Gisteravond opnieuw gevuldquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook 'n account? Heb je ff toegevoegd.
Very High zag ik.
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal hij kijken wat hij voor ons kan doen....
En m'n library moet ook een beetje vollerquote:
Dan zou ik 'n beetje gaan loeren in de libraries van je neighbours.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En m'n library moet ook een beetje vollerWaar weet nooit met wat, hopen dat dat nu wat beter lukt
Mooi, dan schakel ik vanavond wel weer in. Met Roos vond ik 't niet echt geslaagdquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef themauster het volgende:
Het lijkt erop dat annemieke beter is:
van de twitter van antiroos:, tis woensdag he? Maar ik heb: WEEEEEKEEEEND!
Roos viel inderdaad tegen, snap er niets van vind haar normaal gesproken super.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi, dan schakel ik vanavond wel weer in. Met Roos vond ik 't niet echt geslaagd.
Ik vind d'r normaal ook niet echt bijzonder goed als DJ, maar heb afgelopen maandag toch maar ff geluisterd hoe ze 't deed; verkeerde plaat instarten, namen van artiesten op 'n totaal verkeerde manier uitspreken en 't leek wel 'n kippenhok in de studio.... Dat zijn van die dingen waar ik niet echt vrolijk van word als luisteraar zijndequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roos viel inderdaad tegen, snap er niets van vind haar normaal gesproken super.
Overkomt iedere DJ danwel techneut wel eens. Met een pallet platen voor je neus is een foutje snel gemaakt ;-).quote:
Klacht indienenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben genept.....op de site van kieskeurig staat dat mn nieuwe monitor geluid heeft, maar hij heeft geen geluid
welk merk en typequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben genept.....op de site van kieskeurig staat dat mn nieuwe monitor geluid heeft, maar hij heeft geen geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |