Ze gaan geen leven mee, maar generaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gaan ze echt een leven mee, waar zit het kwaliteitsverschil en waar zijn die zolen van gemaakt?
En je zegt dat Chanel tijdloos is, maar ik zie niemand met Chanel kleding lopen uit de jaren 50 of nog eerder.
Mooie schoenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Loqi het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
En ze zitten zoooo lekker
ze hebben wel wat, heb je een aan fotoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef Ewelina het volgende:
Pas geleden gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze hebben wel wat, heb je een aan foto![]()
ik heb de afgelopen weken een hele boel nieuwe schoenen gekocht![]()
misschien wel iets teveel
zijn dat filippa k laarzen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
allen niet mijn smaak eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Matsje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige schoenen (kwaliteit van foto is nogal omlaag gegaan.)
1e rij: Asics - SIDI Ergo 2 Carbon - Birkenstock - Havaiana
2e rij: Magnanni - Magnanni - Van Lier - Nike - Vans
ik vind ze niet mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef LilQ94 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sneakers?.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef dirkjo het volgende:
Vanmiddag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er ineens achter dat ik maat 44 heb
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach ja, als je ze zelf maar mooi vindt
Yushquote:
Ja ik zag al dat ze bruin waren, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Maar verder wel tof hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:05 schreef Nieners het volgende:
[..]
Yush.
Ze lijken voor sommigen misschien rood maar het is dus wel bruin. Zal van de week eens betere foto's maken want de kleur is ook anders in het echt.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat ze bruin waren, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Maar verder wel tof hoor
Ik vind het echt ongelooflijk dat je op zulke hakken kunt lopen. Echt respectquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn vorige had ik hier ook niet geplaatst geloof ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet echt een nieuwe camera, kan de kleur niet eens normaal erop krijgen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachtr ff, zijn dat Louboutins?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erg mooi! lopen vast ook heerlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht, in olijfgroen.
Oe mooie schoenenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwen op hakken
![]()
Mooie ook
Dit zijn de mijne (vorige week gekocht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:46 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongelooflijk dat je op zulke hakken kunt lopen. Echt respect
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwen op hakken
![]()
Mooie ook
Dit zijn de mijne (vorige week gekocht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:56 schreef Queen_E het volgende:
wauw nieners wat heb je mooie schoenen!Ben zelf ook helemaal hakkengek, vind ze echt super!
![]()
Ik draag ze als ik etentjes heb, naar m'n werk, naar familiebezoeken, als ik even boodschappen moet doen e.d.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:20 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Oe mooie schoenenik wil ook!
Wel een vraagje: wanneer draag jij ze nou? Ik zou ze dus sowieso niet naar mijn werk dragen (koffiezet apparaat staat heel ver weg dus moet veel lopen)
Dat klopt niet altijd, Joy. Soms vallen ze gewoon en kun je je eigen maat nemen. Dat hangt af van het model, hakhoogte en materiaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:29 schreef _Joy_ het volgende:
Nieners, bedankt. Ik heb al begrepen dat CL's klein uitvallen. Ik heb 38 en zou dus 39 moeten bestellen. Maar ik twijfel nog steeds, ik vind het zo veel geld en vraag me af wanneer ik ze zal dragen. Had jij dat niet?
wat een leuke laarzenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lopen inderdaad lekker! Ze zijn best hoog maar een sleehak is stabiel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef Queen_E het volgende:
[..]
erg mooi! lopen vast ook heerlijk
waar heb je die roze vandaan!?quote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef snakelady het volgende:
Mijn laatste aanwinsten.
[ afbeelding ]
En roze pumps, moest ff wennen aan de kleur maar ze zijn wel gaaf.
[ afbeelding ]
Me likeyquote:
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ja! Gister eindelijk mijn N.D.C Made By Hand schoenen binnen gekregen. I like.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mood for shoes in Zaltbommelquote:
Bij dezelfde winkel, die zijn van esprit, die kan je ook online kopen geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2009 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En die eerste? die zijn heel leuk! (die roze ook hoor daar niet van)
Ohhh die wil ik ook! die zijn echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Musa Trainersquote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef Alpine69 het volgende:
Sinds afgelopen week de mijne![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |