ik vind de overloop niet mooi naar beneden toe als je snapt wat ik bedoel, de voet is dan ineens zo plat en lang, de voet lijkt net op een eendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Phosphorescent het volgende:
In een paar weken tijd (gok zo'n 3 weken):
Christian Louboutin Decolletes <3
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kleintje19 op 17-03-2009 21:24:42 ]
Snap ik best,quote:
beter, maar nog steeds mwoah, wel eerste foto erg gaaf! waar haal jij ze btw?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef Phosphorescent het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[/quote
Snap ik best,. Maar gelukkig volgen er nog meer, dus kan ik afwisselen.
Aanfoto's staan overigens in het topic over lang zijn en hakken dragen, in case you were wondering.
net-a-porter.com :-)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
beter, maar nog steeds mwoah, wel eerste foto erg gaaf! waar haal jij ze btw?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
en mijn nieuwste paar, ze zitten heerlijk*hoort chipszak hehe zeggen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook!
Werkt dat een beetje? Ik zit me ook steeds te vergapen aan de spullen in die shop, maar kan me er steeds nog niet toe zetten om uit te vinden of ze ook netjes in NL leveren enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Phosphorescent het volgende:
[..]
net-a-porter.com :-)
Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer haha.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
Nieuwe Louboutins Mouche, redelijk moeilijk te vinden dus ik ben helemaal happy.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
Nieuwe Louboutins Mouche, redelijk moeilijk te vinden dus ik ben helemaal happy.
[ afbeelding ]
volgens mij zijn dat die gene die blair in haar handen had in gossip girl, ik zocht ze toen op ebay en kon ze niet vinde, die zijn echt uber cutequote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
Maar.. kan je daar dan ook echt op lopen? Hoe hoog is die hak eigenlijk?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jammer dat ik al met 5 cm pijn heb in mn voeten na een dag
Dus we gaan laag beginnen deze zomer
[elnaturalista![]()
afbeelding ]
Maar doe je die dan ook gewoon aan naar je werk enzo? Of alleen als je veel moet zitten?... En hoe doe je het bij kinderkopjes?quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik sta er soms versteld van hoe fijn zulke dunne hakken lopen !!! (zie foto ex-P.F, nieuwe X_M)
Dan vraagt iedereen of ik er wel op kan lopen en dan merk ik niets van de hoogte...
Doe ze gewoon aan naar mn werk hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar doe je die dan ook gewoon aan naar je werk enzo? Of alleen als je veel moet zitten?... En hoe doe je het bij kinderkopjes?
Deze en dat andere paar, de paarse, heb je toch uiteindelijk niet gekocht?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:25 schreef Phosphorescent het volgende:
Werkt prima!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |