Kieskeurig is ook niet de site waarop je per definitie moet vertrouwen; wel erg handig voor reviews. Wat staat op de site van de fabrikantquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben genept.....op de site van kieskeurig staat dat mn nieuwe monitor geluid heeft, maar hij heeft geen geluid
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).
Maar natuurlijk. Blijkbaar was ze iets té enthousiast omdat ze 'n track van 't nieuwe album van U2 ging draaien, met als gevolg dat 't dus 'n totaal andere plaat werd die de lucht in gingquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kentquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kieskeurig is ook niet de site waarop je per definitie moet vertrouwen; wel erg handig voor reviews. Wat staat op de site van de fabrikantDie maakt je product, niet kieskeurig.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga vanaf vrijdag denk ik het laatste uur missen van Ekstra Weekend de nieuwe DikVoormekaar Show lijkt me echt geweldig
http://nl.lge.com/product(...)0inch_w1934sbn.jhtmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kent
en op de site van Dynabyte waar ik m besteld heb, staat trouwens dat ie een RGB aansluiting heeft (heeft ie niet)
Er bestaat toch zoiets als een recorderquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Ik ga vanaf vrijdag denk ik het laatste uur missen van Ekstra Weekend de nieuwe DikVoormekaar Show lijkt me echt geweldig
sRGB checkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de fabrikant zegt dat ie dit typenummer niet kent
en op de site van Dynabyte waar ik m besteld heb, staat trouwens dat ie een RGB aansluiting heeft (heeft ie niet)
tuurlijk vind jij m welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://nl.lge.com/product(...)0inch_w1934sbn.jhtml
Jep. Al drie dagen achter elkaar in de ochtend, de middag en de avond; dat ding maakt overuren tegenwoordig.quote:
Maak is een foto van hoe je er nu bij zit , speakers heb je in alle matenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
maar ik ben nog niet klaar...we gaan de speakers uit onze oude monitor slopen en die gebruiken om aan dit beeldscherm te plakken![]()
ik heb gewoon geen plek voor losse speakertjes
ben je gek...t is een teringzooi op de tafelquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maak is een foto van hoe je er nu bij zit , speakers heb je in alle maten
Ik mis em steeds omdat ik aan het eten ben, of op school benquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Al drie dagen achter elkaar in de ochtend, de middag en de avond; dat ding maakt overuren tegenwoordig.
Deze is leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid! Heb jij dat voorgelezen?
Nee, ik vind hem wel geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid! Heb jij dat voorgelezen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_ernie
Alles is weg te werken, en speakers uit een monitor , die zijn spuuglelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben je gek...t is een teringzooi op de tafel
piepschuim, plastic zakjes en veel snoertjes
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
dat boeit me niet...t moet functioneel zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles is weg te werken, en speakers uit een monitor , die zijn spuuglelijk
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze is leuk
Volgens mij kan je beter echte speakers nemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat boeit me niet...t moet functioneel zijn
monitorspeakers , supergeluid, je kan nog beter doorlussen naar je stereoquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter echte speakers nemen
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
monitorspeakers , supergeluid, je kan nog beter doorlussen naar je stereo
Jij liegt al maanden lang door en doorquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg altijd dat Michiel een leuk programma maakt".
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Regen bij jou ?
Neem ik de zon wel
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Regen bij jou ?
Neem ik de zon wel
Kijken of ze het leuker doet dan Roos.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Annemieke vanavond? Zal de cam wel op de gang worden gericht. Maar eens even kijken of ik ga luisteren.
We zullen het de komende dagen wel horenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijken of ze het leuker doet dan Roos.
Wie vervangt rudy vrijdag, is dat al bekend ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
We zullen het de komende dagen wel horen
Roosquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie vervangt rudy vrijdag, is dat al bekend ?
Het is 't geluid dat uit je speakers komt wat telt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke vanavond? Zal de cam wel op de gang worden gericht. Maar eens even kijken of ik ga luisteren.
Waarom krijg ik die enquetes over muziek nooitquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat via polland.
Levert mij weer een bol.com waardebon op als ik heel veel enquetes heb ingevuld.
Het enige is ik deze enquetes wel zinning invul. Persoonlijk vond ik de 00 week slecht. Veels te weinig verrassende platen.
Volgens de site wel, maar goed de playlist is verder te gruwelijk om maar niet te gaan luisteren.quote:
Oh, die staat al online?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens de site wel, maar goed de playlist is verder te gruwelijk om maar niet te gaan luisteren.
Trouwens, over Polland, ik zit al een half jaar te wachten op mijn Revuequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die enquetes over muziek nooit![]()
Ik had er weer eens 1 over bouwmarkten via polland
Da's mooi op tijd. Staan wel 'n paar leuke plaatjes op de playlist, maar ik ga toch voor KX die avond.quote:
Als de MH ditmaal wel op de playlist staat dan is dat puur toevalquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over flink vooruit plannen gesproken
Juist !quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's mooi op tijd. Staan wel 'n paar leuke plaatjes op de playlist, maar ik ga toch voor KX die avond.
Ah, A Brand in de studio; vandaar dat je zo enthousiast bent!
Och, zo lang 't Mars Needs Woman van Novastar maar niet wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ben bang dat dit de nieuwe megahit gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |