ik heb nog heeeel veel strippen over dus...kan ik jou er blij mee maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
(Wel zielig hoor, ik lach je niet uit)
ben je gekquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stond toch op het zakje
zal er volgende keer opletten dat ze niet gevuld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt ze nou
*I just want get in your ass*Wens van de gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ongeveer intelligentie niveau van annemiekequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat een suffe stelling! Ze vertelt net dat er onderzoek naar is gedaan, en daaruit blijkt iets, en dan gaan ze stellen: dat is helemaal niet zo, en geef maar je mening.. Het is net onderzocht!!!![]()
![]()
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
De sfeer in de plaat..... Magistraal !! TLSP
Jup, helemaal mee eens! We hebben nu wel lang genoeg gewacht. Tijd voor nieuw werk!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Verdomd leuk uitstapje van de mannen, naja, eigenlijk zijn 't nog jochies, maar 't wordt nu toch echt wel nodig tijd dat er goede opnames van de nieuwe Monkeys-platen op 't net opduiken. Wachten duurt zo lang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |