Het is net als een bevalling, dat ben je vergeten zodra je ze aan je voeten zietquote:
damn !!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:07 schreef Furia het volgende:
Nieuwe aanwinst voor de zomer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een mooie nagellak bij zoeken
Gewoon denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
damn !!hoe kan je daar op lopen ??
dan wil ik graag een foto zien dat ze ze aan heeft, anders geloof ik nooit dat het lekker zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon denk ik.
Ik gok dat ze 10 - 12 cm zijn? Of heb ik het mis?
Als ze 10 à 11 cm zijn kunnen ze best lekker zitten, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dan wil ik graag een foto zien dat ze ze aan heeft, anders geloof ik nooit dat het lekker zit
jaa maar heel je voet zit toch helemaal rechtgebogen ??quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ze 10 à 11 cm zijn kunnen ze best lekker zitten, hoor.
jawel hoor! ik leef ervoor, alleen altijd dat gezeur dat het slecht is voor je enkels/heupenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
jaa maar heel je voet zit toch helemaal rechtgebogen ??
en je staat dan toch ook op je tenen de hele tijd ?
volgens mij kan dat nooit confortabel zitten..
flauw, ik wil die bruine ook, uitverkochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jawel hoor! ik leef ervoor, alleen altijd dat gezeur dat het slecht is voor je enkels/heupen![]()
zal morgen even foto maken van me nieuwe huidige aanwinst, en ik wacht op deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn al gekocht, moet alleen wachten tot ze in eind april/begin mei komen
Je staat niet op je tenen hoor,quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik ben ze 3(!!!!) x misgelopen, ik zag ze toen online op een folder maar niet in de shop, toen ineens wel maar was te laat, toen checkte ik elke dag voor me order maar niet bij de shoes, woensdag kijk ik en ja hoor ze staan er ,gvd weer uitverkocht, nu gisteren keek ik weer braaf stonden ze er maar wéér mijn maat uitverkocht, en vandaag EINDELIJK te pakken gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
flauw, ik wil die bruine ook, uitverkocht
helemaal CL'squote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je staat niet op je tenen hoor,.
En dat van je voet valt ook wel mee; het zit gewoon comfi.
Hartstikke goed, volgens de omschrijving waren ze 11. Mijn bruine (bij gebrek aan de juiste naam) zijn zelfs nog zeker 2 cm hoger, maar daar zit weer zo'n ingebouwd plateautje in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon denk ik.
Ik gok dat ze 10 - 12 cm zijn? Of heb ik het mis?
Als je op hakken loopt, dan zit er vaak wel iets meer gewicht op de onderste helft van je voet, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met op je tenen lopen; als je op je tenen loopt, dan moet je zelf de rest van je voet in de lucht houden, terwijl in dit geval je volledige voet gewoon ondersteund wordt door de schoen. CL's zijn wel vrij smal, dat vind ik het enige nadeelquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even voorraadje allstars aangeschaft
[ afbeelding ]
en dan zegt me moeder wat over mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even voorraadje allstars aangeschaft
[ afbeelding ]
CLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Phosphorescent het volgende:
In een paar weken tijd (gok zo'n 3 weken):
Christian Louboutin Decolletes <3
[ afbeelding ]
Christian Louboutin Declics 120mm in de kleur paars <3
[ afbeelding ]
En hier zie je het model wat beter:
[ afbeelding ]
Zo, en nu maar weer even minderen.
Forum Opties | |