Froukje is best een lekker vegetarisch hapjequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist !. Trouwens volgende week presenteren 2 chicks MYA. Annemieke en Froukje
Kiek 's an, dat zijn de betere berichtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist !. Trouwens volgende week presenteren 2 chicks MYA. Annemieke en Froukje
Floris, nu je er toch weer bent.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Floris, al enig idee wanneer 't mogelijk is om de gedraaide platen op 3FM ook op je eigen last.fm-account gescrobbled te krijgen?
Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien daar aparte software voor geschreven zal moeten worden (bijvoorbeeld in Adobe AIR). Reken maar op lange-termijnwerk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Floris, nu je er toch weer bent.
Hmm, too badquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien daar aparte software voor geschreven zal moeten worden (bijvoorbeeld in Adobe AIR). Reken maar op lange-termijnwerk.
Klopt, die ken ik ook wel. Dat werkte echter via een MacOSX of (voor Windows) Yahoo! Widget. Vooral die Windows-manier staat me niet aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmm, too bad.
Ik dacht trouwens op internet al 's een keer 'n vergelijkbare soort software, maar dan voor BBC Radio 1, gezien te hebben. Weet alleen niet meer waar ik dat precies gezien heb.... Zal er nog 's ff naar gaan zoeken.
Maar ze zijn zo lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Vandaag ook weer paaseitjes bijgevuld. Het is nog een week of 10 voordat het het Pasen het is
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo lekker![]()
Eliza zijn die van jou al op
Saai plaatje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar Dancer
Oh, ja, daar heb ik allemaal geen verstand van hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, die ken ik ook wel. Dat werkte echter via een MacOSX of (voor Windows) Yahoo! Widget. Vooral die Windows-manier staat me niet aan.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ook heel zielig trouwens
hierbij zweer ik nooit meer wax-strips te kopen......mn beenharen zitten te vast ofzo
Tell sell epil stopquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ook heel zielig trouwens
hierbij zweer ik nooit meer wax-strips te kopen......mn beenharen zitten te vast ofzo
Stond toch op het zakjequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik wist niet dat t gevulde eitjes waren, dat vind ik niet zo lekker, maar mn moeder was n blij mens...en nu ze toch alleen maar met dr krent op de bank kan zitten door dr hernia is alles natuurlijk al op...want ze is zo zielig
ik heb nog heeeel veel strippen over dus...kan ik jou er blij mee maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
(Wel zielig hoor, ik lach je niet uit)
ben je gekquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stond toch op het zakje
zal er volgende keer opletten dat ze niet gevuld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*Wens van de gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ongeveer intelligentie niveau van annemiekequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat een suffe stelling! Ze vertelt net dat er onderzoek naar is gedaan, en daaruit blijkt iets, en dan gaan ze stellen: dat is helemaal niet zo, en geef maar je mening.. Het is net onderzocht!!!![]()
![]()
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
De sfeer in de plaat..... Magistraal !! TLSP
Jup, helemaal mee eens! We hebben nu wel lang genoeg gewacht. Tijd voor nieuw werk!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochies, maar 't wordt nu toch echt wel nodig tijd dat er goede opnames van de nieuwe Monkeys-platen op 't net opduiken. Wachten duurt zo lang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |