Vieren allemaal bij michiel thuisquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, over 9 dagen is Veenstra jarig! gaan we daar nog wat aan doen?
CNN roept vaker als ze iets vernomen hebben zonder goed te valideren. NOS is iets voorzichtigerquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... was dat trouwens niet het aantal wat CNN als eerste noemde en waarbij de NOS het nog niet zeker wist??
Gaat Veenstra daar voor ons nog wat voor doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, over 9 dagen is Veenstra jarig! gaan we daar nog wat aan doen?
zouden alleen de 00 requesters een onderzoekje krijgen, anders had ik hem graag mee gekraaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
Zo lekker de jaren 00 week gekraakt in een onderzoekje.
Het gaat via pollandquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zouden alleen de 00 requesters een onderzoekje krijgen, anders had ik hem graag mee gekraakt
Zijn ze mee bezig dacht ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Floris, al enig idee wanneer 't mogelijk is om de gedraaide platen op 3FM ook op je eigen last.fm-account gescrobbled te krijgen?
Ja, daarom vraag ik ook of 'ie enig idee heeft wanneer 't mogelijk is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig dacht ik
Mag het toch wel hopen !quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat Veenstra daar voor ons nog wat voor doen![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vieren allemaal bij michiel thuis
Hey, jij hebt ook 'n account? Heb je ff toegevoegd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
Ah, dag top 5 weer voorbij, ik zal ook eens inschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |