"Haal je fanshirt maar vast uit de kast, want Novastar, VanVelzen, Ilse DeLange én GEM treden op tijdens de 3FM Awards op 23 april."quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwamen alle serious talents ook niet
Bertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met Annemieke, en straks weer Bertje![]()
!!
Hij heeft vandaag gisteren weer 'n evaluatiegesprek gehad, dacht ik, dus ik ben benieuwd!
Diane is best een lekker nummer, maar erg traagquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef TheZapster het volgende:
Therapy?![]()
Niet hun beste nummer maar toch
Inderdaad, nowhere en screamager zijn welquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Diane is best een lekker nummer, maar erg traag
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:45 schreef Piles het volgende:
Stats werkenHele avond mee bezig geweest
![]()
Maar we hebben er weer een grafiekje bij
Die Top-posters deze maand en vorige maand-grafiek?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:45 schreef Piles het volgende:
Stats werkenHele avond mee bezig geweest
![]()
Maar we hebben er weer een grafiekje bij
Zonder Hans zaten we nog in deel 800 van deze serie 3fm-topics denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die Top-posters deze maand en vorige maand-grafiek?
Die had bijna de helft kleiner gekund als Hans hier niet zou posten!
Maak daar maar deel 600 vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zonder Hans zaten we nog in deel 800 van deze serie 3fm-topics denk ik
Dan ga ik maar iets van Lynyrd Skynyrd aanvragen denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Learn to Fly? Ach ja, de dag is ook wel om hè.. 't "Mag" weer.
Welk taalgebruik? Pleurisnummer?quote:
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Welk taalgebruik? Pleurisnummer?
Je kunt je beter verontschuldigen voor 't overmatige kotssmiley-gebruik.
Aansteller zal pak luiers voor je bestellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staan![]()
Die kotssmileys zijn eigenlijk nog niet eens genoeg om mijn gevoelens voor dat chanson uit te drukken
Schaamteloos spammen en in paar minuten dichtquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die stats van de hakkuh-nacht blijven trouwens mooi om te zien!
Waarom heb je 't weer veranderd dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heel wat ergers dan pleurisnummer staan![]()
Die kotssmileys zijn eigenlijk nog niet eens genoeg om mijn gevoelens voor dat chanson uit te drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |