plateu is idd 3, hak 12 ze zien er zo ook heul hoog uit maar 12-3= 9cm valt nog best meequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Gaaf
Al had het platform wel ietsjes minder gemogen van mij
Die heb ik ook! Maar dan in het zilver. Ik vond de fel roze ook wel leukquote:
Mooi!! Waar heb je die gehaald? Ik zoek er echt al tijden naar.. (Sinds elke Londenaar die ik tegenkwam in Zuid Amerika ze droegquote:
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mag ik vragen hoe duur die waren? XD
Waar heb je die blauwe vandaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Stansfield het volgende:
Net 2 paartjes voor weinig gekocht:
Adidas court star. Lekkere frisse zomerschoentjes
[ afbeelding ]
New Balance 670. Eindelijk een ok blauw paar gevonden dat heerlijk zit.
[ afbeelding ]
Hier doe ik denk ik witte veters in dat zijn ze net iets frisser.
300 euro voor een stel negersandalen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Dat snap ik dus echt niet, ik geef zelf veel., heel veel, geld uit aan schoenen. Maar die sandalen zijn simpelweg geen 300 euro waard. Ze zijn nog geen 100 euro waard. Ik kan echt geen enkel argument behalve 't merk verzinnen waarom ze zo duur zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm, waren in de sale van 500 naar 300.
Shit te laatquote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
www.caliroots.com
Er is volgens mij nog maar 1 paar in maat 12 te koop.
denk dat je op zoek moet naar zaken voor punkers, daar heb je de meeste kans. anders als je de kans hebt, even bij world fashion center naar binnen lopen, daar zit een winkel (alleen voor bedrijven etc, maar je kan misschien vragen of ze weten wie die verkopen).quote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef Intocable het volgende:
Iemand een idee waar je deze schoenen in nederland kan halen? Zijn van ben sherman. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |