waar heb je die roze vandaan!?quote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef snakelady het volgende:
Mijn laatste aanwinsten.
[ afbeelding ]
En roze pumps, moest ff wennen aan de kleur maar ze zijn wel gaaf.
[ afbeelding ]
Me likeyquote:
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ja! Gister eindelijk mijn N.D.C Made By Hand schoenen binnen gekregen. I like.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mood for shoes in Zaltbommelquote:
Bij dezelfde winkel, die zijn van esprit, die kan je ook online kopen geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2009 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)
Ohhh die wil ik ook! die zijn echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht, in olijfgroen.
Nice Musa Trainersquote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef Alpine69 het volgende:
Sinds afgelopen week de mijne![]()
[ afbeelding ]
Hmm goed dat je het zegt, want ik zit ook te twijfelen over een paar suede pumps. Maar als dat zo snel kaal wordt pas ik ervoor!quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
zal ook weer eens me nieuwste posten![]()
[ afbeelding ]
zwart suede van river island, suede is echt kut, heb ze al 1x terug moeten brengen, me neuzen waren helemaal kaal terwijl ik ze niet eens ergens tegenaan heb gezet, dus nu heb ik nieuwe, en nog niet aangehadbang dat ze weer naar de kl*te gaan..
![]()
Dat je daar op kan lopen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
zal ook weer eens me nieuwste posten![]()
[ afbeelding ]
zwart suede van river island, suede is echt kut, heb ze al 1x terug moeten brengen, me neuzen waren helemaal kaal terwijl ik ze niet eens ergens tegenaan heb gezet, dus nu heb ik nieuwe, en nog niet aangehadbang dat ze weer naar de kl*te gaan..
![]()
[ afbeelding ]
h&m
[ afbeelding ]
jessica simpson, ik was opslag verliefd![]()
[ afbeelding ]
en mn favo's
ik heb nog een hele waslijst maar dit zijn de mooiste
nou meerdere mensen zeiden het al, en met hoge hakken stoot je echt niet snel je neus, met platte schoenen kan ik het me nog wel voorstellen, maar ik was zo vreselijk verliefd, en nu staan ze hier, het nieuwe paar, nog helemaal ongedragenquote:Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm goed dat je het zegt, want ik zit ook te twijfelen over een paar suede pumps. Maar als dat zo snel kaal wordt pas ik ervoor!
Ik kan me het helemaal voorstellen!quote:Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nou meerdere mensen zeiden het al, en met hoge hakken stoot je echt niet snel je neus, met platte schoenen kan ik het me nog wel voorstellen, maar ik was zo vreselijk verliefd, en nu staan ze hier, het nieuwe paar, nog helemaal ongedragenik durf ze gewoon niet meer te dragen
ik heb zóveel ongedragen paar, zoals de jessica simpsons, de zijn 14 cm dus die trek je niet zomaar even aan, nog nooit aangehad dus, die van de h&m ook niet, en zo heb ik er nog een aantal in mn kast staan ongedragenquote:Op maandag 28 september 2009 18:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kan me het helemaal voorstellen!
Ik vind het ook vreselijk als killerheels kapot gaan, dan laat ik ze idd liever in de kast staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |