Waar heb je die gehaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef Alpine69 het volgende:
Sinds afgelopen week de mijne![]()
[ afbeelding ]
Nee ik sta volledig aan jou kant! Ik vind het absoluut niet mooi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef Saaaaab het volgende:
Ben ik de enige vrouw die het niet zo heeft op van die chique leren mannenschoenen? Vooral de puntige en die met omhoogstaande neus zijn niet mijn smaak. In het dagelijks leven bedoel ik, onder nette pakken kan het vaak welSneakers
Waar kan je die laatste halen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk zwarte allstars
Pro-sport dacht ik, maar dat was al een jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Waar kan je die laatste halen?
cafemodaquote:
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
Sleehakken, ik heb ze(volgens mij ben ik de enige ter wereld die ze mooi vindt, maar I don't give a..
)
[ afbeelding ]
-pose. Al komen ze hier niet bepaald tot hun recht, t lijken zo nogal bakbeesten.
Deze is wat dat betreft beter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
Sleehakken, ik heb ze(volgens mij ben ik de enige ter wereld die ze mooi vindt, maar I don't give a..
)
[ afbeelding ]
-pose. Al komen ze hier niet bepaald tot hun recht, t lijken zo nogal bakbeesten.
[ afbeelding ]
ik vind sleehakken echt superleuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt sleehakken en sleehakken, deze vind ik leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef La_Vita het volgende:
)
[pics]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |