Hallo allemaal!
Een pagina terug vroeg ik om raad, welke ik ook kreeg, en ik ben langs de douglas en de bijenkorf gegaan waar ik resp. samples heb meegenomen/in twee etappes op elke arm een ander geurtje heb gedaan.
Op mijn armen heb ik inmiddels Jump van Joop!, one van Calvin Klein en Hypnose van Lancome gehad. Verder heb ik ook een sample van Vetiver (Guerlain) en Terre d'Hermes. Jump vond ik wel lekker, zeker in het begin, maar rook ik na verloop van tijd nauwelijks tot niet. Ook miste ik de 'bite' in de geur, terwijl ik juist op zoek ben naar een geurtje die dit wel heeft.
Hypnose vond ik heel lekker, een beetje bloemig zonder vrouwelijk over te komen. Ik denk erover hem te kopen maar mis wel het frisse wat ik dus zoek..
One vond ik erg lekker fris, citrusachtig en zepig, toen ik hem net op had maar na een minuut of tien sloop er een geur in die ik me herinner als lelietjes-van-dalen, dit werd steeds sterker en na een half uur rook ik alleen nog maar lelietjes-van-dalen

Op papier heb ik Egoiste van Chanel, CK for men, le Male van JP Gaultier en Vetiver van Guerlain geroken.
Egoiste en CK for men vond ik eigenlijk niets, Egoiste vond ik niet echt een zomers middaggeurtje voor de jeugdige mens (dit wordt ook weliswaar nergens beweerd

) en CK for men vond ik wel lekker maar toch niet bij mij passen, het doet me denken aan groente en er zit een duister(?) element in wat ik minder vind.
Vetiver vond ik eerst heel lekker ruiken maar sloeg later om in een geur die me erg aan mijn oudtante deed denken. Later deze week zal ik hem op mijn huid doen.
Le Male vond ik lekker en ik denk dat ik een sample ga halen (ondanks dat het een geurtje is dat 'iedereen' heeft).
Mijn vraag, heeft iemand suggesties welke geurtjes passen bij wat ik zou willen? Ben ik te vaag in mijn beschrijvingen?
In ieder geval al heel erg bedankt voor de tips van eerder, ik denk dat ik nog wel vaker in dit topic te vinden zal zijn ook al ben ik vooral van het lezen.