merkgeil, zolang het maar mooi is![]()
plateu is idd 3, hak 12 ze zien er zo ook heul hoog uit maar 12-3= 9cm valt nog best meequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Gaaf
Al had het platform wel ietsjes minder gemogen van mij
Die heb ik ook! Maar dan in het zilver. Ik vond de fel roze ook wel leukquote:
Mooi!! Waar heb je die gehaald? Ik zoek er echt al tijden naar.. (Sinds elke Londenaar die ik tegenkwam in Zuid Amerika ze droegquote:
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mag ik vragen hoe duur die waren? XD
Waar heb je die blauwe vandaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Stansfield het volgende:
Net 2 paartjes voor weinig gekocht:
Adidas court star. Lekkere frisse zomerschoentjes
[ afbeelding ]
New Balance 670. Eindelijk een ok blauw paar gevonden dat heerlijk zit.
[ afbeelding ]
Hier doe ik denk ik witte veters in dat zijn ze net iets frisser.
300 euro voor een stel negersandalen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Dat snap ik dus echt niet, ik geef zelf veel., heel veel, geld uit aan schoenen. Maar die sandalen zijn simpelweg geen 300 euro waard. Ze zijn nog geen 100 euro waard. Ik kan echt geen enkel argument behalve 't merk verzinnen waarom ze zo duur zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Shit te laatquote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
www.caliroots.com
Er is volgens mij nog maar 1 paar in maat 12 te koop.
denk dat je op zoek moet naar zaken voor punkers, daar heb je de meeste kans. anders als je de kans hebt, even bij world fashion center naar binnen lopen, daar zit een winkel (alleen voor bedrijven etc, maar je kan misschien vragen of ze weten wie die verkopen).quote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef Intocable het volgende:
Iemand een idee waar je deze schoenen in nederland kan halen? Zijn van ben sherman. [ afbeelding ]
Waarom is het dan het geld waard?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Het is Chanel, dus het zal wss wel een laagje echt goud hebben. En ik vind ze wél het geld waard, dat is Chanel nou eenmaal.
Natuurlijk, ik veroordeel 't niet ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blablabla, ik koop ze toch voor mezelf, niet omdat anderen ze lelijk, te simpel of weet ik veel vinden. Ze zijn gewoon simpel en elegant, lopen lekker en hoef ze niet meteen na een zomer weg te gooien. En nu kunnen jullie wel zeiken dat ze het geld niet waard zijn, maar ik bepaal zelf toch wat ik met mijn geld doe, en ik geef het hier aan uit.
Hoezo? Ik zie het verschil niet, simpele schoenen, simpele sandalen.. wat is het verschil. En zoals ik al zei, normaal zou ik sandalen na een maand ofzo al weer weggooien omdat ze kapot zijn, niet lekker lopen of weet ik veel, maar ik loop hier nu al bijna 2 weken elke dag op, in italie dus niet met bepaald de meest geweldige stenen om op te lopen, maar ik heb helemaal geen last gehad van pijn + ze zijn nog net als toen ik ze gekocht had.. maar goed, jij geeft veel geld uit aan goede schoenen, ik aan goede sandalen (: ieder zo z'n dingquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik veroordeel 't niet ofzoIk heb zelf enkele paren schoenen die me ruim 1000 euro gekost hebben en ik laat nu een paar maken op maat. Maar dan heb ik 't wel over iets anders dan gewoon een simpel sandaaltje.
Omdat dat perfecte kwaliteit is, die dingen kunnen wss heel je leven meegaan, ze zijn namelijk tijdloos, net zoals Hermès & Louis Vuittonquote:
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Omdat dat perfecte kwaliteit is, die dingen kunnen wss heel je leven meegaan, ze zijn namelijk tijdloos, net zoals Hermès & Louis Vuitton
Nee die lopen ook niet in de tokkiewijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?
En je zegt dat Chanel tijdloos is, maar ik zie niemand met Chanel kleding lopen uit de jaren 50 of nog eerder.
Ze gaan geen leven mee, maar generaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?
En je zegt dat Chanel tijdloos is, maar ik zie niemand met Chanel kleding lopen uit de jaren 50 of nog eerder.
Mooie schoenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Loqi het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
En ze zitten zoooo lekker
ze hebben wel wat, heb je een aan fotoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef Ewelina het volgende:
Pas geleden gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze hebben wel wat, heb je een aan foto![]()
ik heb de afgelopen weken een hele boel nieuwe schoenen gekocht![]()
misschien wel iets teveel
zijn dat filippa k laarzen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
allen niet mijn smaak eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Matsje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige schoenen (kwaliteit van foto is nogal omlaag gegaan.)
1e rij: Asics - SIDI Ergo 2 Carbon - Birkenstock - Havaiana
2e rij: Magnanni - Magnanni - Van Lier - Nike - Vans
ik vind ze niet mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef LilQ94 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sneakers?.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef dirkjo het volgende:
Vanmiddag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er ineens achter dat ik maat 44 heb
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach ja, als je ze zelf maar mooi vindt
Forum Opties | |
---|---|