Ik tel er nog steeds 9 hoor, geen 15quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, 9 was al veel, maar 15... dat is toch net iets meer dan een auto-ongeluk
15 is niet veel voor een vliegtuigongeluk, da's iets van een week verkeersdoden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, 9 was al veel, maar 15... dat is toch net iets meer dan een auto-ongeluk
Maar... agh laat maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik tel er nog steeds 9 hoor, geen 15Dodelijk gewond is nog niet dood hè...
idd... aantal is nog altijd 9quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik tel er nog steeds 9 hoor, geen 15Dodelijk gewond is nog niet dood hè...
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nu 10
http://janwib.web-log.nl/(...)vliegtuigramp-s.html
Damn... was dat trouwens niet het aantal wat CNN als eerste noemde en waarbij de NOS het nog niet zeker wist??quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nu 10
http://janwib.web-log.nl/(...)vliegtuigramp-s.html
Waarom zouden we? D'r is toch niks toe te voegen qua info?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer gaat die OP weer is veranderd worden
Ik heb na 13 uur eigenlijk alleen nog maar opgelet bij de persconferenties. De rest is langs me heen gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef borisz het volgende:
Heerlijk om tussen al het vlieggeweld even naar the weakest link te kijken.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar Twitter heeft zich vandaag heel erg bewezen!
Goedenavondquote:
je hebt altijd wel een excuusquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar. Was niet de bedoeling want moet onwijs naar het toilet
.
Vieren allemaal bij michiel thuisquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, over 9 dagen is Veenstra jarig! gaan we daar nog wat aan doen?
CNN roept vaker als ze iets vernomen hebben zonder goed te valideren. NOS is iets voorzichtigerquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... was dat trouwens niet het aantal wat CNN als eerste noemde en waarbij de NOS het nog niet zeker wist??
Gaat Veenstra daar voor ons nog wat voor doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, over 9 dagen is Veenstra jarig! gaan we daar nog wat aan doen?
zouden alleen de 00 requesters een onderzoekje krijgen, anders had ik hem graag mee gekraaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
Zo lekker de jaren 00 week gekraakt in een onderzoekje.
Het gaat via pollandquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zouden alleen de 00 requesters een onderzoekje krijgen, anders had ik hem graag mee gekraakt
Zijn ze mee bezig dacht ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Floris, al enig idee wanneer 't mogelijk is om de gedraaide platen op 3FM ook op je eigen last.fm-account gescrobbled te krijgen?
Ja, daarom vraag ik ook of 'ie enig idee heeft wanneer 't mogelijk is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig dacht ik
Mag het toch wel hopen !quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat Veenstra daar voor ons nog wat voor doen![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vieren allemaal bij michiel thuis
Hey, jij hebt ook 'n account? Heb je ff toegevoegd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
Ah, dag top 5 weer voorbij, ik zal ook eens inschakelen
Gisteravond opnieuw gevuldquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook 'n account? Heb je ff toegevoegd.
Very High zag ik.
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal hij kijken wat hij voor ons kan doen....
En m'n library moet ook een beetje vollerquote:
Dan zou ik 'n beetje gaan loeren in de libraries van je neighbours.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En m'n library moet ook een beetje vollerWaar weet nooit met wat, hopen dat dat nu wat beter lukt
Mooi, dan schakel ik vanavond wel weer in. Met Roos vond ik 't niet echt geslaagdquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef themauster het volgende:
Het lijkt erop dat annemieke beter is:
van de twitter van antiroos:, tis woensdag he? Maar ik heb: WEEEEEKEEEEND!
Roos viel inderdaad tegen, snap er niets van vind haar normaal gesproken super.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi, dan schakel ik vanavond wel weer in. Met Roos vond ik 't niet echt geslaagd.
Ik vind d'r normaal ook niet echt bijzonder goed als DJ, maar heb afgelopen maandag toch maar ff geluisterd hoe ze 't deed; verkeerde plaat instarten, namen van artiesten op 'n totaal verkeerde manier uitspreken en 't leek wel 'n kippenhok in de studio.... Dat zijn van die dingen waar ik niet echt vrolijk van word als luisteraar zijndequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roos viel inderdaad tegen, snap er niets van vind haar normaal gesproken super.
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben genept.....op de site van kieskeurig staat dat mn nieuwe monitor geluid heeft, maar hij heeft geen geluid
welk merk en typequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben genept.....op de site van kieskeurig staat dat mn nieuwe monitor geluid heeft, maar hij heeft geen geluid
Kieskeurig is ook niet de site waarop je per definitie moet vertrouwen; wel erg handig voor reviews. Wat staat op de site van de fabrikantquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).
Maar natuurlijk. Blijkbaar was ze iets té enthousiast omdat ze 'n track van 't nieuwe album van U2 ging draaien, met als gevolg dat 't dus 'n totaal andere plaat werd die de lucht in gingquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kentquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kieskeurig is ook niet de site waarop je per definitie moet vertrouwen; wel erg handig voor reviews. Wat staat op de site van de fabrikantDie maakt je product, niet kieskeurig.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga vanaf vrijdag denk ik het laatste uur missen van Ekstra Weekend de nieuwe DikVoormekaar Show lijkt me echt geweldig
http://nl.lge.com/product(...)0inch_w1934sbn.jhtmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kent
en op de site van Dynabyte waar ik m besteld heb, staat trouwens dat ie een RGB aansluiting heeft (heeft ie niet)
Er bestaat toch zoiets als een recorderquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga vanaf vrijdag denk ik het laatste uur missen van Ekstra Weekend de nieuwe DikVoormekaar Show lijkt me echt geweldig
sRGB checkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kent
en op de site van Dynabyte waar ik m besteld heb, staat trouwens dat ie een RGB aansluiting heeft (heeft ie niet)
tuurlijk vind jij m welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://nl.lge.com/product(...)0inch_w1934sbn.jhtml
Jep. Al drie dagen achter elkaar in de ochtend, de middag en de avond; dat ding maakt overuren tegenwoordig.quote:
Maak is een foto van hoe je er nu bij zit , speakers heb je in alle matenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
maar ik ben nog niet klaar...we gaan de speakers uit onze oude monitor slopen en die gebruiken om aan dit beeldscherm te plakken![]()
ik heb gewoon geen plek voor losse speakertjes
ben je gek...t is een teringzooi op de tafelquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maak is een foto van hoe je er nu bij zit , speakers heb je in alle maten
Ik mis em steeds omdat ik aan het eten ben, of op school benquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Al drie dagen achter elkaar in de ochtend, de middag en de avond; dat ding maakt overuren tegenwoordig.
Deze is leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid! Heb jij dat voorgelezen?
Nee, ik vind hem wel geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid! Heb jij dat voorgelezen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_ernie
Alles is weg te werken, en speakers uit een monitor , die zijn spuuglelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben je gek...t is een teringzooi op de tafel
piepschuim, plastic zakjes en veel snoertjes
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
dat boeit me niet...t moet functioneel zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles is weg te werken, en speakers uit een monitor , die zijn spuuglelijk
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
Volgens mij kan je beter echte speakers nemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat boeit me niet...t moet functioneel zijn
monitorspeakers , supergeluid, je kan nog beter doorlussen naar je stereoquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter echte speakers nemen
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
monitorspeakers , supergeluid, je kan nog beter doorlussen naar je stereo
Jij liegt al maanden lang door en doorquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg altijd dat Michiel een leuk programma maakt".
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Regen bij jou ?
Neem ik de zon wel
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Regen bij jou ?
Neem ik de zon wel
Kijken of ze het leuker doet dan Roos.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Annemieke vanavond? Zal de cam wel op de gang worden gericht. Maar eens even kijken of ik ga luisteren.
We zullen het de komende dagen wel horenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijken of ze het leuker doet dan Roos.
Wie vervangt rudy vrijdag, is dat al bekend ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
We zullen het de komende dagen wel horen
Roosquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie vervangt rudy vrijdag, is dat al bekend ?
Het is 't geluid dat uit je speakers komt wat telt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke vanavond? Zal de cam wel op de gang worden gericht. Maar eens even kijken of ik ga luisteren.
Waarom krijg ik die enquetes over muziek nooitquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat via polland.
Levert mij weer een bol.com waardebon op als ik heel veel enquetes heb ingevuld.
Het enige is ik deze enquetes wel zinning invul. Persoonlijk vond ik de 00 week slecht. Veels te weinig verrassende platen.
Volgens de site wel, maar goed de playlist is verder te gruwelijk om maar niet te gaan luisteren.quote:
Oh, die staat al online?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens de site wel, maar goed de playlist is verder te gruwelijk om maar niet te gaan luisteren.
Trouwens, over Polland, ik zit al een half jaar te wachten op mijn Revuequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die enquetes over muziek nooit![]()
Ik had er weer eens 1 over bouwmarkten via polland
Da's mooi op tijd. Staan wel 'n paar leuke plaatjes op de playlist, maar ik ga toch voor KX die avond.quote:
Als de MH ditmaal wel op de playlist staat dan is dat puur toevalquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over flink vooruit plannen gesproken
Juist !quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's mooi op tijd. Staan wel 'n paar leuke plaatjes op de playlist, maar ik ga toch voor KX die avond.
Ah, A Brand in de studio; vandaar dat je zo enthousiast bent!
Och, zo lang 't Mars Needs Woman van Novastar maar niet wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ben bang dat dit de nieuwe megahit gaat worden
Froukje is best een lekker vegetarisch hapjequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist !. Trouwens volgende week presenteren 2 chicks MYA. Annemieke en Froukje
Kiek 's an, dat zijn de betere berichtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist !. Trouwens volgende week presenteren 2 chicks MYA. Annemieke en Froukje
Floris, nu je er toch weer bent.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Floris, al enig idee wanneer 't mogelijk is om de gedraaide platen op 3FM ook op je eigen last.fm-account gescrobbled te krijgen?
Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien daar aparte software voor geschreven zal moeten worden (bijvoorbeeld in Adobe AIR). Reken maar op lange-termijnwerk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Floris, nu je er toch weer bent.
Hmm, too badquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien daar aparte software voor geschreven zal moeten worden (bijvoorbeeld in Adobe AIR). Reken maar op lange-termijnwerk.
Klopt, die ken ik ook wel. Dat werkte echter via een MacOSX of (voor Windows) Yahoo! Widget. Vooral die Windows-manier staat me niet aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmm, too bad.
Ik dacht trouwens op internet al 's een keer 'n vergelijkbare soort software, maar dan voor BBC Radio 1, gezien te hebben. Weet alleen niet meer waar ik dat precies gezien heb.... Zal er nog 's ff naar gaan zoeken.
Maar ze zijn zo lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Vandaag ook weer paaseitjes bijgevuld. Het is nog een week of 10 voordat het het Pasen het is
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo lekker![]()
Eliza zijn die van jou al op
Saai plaatje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar Dancer
Oh, ja, daar heb ik allemaal geen verstand van hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, die ken ik ook wel. Dat werkte echter via een MacOSX of (voor Windows) Yahoo! Widget. Vooral die Windows-manier staat me niet aan.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ook heel zielig trouwens
hierbij zweer ik nooit meer wax-strips te kopen......mn beenharen zitten te vast ofzo
Tell sell epil stopquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ook heel zielig trouwens
hierbij zweer ik nooit meer wax-strips te kopen......mn beenharen zitten te vast ofzo
Stond toch op het zakjequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik wist niet dat t gevulde eitjes waren, dat vind ik niet zo lekker, maar mn moeder was n blij mens...en nu ze toch alleen maar met dr krent op de bank kan zitten door dr hernia is alles natuurlijk al op...want ze is zo zielig
ik heb nog heeeel veel strippen over dus...kan ik jou er blij mee maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
(Wel zielig hoor, ik lach je niet uit)
ben je gekquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stond toch op het zakje
zal er volgende keer opletten dat ze niet gevuld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*Wens van de gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ongeveer intelligentie niveau van annemiekequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat een suffe stelling! Ze vertelt net dat er onderzoek naar is gedaan, en daaruit blijkt iets, en dan gaan ze stellen: dat is helemaal niet zo, en geef maar je mening.. Het is net onderzocht!!!![]()
![]()
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
De sfeer in de plaat..... Magistraal !! TLSP
Jup, helemaal mee eens! We hebben nu wel lang genoeg gewacht. Tijd voor nieuw werk!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochies, maar 't wordt nu toch echt wel nodig tijd dat er goede opnames van de nieuwe Monkeys-platen op 't net opduiken. Wachten duurt zo lang....
Mwah... vind ik best meevallen. Wie zegt namelijk dat het niet andersom is? Dus dat mensen die het vroeg doen eerder naar zulke teksten luisteren ipv mensen dat mensen die er naar luisteren het eerder doen? Lijkt met dat het oorzaak-gevolg ook net zo goed gevolg-oorzaak kan zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat een suffe stelling! Ze vertelt net dat er onderzoek naar is gedaan, en daaruit blijkt iets, en dan gaan ze stellen: dat is helemaal niet zo, en geef maar je mening.. Het is net onderzocht!!!![]()
![]()
Maar ze zeggen toch net dat t die andere is die ermee op de proppen is gekomen...? Either way, dat de mensen daar dat dan toelatenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ongeveer intelligentie niveau van annemieke
Qua muziek is het topquote:
buitendat..moet je tegenwoordig maar gewoon alles geloven wat er in de media verschijnt of wat "zogenaamd" onderzocht is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... vind ik best meevallen. Wie zegt namelijk dat het niet andersom is? Dus dat mensen die het vroeg doen eerder naar zulke teksten luisteren ipv mensen dat mensen die er naar luisteren het eerder doen? Lijkt met dat het oorzaak-gevolg ook net zo goed gevolg-oorzaak kan zijn.
De albumversie is te gek, maar de EP-versie is nog wel 'n heel erg stukkie te gekker hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Maar ze zeggen toch net dat t die andere is die ermee op de proppen is gekomen...? Either way, dat de mensen daar dat dan toelaten..
Hehe, ja? Dat moet ik ff checken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Annemieke heeft nieuwe manier van webcam ontduiken, het licht voor 98% uitdoen
Voor mij is er maar een echt briljante versie en dat is de Soulwax Nite remix. Of bedoel je die?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De albumversie is te gek, maar de EP-versie is nog wel 'n heel erg stukkie te gekker hoor.
Die kwam vanavond al ff langs in m'n iTunes!
wat vind jij dan....quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Oh, nu gaan ze zeggen dat het idd toch niet perse een direct causaal verband is...![]()
Jah idd, k zag dit weekend dat Timur ook op de cam lekker aan 't paffen was... Eigenlijk gewoon verboden natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zouden het roken in de studio ook moeten verbieden
alle werkplekken dienen rookvrij te zijn.
Nope, maar die is inderdaad ook tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mij is er maar een echt briljante versie en dat is de Soulwax Nite remix. Of bedoel je die?![]()
*steekt vinger in de lucht*quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nope, maar die is inderdaad ook tof.
Zal ik je zo ff 'n linkje sturen?
Als je dat wilt doen, graag !quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nope, maar die is inderdaad ook tof.
Zal ik je zo ff 'n linkje sturen?
Ik denk dat het iets is dat IS en niet iets waar je een mening over kan hebben... Dat het dus (nog) niet volledig onderzocht is, betekent niet dat je er echt een persoonlijke mening over kan hebben - hooguit een idee, van hoe het zit. Maar een mening heeft betrekking op of het goed is dat een bepaalde ontwikkeling plaatsvind bv... Dit gaat gewoon over feiten. Vind ik dus nog steeds raar als stelling...quote:
Super, dank je alvastquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Stuur 'm straks wel ff via de PM.
Mee eens, al denk ik dat de laatste generatie meer met sex bezig dan de voorgaande generatie, door dat ze er makkelijker er mee in aanraking komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets is dat IS en niet iets waar je een mening over kan hebben... Dat het dus (nog) niet volledig onderzocht is, betekent niet dat je er echt een persoonlijke mening over kan hebben - hooguit een idee, van hoe het zit. Maar een mening heeft betrekking op of het goed is dat een bepaalde ontwikkeling plaatsvind bv... Dit gaat gewoon over feiten. Vind ik dus nog steeds raar als stelling...
Dat denk ik zeker ook. Maar dat is dus iets dat je denkt, en waarover je wel kunt speculeren... Maar er wordt hier iets gesteld, alsof je daar een mening over kunt hebben. Terwijl waar zij het over hebben, waar jij hiermee ook op in gaat, niet iets waarvan je kunt zeggen of je dat vind.... Natuurlijk kun je nadat je er bv vanuit gaat dat het is zoals jij zegt, het hebben over of dat een goede ontwikkeling is, en je mening geven. Maar ze laten die 2 dingen, feiten en meningen, nu compleet door elkaar lopen... Niet dat ik het altijd heel erg volg, misschien gebeurt dat hier wel veel vaker... Maar ik vind het slecht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mee eens, al denk ik dat de laatste generatie meer met sex bezig dan de voorgaande generatie, door dat ze er makkelijker er mee in aanraking komen.
Vooral 't laatste deel, vanaf 3 minuten, vind ik erg tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
thx voor de link...ga ik zo sjekken
3fm is sowieso slecht met parsen van muziek info, ze doen het ook niet met hun streams terwijl het wel kan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Toch jammer dat deze uurtjes radio nog niet gescrobbled kunnen worden.
Al had ik dan natuurlijk wel Milow uit m'n library moeten deleten....
't Gaat toch alleen om de data? Dat lijkt me 't probleem dus niet, en zoals Floris al postte moet die software nog gemaakt worden. Daar is 't wachten dus op....quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is sowieso slecht met parsen van muziek info, ze doen het ook niet met hun streams terwijl het wel kan.
Ze doen het toch ook al via rdsquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Gaat toch alleen om de data? Dat lijkt me 't probleem dus niet, en zoals Floris al postte moet die software nog gemaakt worden. Daar is 't wachten dus op....
Ja, maar de platen moeten wel op één of andere manier in je eigen library terechtkomen; die software moet ervoor zorgen dat de plays ook daadwerkelijk op je eigen account bijgeteld gaan worden, en dát kan dus op dit moment nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze doen het toch ook al via rds
Jeuj? Ik heb geen idee wie of wat er optreden eigenlijk.... Krezip sowieso, dat lijkt me 'n zekerheidjequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. gaat naar de 3fm Awards!
Van Velzen, Ilse de Lange, GEM en ook nog een toffe maar ik weet even niet meer wiequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jeuj? Ik heb geen idee wie of wat er optreden eigenlijk.... Krezip sowieso, dat lijkt me 'n zekerheidje.
Ze zegt niet zo heel veel dus dat is al heel goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wannabe in L.A.![]()
!!
Er valt weer weinig te klagen over de muziek vanavond, en Annemieke doet 't stuk-ken beter dan Roos, vind ik.
Geen Krezip?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Van Velzen, Ilse de Lange, GEM en ook nog een toffe maar ik weet even niet meer wie
Stuk-ken beter dan dat kippenhok van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zegt niet zo heel veel dus dat is al heel goed
I dunno. Miss Montreal, Bertolf enzo? Misschien komt Hit Me TV ook wel, maar ik heb nu geen zin om 't op te zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwamen alle serious talents ook niet
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, maar de platen moeten wel op één of andere manier in je eigen library terechtkomen; die software moet ervoor zorgen dat de plays ook daadwerkelijk op je eigen account bijgeteld gaan worden, en dát kan dus op dit moment nog niet.
Dat lijkt me zo 't "probleem" nu.... Maar goed, ik heb er geen verstand van.
Leuk hobby project tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.
wekelijks status updatequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!
En schiet 'n beetje op, wil je?!!
Het heeft vooralsnog iig nog geen prio. Er zijn nog belangrijkere dingen gebeuren. De vraag is sowieso of er uberhaupt wel tijd voor is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!
En schiet 'n beetje op, wil je?!!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft vooralsnog iig nog geen prio. Er zijn nog belangrijkere dingen gebeuren. De vraag is sowieso of er uberhaupt wel tijd voor is.
Maak daar maar 'n jaarlijkse status update van dusquote:
Met Annemieke, en straks weer Bertjequote:
"Haal je fanshirt maar vast uit de kast, want Novastar, VanVelzen, Ilse DeLange én GEM treden op tijdens de 3FM Awards op 23 april."quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwamen alle serious talents ook niet
Bertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met Annemieke, en straks weer Bertje![]()
!!
Hij heeft vandaag gisteren weer 'n evaluatiegesprek gehad, dacht ik, dus ik ben benieuwd!
Diane is best een lekker nummer, maar erg traagquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef TheZapster het volgende:
Therapy?![]()
Niet hun beste nummer maar toch
Inderdaad, nowhere en screamager zijn welquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Diane is best een lekker nummer, maar erg traag
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:45 schreef Piles het volgende:
Stats werkenHele avond mee bezig geweest
![]()
Maar we hebben er weer een grafiekje bij
Die Top-posters deze maand en vorige maand-grafiek?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:45 schreef Piles het volgende:
Stats werkenHele avond mee bezig geweest
![]()
Maar we hebben er weer een grafiekje bij
Zonder Hans zaten we nog in deel 800 van deze serie 3fm-topics denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die Top-posters deze maand en vorige maand-grafiek?
Die had bijna de helft kleiner gekund als Hans hier niet zou posten!
Maak daar maar deel 600 vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zonder Hans zaten we nog in deel 800 van deze serie 3fm-topics denk ik
Dan ga ik maar iets van Lynyrd Skynyrd aanvragen denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Learn to Fly? Ach ja, de dag is ook wel om hè.. 't "Mag" weer.
Welk taalgebruik? Pleurisnummer?quote:
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Welk taalgebruik? Pleurisnummer?
Je kunt je beter verontschuldigen voor 't overmatige kotssmiley-gebruik.
Aansteller zal pak luiers voor je bestellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staan![]()
Die kotssmileys zijn eigenlijk nog niet eens genoeg om mijn gevoelens voor dat chanson uit te drukken
Schaamteloos spammen en in paar minuten dichtquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die stats van de hakkuh-nacht blijven trouwens mooi om te zien!
Waarom heb je 't weer veranderd dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staan![]()
Die kotssmileys zijn eigenlijk nog niet eens genoeg om mijn gevoelens voor dat chanson uit te drukken
Net gerard joling een twijfelnichtquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waarom heb je 't weer veranderd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |