Ik was 't niet! Heb 'm geloof ik alleen eens in de winkel geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vind jij carnation goed? Had jij mij niet een keer Mona di Orio Carnation opgestuurd, of was dat LKS? Als dat LKS was, wil jij die sample dan? Ik denk dat er nog een spraytje of 2 in zit, maar spul is vrij sterk, dus je kunt het makkelijk nog 2 keer dragen.
...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef veuve_amiot het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens foto's van jullie volledige collecties zien. Showen!
Nee, deja vu van W1ZZ, LKS en mij. Jij bent later gekomen. Dus jij mag nu eerst.quote:
Veel gewerkt, maar nu een paar dagen vrijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:20 schreef W1ZZ het volgende:
Hee V_A: sorry dat ik er nog niet aan toe ben gekomen je atomisers op te sturen, ik regel het morgen!
Verder lekker rustig geweest hier de afgelopen paar dagen! Hadden we allemaal een geurendip?
Meh, in dat geval zijn alle Axe geurtjes ooit wel een keer gedaan idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef W1ZZ het volgende:
Zeker, maar het ging om de originaliteit van Axe geuren, niet om de kwaliteit van de constructie
De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef veuve_amiot het volgende:
Blegh, al rook die Axe zo fantastisch ongelofelijk lekker dat het massaal neusorgasmes zou veroorzaken, dan zou ik het spul nog vermijden door de marketing. Zo vermoeiend.
Africa was ook mijn favoriet maar aangezien mensen de neiging hebben om in Axe 'te baden' na het sporten ben ik het vrij snel beu gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Stiekem vond ik de Africa van Axe best lekker ruiken! (ook de inca maar die ging al redelijk snel er weer uit)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragen![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Graag gedaan hoor V_A! Maarre...zijn ze nu pas aangekomen?
Beetje een feministje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:42 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ik mijn commentaar over het simplistische sexisme van die reclames voor me houden.
Overdag of 's avonds maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als je per se een antwoord moet hebben, doe dan maar overdagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hee W1ZZ, misschien kun jij Sabine een keer meenemen in Gruun.
Zoek je iets voor overdag of 's avonds? Hou je van bloemengeuren? Zoet? Kruidig? Citrus?
Ja.quote:
Als jij je aangesproken voelt door hun marketing... wie de schoen past trekke hem aan, zullen we maar zeggen.quote:De boodschap van Axe vind ik overdreven (belachelijk zelfs), het concept en de uitwerking daarentegen vind ik prachtige marketing.
waarop verdeelde reacties zijn... ik vind die dus walgelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
De Omnia-serie van Bulgari is heel aardig. De originele Omnia (bruine fles) is een zachte oriëntal
...Gaat twee kanten opquote:Op zondag 8 maart 2009 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
Moet wel toegeven dat wat vrouwenmannenparfums betreft ik wat beperkt ben in mijn kennis. Tevens heb ik het idee dat de helft van de geuren allemaal fruity florals aquatics zijn.![]()
En adje brakje, nu.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 08:02 schreef Mr.G het volgende:
Voor een dame vindt ik dat je absoluut Chanel no.19 een keer moet proberen en YSL -Paris vind ik ook wel een aanrader.
Bedankt voor de tips! Deze zal ik zeker eens gaan ruiken en proberenquote:Op zondag 8 maart 2009 03:20 schreef veuve_amiot het volgende:
Als je daar eindigt *sowieso* Olivier Durbano en L'Artisan uitproberen - uniek maar niet overweldigend zwaar)
Probeer anders een fatsoenlijke Douglas te vinden waar ze o.a. Hermès en Reminiscence voeren - Hermès Eau des Merveilles of Elixir des Merveilles zouden leuk kunnen zijn. Misschien te populair, maar Gucci by Gucci EdP (donkerbruine fles) vind ik ook goed te doen voor de prijs.
Fake it till you make it!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef Sabinee het volgende:
(vind Skins alleen altijd een beetje een enge winkel.. voel ik me niet hip genoeg voor ofzomaar zal me er overheen zetten.)
quote:Well, I received my bottle of LHB today and I'm very happy. The bottle is 80ml and it's in amazing mint condition and the box in near mint. Unfortunately I don't have my camera here since I lent it to a friend. I owe you some pictures! For now a description.
The bottle indeed has a ground glass stopper like Mr. Guerlain said so it's definitely pre-1968. It has the number 305 scratched on the bottom and it appears to have the acid-etched letters on the bottom but unfortunately the sticker on the bottom is placed exactly over where the baccarat logo is, though it's visible if you look at the bottle from the side. The sticker says that the bottle may not be sold for any price lower than the one indicated. Below that, the number 18 is stamped so I figure this bottle sold for FF18. The sticker also features the red marly horse logo that was used from 1930 to 1950. The eBay guide says that stickers were used from 1940 onwards and that contents of the bottle were indicated from 1950 onwards. Since my bottle does have a sticker but no contents, that should place it somewhere between 1940 and 1950. Guerlains factories were destroyed in the Second World War so I'm inclined to think that this bottle is from the early 1940s.
I haven't opened it yet because I'm waiting for the right time but since there's been some evaporation there's some smell coming from the bottle and it's truly unbelievable. It's unmistakably LHB but it's much darker, resinous and drier than the current formulations I've tried. The evaporation was the only thing that bummed me out a little bit. Judging from the pictures I thought that about 85-90 % had remained while in reality it's more like 75-80 %. But hey, I'm stil getting some 60-64ml of Vintage LHB parfum for a slightly lower price than 30ml current formulation would have set me back
Het is een stopperfles, dus een dop. Ik denk dat je (iig deels) gelijk hebt wat betreft de Eau du Coq, zeker aangezien die fles ook al open is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zit er een atomizer op, of is het gewoon een dop? Ik vraag me altijd af hoeveel alcohol er verdampt in die 70 jaar. Mijn ouders hebben wat drank in de kast staan (we hadden vroeger een restaurant_! ) en terwijl ik opgroeide als klein kind, zag ik ieder jaar het niveau van de drank dalen, hoewel mijn ouders geheelonthouders zijn (echt
). Dus alcohol verdampt blijkbaar erg goed, ook met doppen/kurken erop.
Kan ook meteen verklaren dat die EdC van de Coq wellicht niet eens meer EdC-niveau is, maar wellicht EdP.
Zat nog niet in de post vanmiddag, dus zal morgen wel aankomen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
@LKS: thanks, ik ben benieuwdHeb je de MKK ontvangen?
Ik vind Vetiver van Guerlain, Original Vetiver van Creed en Mugler Cologne echt ultiem gangbare geurtjes zelf, wat misschien wel aansluit bij waar Specularium een pagina eerder naar vroeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ooit een thread op Basenotes geopend, dat Vetiver echt een Amerikaans clean geurtje is. Guerlain Vetiver zou ik ECHT nooit opdoen bij een sollicitatiegesprek ofzo. Het is een hele uitgesproken, onderscheidende geur. Ik weet niet of Amerikanen dit juist als het ultieme 'clean' beschouwen.
De mini van Guerlain Vetiver was een van mijn eerste geuren die ik had besteld toen ik aan mijn hobby begon, beïnvloed door al die Amerikaanse reviews op BN. Dat ik de mini niet meer heb, en Mugler Cologne lang niet in alle situaties durf op te doen, zegt wel veel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon wat vaker een geur tegenkomen die me helemaal - HOLY FUCK - versteld doet staan. Dat had ik met Bulgari pour Homme (tevens de reden waarom ik aan de hobby ben begonnen), Black, Creed Silver Mountain Water en Tom Ford Japon Noir.
Eau de parfum (kerstcadeautjequote:Op donderdag 12 maart 2009 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Coco Mademoisellehele mooie floriental.
Heb je de Eau de Toilette of de Eau de Parfum?
Als ik Coco Mademoiselle ruik, denk ik twee dingen: jong en sexy. Valt altijd zo tegen wanneer iemand het draagt die dat niet is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:38 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Eau de parfum (kerstcadeautje)
en gebruik ik ook alleen bij speciale gelegenheden![]()
Soms heb ik het idee dat ik me er nog te jong voor voel (toch wel een redelijk sterke geur in vergelijking met andere geurtjes)quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik Coco Mademoiselle ruik, denk ik twee dingen: jong en sexy. Valt altijd zo tegen wanneer iemand het draagt die dat niet is.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat ik me er nog te jong voor voel (toch wel een redelijk sterke geur in vergelijking met andere geurtjes)
quote:Stereotomy, coincidence that you ask <<Apart from a lot of praise on Basenotes, Terre d'Hermès also gets a lot of flak for its heavy reliance on Iso E Super for the cedar-like base. Don't you feel that by using one aromachemical so heavily, it takes away the originality of the scent?>> I’ve spent the past 2 days talking to perfumers about this because I’m giving a presentation next Tuesday at the School for Visual Arts about olfactory design http://dcrit.sva.edu/ (it’s closed to the public, unfortunately), and I’m presenting a series of revolutionary synthetic molecules, Hedione, Karanal, Calone, Iso-E Super. Perfumers, like everyone, say different things depending on their moods, but I think that if pressed they would all admit that there are formulae that successfully employ a huge amount of a single material (and they well may have made one, despite their sometimes--hypocritically-- using it to denigrate a colleague's work), and that honestly it doesn’t matter at all whether or not a single molecule or natural comprises a large proportion of the formula. That’s certainly the position I take. Synthetic X, even slightly modified, can in my view become a terrific, and entirely legitimate, perfume. I’m starting to think that one important school of future perfumery may be single molecules as the imposing structural cores of perfumes with a light skein of ornamental materials meant merely to frame, and show off, the synthetic.
Chandler
yIDoghQo' ! tlhIngan maH.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef veuve_amiot het volgende:
![]()
Word ik b'lachelijk gemaakt soms?
Jouw markt is duidelijk net aangeboordquote:
Thanks, besteld en inmiddels binnen, en oh wat is 'ie toch lekker. Zwaar, zoet en poederig, ruikt echt zoals sommige lipsticks. Niet iets wat je overdag draagt, daar vind ik 'm te zwaar voor. Maar voor die avonden dat je net iets meer werk maakt van jezelf gaat er niks boven Lipstick Rosequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef W1ZZ het volgende:
De goedkoopste 10ml die ik nu op eBay zie is $33 incl shipping (~ ¤26,40).
http://cgi.ebay.com/Frederic-Malle-LIPSTICK-ROSE-10-ml-spray_W0QQitemZ220365273757QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item220365273757&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Ja, het gros van de geuren van CB vond ik ook vooral leuk om even te ruiken, maar zou ik nooit kunnen dragen. Deze vond ik wat meer gangbaar dan de rest en een goede invulling voor een nog in mijn collectie ontbrekende aquatic. En bovendien maar iets van ¤45 voor 100ml!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh ja. Jazeker hoewel ik in 't begin wel even moest wennen. Erg neusprikkelend zullen we maar zeggen. Maar het zilte zit er zeker in, net als in Heeley Sel Marin.
Ik snap wel dat het hoort bij CB geuren maar ik vind het meer een beleving dan iets dat ik zou willen dragen. Heb jij dat ook?
Of Putain des Palaces van Etat Libre d'Orange (let, as usual bij EldO, niet op de naam alsjeblieft). Een en al zeep, poeder en lipstick.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Josja, is Dior Homme niet iets voor jou dan? Wordt ook vergeleken met lipstick of makeup-tas.
Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wtf! Had je gewoon wat sampletjes aangevraagd of wat besteld?
Done and done! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.
Bedank Basenotes maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Done and done! Bedankt voor de tip
Thank god voor commerciele flankers als Bulgari Aqua Marine, Omnia Green Jade en Jasmin Noir.quote:Bulgari sluit winkels Uitgegeven: 14 maart 2009 09:38
Laatst gewijzigd: 14 maart 2009 09:48
AMSTERDAM - Luxe juwelenhuis Bulgari gaat een aantal slecht lopende winkels sluiten. Het juwelenhuis heeft een moeilijk jaar gehad, waarin de winst met meer dan 45 procent daalde.
Ook zal het bedrijf de collectie verkleinen om de verkoop te verbeteren.
Bulgari is het meest bekend om zijn juwelen, die vaak worden gedragen op de rode loper door sterren als Kate Hudson en Keira Knightley. Ook exploiteert het luxemerk horloges en parfums.
Moeilijk jaar
De verkoop van parfums is als enige gestegen, met 12 procent. De verkoop van horloges gaat het slechtst; die daalde met bijna 11 procent.
“Dit jaar zal zeer moeilijk worden. We kunnen geen voorspelling geven voor het komende jaar omdat de situatie zo gecompliceerd is,” aldus Francesco Trapani, executive officer van Bulgari.
Het is ook maar mijn persoonlijke mening hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef W1ZZ het volgende:
Blijkbaar toch wel. Ik ben 26 en heb er gisteren drie complimenten op ontvangen.
Ik bedoel het ook niet boos hoor. Alleen ik ben persoonlijk van mening dat een geur ook maar een geur is en niet per sé aan een bepaalde leeftijd of sekse toebehoort. Volgens mij staat of valt alles met of je het met plezier en zelfvertrouwen draagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn persoonlijke mening hoor
Ik vind Mugler Cologne onder de douche erg orgasmisch. Scheelt me dus weer tijd, en tijd is geld. Dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef W1ZZ het volgende:
ja dan valt het nog mee idd... Hoewel 12E voor douchegel van een geur die je daarna toch opdoet
Dude, da's maar een scene van 6 seconden ofzo.quote:
Well, eerste letter van haar naam, uiteraard.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:02 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
![]()
Freak of nature!!!11!!!eleventy!
Waar staat V voor, bij de weg?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef veuve_amiot het volgende:
Btw, hilariteit alom: http://www.parfumdecannabis.nl/en/index.htm
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
"Etat Libre d'Orange Secretions Magnifiques - Like blood, sweat, sperm, saliva, Secretions Magnifiques is as real as an olfactory coitus that sends one into raptures, to the pinnacle of sensual pleasure, that extraordinary and unique moment when desire triumphs over reason.Masculine tenseness frees a rush of adrenalin in a cascade of high-pitched aldehydic notes. The sensation of freshness is gripping. Then the fragrance reveals a metallic side, precise and as sharp as unappeased desire. We are on a razor-edge skin and sweat mingle, and tastes of musk and sandalwood. The slightly salty marine effect stirs, arouses, and sets your mouth watering. Tongues and sexes find one another, pleasure explodes and all goes wild. Confusion reigns supreme. A subversive, disturbing perfume. Its love or hate at first sight. Sensuous jousting is rarely satisfied with half-measures In between Don Juan and the woman who offers herself, arms are laid down who will be the first to surrender?
"![]()
![]()
"
![]()
Millesime imperial heb ik al gehad, was wel erg lekker. Wil wat nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik trap nu een open deur in hoor, maar wat dacht je van... Creed Silver Mountain Water?
maw, wat is er mis met die geur? En met Millesime Imperial bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef W1ZZ het volgende:
Wow, share it with your Fokbuddies!
@Steer: iig niet Cuba opdoen, die's veel te lief en zoet voor de dark room!
Ze had een fout gemaakt en mij een flesje verkocht dat ze niet meer had, waar ze pas achter kwam nadat ik betaald had. Het zou nog even twee weken langer gaan duren en ze zei dat ze me daarom wel een klein beetje zou sturen voor de tussentijd. Maar 10 ml!!11!!1! Wel erg veel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar 10ml extra ANwilde er zo graag van af dan?
Toevallig ook vandaag geprobeerd. De opening vond ik totaal niet wat ik zocht, maar later kwam er een aangename ceder lucht op een achtergrond van vetiver, en nu ruik ik nog licht de vetiver maar hij is bijna vervlogen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef roflpwnt het volgende:
Vandaag Vetiver van Guerlain geprobeerd.
Opening vond ik na twee minuten ongeveer wat ik zocht, net iets te bijtend, maar het is nu 4 uur later toch echt niet het geurtje dat ik deze zomer ga dragen. Ik ben naar iets op zoek wat samengaat met een aantal maanden op het strand/voor mijn huis/op een terras/in het bos (in de felle zon dus) niksdoen (ik ben geen uitkeringstrekker maar ga over een maand of 2 eindexamen doen).
Volgende keer ga ik le Male uitproberen en kijken of ze Cologne van Mugler hebben. Ook zal ik kijken wat ik van cool water vind ondanks het_ -gehalte
Kijk eens op basenotes en zoek een beetje op zomerse noten en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Bartaz het volgende:
Wat dragen we eigenlijk nu de lente/zomer weer eraan komt? Ik ben namelijk naar iets nieuws opzoek, aangezien mijn huidige geuren (Le male (jazeker), PR Black XS, YSL body kouros, Gucci Envy) niet echt zomers zijn. Eerder had ik ook nog cK one (blind buy), maar die fles heb ik afgegeven omdat ik het geen succes vond...
Iemand tips?
Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:50 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Waar blijft jou Bulgari Eau the vert extreme tip?![]()
*kuch* vrouwengeur *kuch*
Bedoel je niet Chanel Allure Homme Edition Blanche? Die overigens idd prima is voor in de zomer!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Mr.G het volgende:
- Dior - Homme sport edition blache
Juistquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:02 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Bedoel je niet Chanel Allure Homme Edition Blanche? Die overigens idd prima is voor in de zomer!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb MKK en wil best swappen voor wat AN.
Mmmmm niet dat ik me kan herinneren. Tijd voor een rerun, denk ik. Ik zag wel enige gelijkenis met de topnotes van Costume National 21, gek genoeg, maar misschien was dat een illusie. Ook kaneel-amber.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hee V_A, vind jij Ambre Narguilé niet een beetje als een hele zoete Tea for Two ruiken van L'Artisan?
Told you so.quote:Anyway, ik zou hem vanavond pas dragen, maar ik heb al een drupje op mijn hand gedaan. Wat een gave geur zeg. Het is echt gewoon verse appeltaart met rozijnen en slagroom.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ben terug
Heerlijke geur, maar serieus, Ambre Narguilé is een zusje van in ieder geval Tobacco Vanille. T42 heb ik te lang geleden gesampled, maar ik vermoed daar ook connectie mee. Dezelfde melkachtige, honing creamy-spicyness die je na uiteindelijk krijgt, vertoont in beide geuren veel gelijkenis. De kruiden zijn echter anders: AN heeft veel kaneel, TV natuurlijk veel vanille.
Ambre Narguilé is echter de betere, complexere geur imho, tenzij je in tabak-mood bent, dan is Tobacco Vanille beter. Tevens is Ambre Narguilé goedkopermet $185 voor 100 ml vergeleken met $185 voor 50 ml Tobacco Vanille. Waar hebben we het over.
Mijn advies aan v_a: scoor wat Tobacco Vanille. Wellicht dat je die geur ook erg lekker vindt.
En how low can you go dat je half aangeschoten om 4:24 nog op een forum hierover wil gaan typen voordat je naar bed gaat.![]()
quote:
AN raak ik ook wel benieuwd naar nuquote:Ben wel benieuwd geworden naar AN nu.
Heeft iemand van jullie overigens ervaring met Black Aoud?
Votre opinion s'il vous plaitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
AN raak ik ook wel benieuwd naar nuBlack Aoud had ik gisteren nog toevallig op
what about it?
Wait whuuuuuut! De hele lijn? (min die city exclusives neem ik aan?)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef veuve_amiot het volgende:
En!!! Skins Amsterdam heeft Le Labo nu!
Nah, voordat ik dat kan doen moeten er weer wat pondjes af.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En dan een fout openstaand shirt aandoen en deze move maken:
[ afbeelding ]
Ja, anders valt... Vanessa flauw. Nee, Valerie. Vera?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef W1ZZ het volgende:
Moet volgens mij wel kunnen, wellicht niet vijf mins vóór dansen op doen
Bijna.quote:
Ik heb hem alleen met de dop een beetje op de achterkant van mijn hand gesmeerd destijds (erg droog, momenteel), en ik rook hem na 2-3 uur idd al niet zo goed meer. Ik vermoed dat C&S net als Floris allemaal skin scents zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:26 schreef W1ZZ het volgende:
Anders reageer je even op mijn schrijnende verhaal over No. 88![]()
![]()
Die werd ook genoemd op basenotes, maar daar werd bij gezegd dat hij 3/4 keer zo duur zou zijn, dus eerst maar eens BB proberen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Een nóg conceptuelere versie van Bulgari Black is L'Artisan Dzing!.
quote:I have enjoyed reading many basenotes reviews, but not until I smelled this scent, I felt the urge to register and for the first time express my feelings about a fragrance.
To write clearly: This sucks.
The most cloying composition of -yes- semen and blood, like making love with a man with prostatitis under your period.
quote:If I wanted to smell like a dirty pervert, who continuously jerks off, I'm sure that achieving this effect by the method so graciously provided by Mother Nature would be much more satisfying.
quote:Quite simply, the absolute worst scent I've ever tried.
After spraying it on my hand in a shop, to stop from gagging I found a bottle of Kenneth Cole Black in the store next door and sprayed it all over this foul rubbish. Then scrubbed it off when I got back to the office, using five minutes of soap and hot water to get rid of the stench.
De longivity is in ieder geval goedquote:This is disgusting. Nothing sexual at all. The smell of vomit. Unfortunately I've tried this on my skin, had hangover and had to drink lemonade to clean my mouth. Moreover, It is extremely long lasting.
Dat.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:40 schreef Stereotomy het volgende: Ze ruiken niet zozeer alleen naar parfum, maar naar iets wat je kunt beschrijven. Hazelnoot, gemaaid gras, bessen, leer.
Vaak heb ik ontzettende moeite met het beschrijven van designergeurtjes, omdat het als een parfum ruikt met niet zozeer definieerbare noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |