Ja, maar de platen moeten wel op één of andere manier in je eigen library terechtkomen; die software moet ervoor zorgen dat de plays ook daadwerkelijk op je eigen account bijgeteld gaan worden, en dát kan dus op dit moment nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze doen het toch ook al via rds
Jeuj? Ik heb geen idee wie of wat er optreden eigenlijk.... Krezip sowieso, dat lijkt me 'n zekerheidjequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. gaat naar de 3fm Awards!
Van Velzen, Ilse de Lange, GEM en ook nog een toffe maar ik weet even niet meer wiequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jeuj? Ik heb geen idee wie of wat er optreden eigenlijk.... Krezip sowieso, dat lijkt me 'n zekerheidje.
Ze zegt niet zo heel veel dus dat is al heel goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wannabe in L.A.![]()
!!
Er valt weer weinig te klagen over de muziek vanavond, en Annemieke doet 't stuk-ken beter dan Roos, vind ik.
Geen Krezip?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Van Velzen, Ilse de Lange, GEM en ook nog een toffe maar ik weet even niet meer wie
Stuk-ken beter dan dat kippenhok van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zegt niet zo heel veel dus dat is al heel goed
I dunno. Miss Montreal, Bertolf enzo? Misschien komt Hit Me TV ook wel, maar ik heb nu geen zin om 't op te zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwamen alle serious talents ook niet
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, maar de platen moeten wel op één of andere manier in je eigen library terechtkomen; die software moet ervoor zorgen dat de plays ook daadwerkelijk op je eigen account bijgeteld gaan worden, en dát kan dus op dit moment nog niet.
Dat lijkt me zo 't "probleem" nu.... Maar goed, ik heb er geen verstand van.
Leuk hobby project tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem kost alleen wel flink wat tijd. Zoiets maak je niet zomaar in een paar uurtjes, vooral niet als je 't netjes wilt doen.
wekelijks status updatequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!
En schiet 'n beetje op, wil je?!!
Het heeft vooralsnog iig nog geen prio. Er zijn nog belangrijkere dingen gebeuren. De vraag is sowieso of er uberhaupt wel tijd voor is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Ik wens je er veel succes mee!
En schiet 'n beetje op, wil je?!!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft vooralsnog iig nog geen prio. Er zijn nog belangrijkere dingen gebeuren. De vraag is sowieso of er uberhaupt wel tijd voor is.
Maak daar maar 'n jaarlijkse status update van dusquote:
Met Annemieke, en straks weer Bertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |