Jouw markt is duidelijk net aangeboordquote:
Thanks, besteld en inmiddels binnen, en oh wat is 'ie toch lekker. Zwaar, zoet en poederig, ruikt echt zoals sommige lipsticks. Niet iets wat je overdag draagt, daar vind ik 'm te zwaar voor. Maar voor die avonden dat je net iets meer werk maakt van jezelf gaat er niks boven Lipstick Rosequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef W1ZZ het volgende:
De goedkoopste 10ml die ik nu op eBay zie is $33 incl shipping (~ ¤26,40).
http://cgi.ebay.com/Frederic-Malle-LIPSTICK-ROSE-10-ml-spray_W0QQitemZ220365273757QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item220365273757&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Ja, het gros van de geuren van CB vond ik ook vooral leuk om even te ruiken, maar zou ik nooit kunnen dragen. Deze vond ik wat meer gangbaar dan de rest en een goede invulling voor een nog in mijn collectie ontbrekende aquatic. En bovendien maar iets van ¤45 voor 100ml!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh ja. Jazeker hoewel ik in 't begin wel even moest wennen. Erg neusprikkelend zullen we maar zeggen. Maar het zilte zit er zeker in, net als in Heeley Sel Marin.
Ik snap wel dat het hoort bij CB geuren maar ik vind het meer een beleving dan iets dat ik zou willen dragen. Heb jij dat ook?
Of Putain des Palaces van Etat Libre d'Orange (let, as usual bij EldO, niet op de naam alsjeblieft). Een en al zeep, poeder en lipstick.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Josja, is Dior Homme niet iets voor jou dan? Wordt ook vergeleken met lipstick of makeup-tas.
Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wtf! Had je gewoon wat sampletjes aangevraagd of wat besteld?
Done and done! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar de website gaan en alles aanklikken wat je kunt.
Bedank Basenotes maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Done and done! Bedankt voor de tip
Thank god voor commerciele flankers als Bulgari Aqua Marine, Omnia Green Jade en Jasmin Noir.quote:Bulgari sluit winkels Uitgegeven: 14 maart 2009 09:38
Laatst gewijzigd: 14 maart 2009 09:48
AMSTERDAM - Luxe juwelenhuis Bulgari gaat een aantal slecht lopende winkels sluiten. Het juwelenhuis heeft een moeilijk jaar gehad, waarin de winst met meer dan 45 procent daalde.
Ook zal het bedrijf de collectie verkleinen om de verkoop te verbeteren.
Bulgari is het meest bekend om zijn juwelen, die vaak worden gedragen op de rode loper door sterren als Kate Hudson en Keira Knightley. Ook exploiteert het luxemerk horloges en parfums.
Moeilijk jaar
De verkoop van parfums is als enige gestegen, met 12 procent. De verkoop van horloges gaat het slechtst; die daalde met bijna 11 procent.
“Dit jaar zal zeer moeilijk worden. We kunnen geen voorspelling geven voor het komende jaar omdat de situatie zo gecompliceerd is,” aldus Francesco Trapani, executive officer van Bulgari.
Het is ook maar mijn persoonlijke mening hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef W1ZZ het volgende:
Blijkbaar toch wel. Ik ben 26 en heb er gisteren drie complimenten op ontvangen.
Ik bedoel het ook niet boos hoor. Alleen ik ben persoonlijk van mening dat een geur ook maar een geur is en niet per sé aan een bepaalde leeftijd of sekse toebehoort. Volgens mij staat of valt alles met of je het met plezier en zelfvertrouwen draagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn persoonlijke mening hoor
Ik vind Mugler Cologne onder de douche erg orgasmisch. Scheelt me dus weer tijd, en tijd is geld. Dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef W1ZZ het volgende:
ja dan valt het nog mee idd... Hoewel 12E voor douchegel van een geur die je daarna toch opdoet
Dude, da's maar een scene van 6 seconden ofzo.quote:
Well, eerste letter van haar naam, uiteraard.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:02 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
![]()
Freak of nature!!!11!!!eleventy!
Waar staat V voor, bij de weg?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef veuve_amiot het volgende:
Btw, hilariteit alom: http://www.parfumdecannabis.nl/en/index.htm
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
"Etat Libre d'Orange Secretions Magnifiques - Like blood, sweat, sperm, saliva, Secretions Magnifiques is as real as an olfactory coitus that sends one into raptures, to the pinnacle of sensual pleasure, that extraordinary and unique moment when desire triumphs over reason.Masculine tenseness frees a rush of adrenalin in a cascade of high-pitched aldehydic notes. The sensation of freshness is gripping. Then the fragrance reveals a metallic side, precise and as sharp as unappeased desire. We are on a razor-edge skin and sweat mingle, and tastes of musk and sandalwood. The slightly salty marine effect stirs, arouses, and sets your mouth watering. Tongues and sexes find one another, pleasure explodes and all goes wild. Confusion reigns supreme. A subversive, disturbing perfume. Its love or hate at first sight. Sensuous jousting is rarely satisfied with half-measures In between Don Juan and the woman who offers herself, arms are laid down who will be the first to surrender?
"![]()
![]()
"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |