Hoelaat ga je morn de stad in?quote:
Rond 1 uur denk ik. Jij da?quote:
ik heb tot 3 uur les.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rond 1 uur denk ik. Jij da?
oooh kuj zo komen. dan bint wie er a wa.quote:
Zo doamtquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oooh kuj zo komen. dan bint wie er a wa.
Waar zit je ergens dan morgen? Wij zijn ook rond die tijd in Enschede.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rond 1 uur denk ik. Jij da?
Crash of de Kater, denk ik.. aan die kant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan morgen? Wij zijn ook rond die tijd in Enschede.
Als we daar heen gaan zal ik wel eens effe kieken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Crash of de Kater, denk ik.. aan die kant.
Daar is het veel te koud voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel jammer dat er niet gewoon weer een groot scherm op het marktplein staat zoals bij de Amstel cup finales e.d.
late reactie maar zitsta morgen in 106quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
welk vak zit je dan?
Je had in de Arena moeten zitten joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en toen bij play-offs tegen Ajax, ben ik nog wezen kijken
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Je had in de Arena moeten zitten joh!Alleen jammer dat bij terugkomst de oude markt al zo vol was dat we er niet meer bij konden
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezersquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
mijn mooiste wedstrijd ooit is Schalke '04 thuis, ook Getafé was een heerlijke pot om bij te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
Idem!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!
Heb er zin an, morgen!
Ik vond dat maar een saaie kutwedstrijd eigenlijk. Maar dat was in de tijd dat ik nog niet zo in voetbal geďnteresseerd was als nu.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
Ware het niet dat ik achteraan de 1000 man liep, en dus gewoon vast stond tussen de geus en Jacobuskerkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
Ik was in Rotterdam als 9-jarig jochiequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Die heb ik voor de tv gekeken... was nog iets te jong om zelf naar Rotterdam te gaan
daar was ik bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Shivo het volgende:
Met 30.000 man naar RotterdamHoeveel gaan er naar de UEFA cup finale?
Ik woonde toen in Rotterdam en moest 's morgens naar Enschede om daar met de bus terug naar Rotterdam te kunnen, zodat ik in een Twente vak kon zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)![]()
![]()
Inderdaad, dan had Marseille het zich niet kunnen veroorloven om zo afwachtend, of zeg maar laf, te spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
Oneerlijk dit, Twente verdiende het veel meer dan die holbewoners van Marseille. Begrijp ook niet waarom McClaren Kufo liet staan voor de penalties, die gast was één brok onzekerheid vanavond.
Desondanks blijft het natuurlijk een topprestatie. Twente had alleen echt die tweede goal moeten maken in de heenwedstrijd.
De vraag is alleen waarneer komt Twente weer zover in europa ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
Jammer, volgende keer beter.
Dat zegt dan meer over het niveau van Nederlandse keepers dan over Boschker. Boschker is de jongste niet meer en pakt niet echt punten voor Twente heb ik het idee. De 1-0 van Marseille had hij eigenlijk ook moeten hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
Boschker is atlijd nog een van de betere keepers in Nederland
Hij is ok, maar elke keer als ik hem zie spelen valt hij echt zwaar tegen. Hij pikt zijn goaltjes wel mee (zou ik ook doen met spelers om je heen als Perez, Elia en Arnautovic) maar het kan beter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:en NKufo nog een van de betere spitsen.
Ach ja, nu vol voor de competitie en beker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Rikketik het volgende:
Met opgeheven hoofd het toernooi verlaten, zeker, maar toch wrang dat er zoveel meer in had gezeten.
Is het ook, zeer zeker. Maar zo is het al 2 seizoenen lang.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:05 schreef Rikketik het volgende:
Toch vind ik het knap nu ik er zo over nadenk. Vanavond was de 37e wedstrijd van het seizoen en op Rendla na, die sowieso nog maar één keer heeft mee gespeeld, was de selectie volledig fit!
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef Adidah het volgende:
Jammer jongens, maar gelukkig is er toch nog een Nederlandse club door. Daar zijn jullie natuurlijk wel blij om.
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)
Ja, maar dan moet je de #15 van marseille een levenslange blessure schoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?
Ja kom nou zeg, tiote ontsnapte aan zijn 2e gele kaart. Die vieze stink fransen hadden dan al wel 3x eerder rood mogen hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen voor Twente dat het elftal een beetje intact blijft. Wat stond Douglas weer te spelen zeg, beste man van het veld in mijn optiek. Tiote ook erg sterk, al ontsnapte die aan een 2e gele kaart.
quote:
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Wat een slechte scheids hadden jullie trouwens zeg.
Die kopstoot had rood moeten zijn, die overtreding op Arnautovic bij de achterlijn van die verdediger.
Die spits die eerst Rajkovic door midden wil zagen en het daarna bij Braafheid nog een keer over doet.
True, maar dat er bij beide wedstrijden geen enkele rode kaart is gevallen is een wonder..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Zwoerd het volgende:
We mogen misschien trots zijn, maar nu voel ik me alleen maar doodziek
Wat was er in het sportjournaal dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezien
de herhalingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat was er in het sportjournaal dan?
Wat Kufo betreft ben ik het met je eens, hij is echt zo traag en houterig, het lijkt gewoon nergens opquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat echt te balen.
Niet lullig bedoeld, maar als Twente echt door wil groeien moeten ze wel eens verder gaan kijken dan Boschker en N'Kufo denk ik.
wat stond er nou op dat grote doek aan het begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Lamzak_ het volgende:
Vooral dat gespring voor de penalty's om ze te laten schudden
wat een geweldig dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:59 schreef Boormachine1989 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel duidelijk denk ik
Ja, is inderdaad knap gemaakt, ik zat net achter die duivel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een déjŕ vu naar Milan - Roda gisteren, alsof ik Eric vd Leur de beslissende penalty nogmaals zag over rammen...
Erg zuur!
Doen we morgen vast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag de nare smaak maar wegspoelen lijkt me zo!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
rij 4 stoel 12 en 16 volgens de kaartjes, maar we stonden bij stoel 13/14/15 ofzoquote:
ik ben er weer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen, ik ben er weer!
Trouwens, wat een zonde donderdag, had niet gehoeven, maar ja, morgen de drie punten thuis houden!
Joah, 4 maand gebannedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ben er weer?
morgen gewoon 3 punten, en dan op naar woensdag!
quote:
Dat niet, maar zal niet ontkennen dat ik toch wel sympathie heb voor FC Twente.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of niet
Meeste goals voor FC Twentequote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef DirkZz het volgende:
Blaaise NKUFO, jalallalalala, Maak een goal voor ons.
Nog 5 goals verwijderd van ene record.
ik hoop van nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef Rumille het volgende:
Gaan jullie nou nog eens een keer verliezen
Joden worden kampioenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop van niet
vond het jammer dat Utrecht vandaag verloren heeft.![]()
ow wacht... die moesten tegen ajaxdat maakt het erg jammer
in Israëlquote:
quote:
dan al?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
rij 4 stoel 12 en 16 volgens de kaartjes, maar we stonden bij stoel 13/14/15 ofzo
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie AZ dit jaar wel kampioen worden btw, met Twente 2e en Ajax 3e
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax moet anders ook nog tegen AZ en ons
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar maakt het wel degelijk uit, 2de is voorronde Champions League. Er zijn geen play offs meer voor Champions league voetbal
En dat hebben ajax en az niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.
Orly?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.
[..]
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.
Dat slotprogramma zal nog interessant worden. Ik heb meer vertrouwen in een goede afloop als Twente tegen ploegen moet spelen die gelijkwaardig of beter zijn dan wanneer ze tegen de kleintjes moeten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.
Ja, maar welke ploeg is beter dan twente? Alleen AZ.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat slotprogramma zal nog interessant worden. Ik heb meer vertrouwen in een goede afloop als Twente tegen ploegen moet spelen die gelijkwaardig of beter zijn dan wanneer ze tegen de kleintjes moeten.
moal wat aansquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar maakt het wel degelijk uit, 2de is voorronde Champions League. Er zijn geen play offs meer voor Champions league voetbal
was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan stond jij achter mij!!
Wij stonden rij 3 stoel 16/19 ofzo, ik let er niet echt op.
Die omschrijving!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?
Ja want dat ging zo goed he vorig jaar in de playoffsquote:Op maandag 2 maart 2009 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.
[..]
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.
Hmm.. Ben bang dat er aan het eind van het seizoen aardig wat zullen/willen vertrekken..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Elia zet zijn zinnen op HSV dus, aldus de Pers
Die trouwens ook meldt dat N'Kufo nog aan de bak wil in Saoedi Arabie
dat hebben ze goed gezien dan. ik vind marko beter dan elia op dit moment.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hmm.. Ben bang dat er aan het eind van het seizoen aardig wat zullen/willen vertrekken..![]()
In de zoektocht naar aanvallers voor volgend seizoen die creativiteit koppelen aan het vermogen om de bal in de ploeg te houden denkt Ajax niet alleen aan Eljero Elia (FC Twente). De club uit Amsterdam houdt intussen ook die andere jonge buitenspeler van de Enschedeërs, Marco Arnautovic, nauwlettend in de gaten. De aanvaller uit Oostenrijk staat nog tot de zomer van 2011 op de loonlijst. (AD/Sportwereld)
Zo nieuw is die smerige tactiek niet...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
en de nieuwe tactiek van Ajax, koop gewoon je concurrent leeg
Opmerking niveau Calimeroquote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
en de nieuwe tactiek van Ajax, koop gewoon je concurrent leeg
klopt, maar dat maakt het niet minder stakkerigquote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo nieuw is die smerige tactiek niet...
hij was niet echt vanuit FCT bedoeld, maar meer vanuit Ajax: je kunt niet van ze winnen, maar hebt wel meer geld, dus koop je gewoon hun goede spelers...quote:
Als je echt concurrenten bent, hebben de spelers niet echt een reden om over te stappen natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef Rikketik het volgende:
Toch vraag ik me af in hoeverre Ajax nu aantrekkelijker is dan Twente. Wie er dit seizoen tweede gaat worden, zal ongetwijfeld een belangrijke factor zijn komende transferperiode.
Dat bedoel ik, welke reden hebben spelers nu nog om over te stappen? Ik denk wel dat Ajax mooier op je CV staat om het zo maar even te zeggen. Maar qua sportieve resultaten hoef je het niet meer te doen wat mij betreft. Al zal Ajax ongetwijfeld hogere salarissen betalen, ook niet onbelangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je echt concurrenten bent, hebben de spelers niet echt een reden om over te stappen natuurlijk.
Ik denk dat dit het belangrijkste is!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, welke reden hebben spelers nu nog om over te stappen? Ik denk wel dat Ajax mooier op je CV staat om het zo maar even te zeggen. Maar qua sportieve resultaten hoef je het niet meer te doen wat mij betreft. Al zal Ajax ongetwijfeld hogere salarissen betalen, ook niet onbelangrijk.
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.quote:
Nou, dan moet je daar ook mee concurreren.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het belangrijkste is!
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.
en waarom? omdat Ajax een grotere naam is die beter op je CV staat en betaald ook beter...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef thewishmaster het volgende:
Pas geleden stond er nog een onderzoek in de VI waarin werd gevraagd bij welke Nederlandse club de spelers het liefst wilden voetballen. Ajax (en Feyenoord) staken er met kop en schouders bovenuit en FC Twente had in die lijst een enorme achterstand op Ajax. Als Ajax en FC Twente een speler willen hebben is het negen van de tien keer wel duidelijk dat die speler naar Ajax gaat.
alsof Twente voor het geld dat ze dan voor bijvoorbeeld Elia vangen gelijk een speler van hetzelfde niveau etc. kunnen kopen! dat geld gebruiken ze om een speler te kopen die nog kan groeien tot een hoog niveau (waarna Ajax o.i.d. die natuurlijk weer koopt)quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.
ja, dat dus!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar als FC Twente 8e had gestaan, hadden die twee spelers waarschijnlijk ook niet zo goed gepresteerd als ze dit seizoen hebben gedaan. Bovendien denk ik dat die twee spelers voor Nederlandse clubs niet meer te betalen zijn gezien de vraagprijzen die ik hoor langskomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?
Dit soort problemen heeft Ajax toch ook gehad na verkoop van Sneijder en later Huntelaar aan Real Madrid, daarom hoef je toch niet gelijk de handelswijze van de kopende club aan te vallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof Twente voor het geld dat ze dan voor bijvoorbeeld Elia vangen gelijk een speler van hetzelfde niveau etc. kunnen kopen! dat geld gebruiken ze om een speler te kopen die nog kan groeien tot een hoog niveau (waarna Ajax o.i.d. die natuurlijk weer koopt)
Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar als FC Twente 8e had gestaan, hadden die twee spelers waarschijnlijk ook niet zo goed gepresteerd als ze dit seizoen hebben gedaan. Bovendien denk ik dat die twee spelers voor Nederlandse clubs niet meer te betalen zijn gezien de vraagprijzen die ik hoor langskomen.
Die subtoppers hebben ook groot gelijk dat ze dat proberen binnen te halen, maar Nederlandse clubs zijn niet in staat dat soort bedragen te betalen voor spelers die ik niet eens zekerheidjes wil noemen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.
Die zijn verkocht aan BUITENLANDSE clubs. Als Elia deze winter aan een buitenlandse club werd verkocht, hadden de meeste hier er minder moeite mee gehad, dan dat ie naar een concurrent ging.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dit soort problemen heeft Ajax toch ook gehad na verkoop van Sneijder en later Huntelaar aan Real Madrid, daarom hoef je toch niet gelijk de handelswijze van de kopende club aan te vallen.
maar je mag van Ajax meer verwachten dat er kwaliteit genoeg overblijft om op hetzelfde niveau door te gaan. als je bij FC Twente een Elia of Arnautovic weghaalt, dan is dat wel gelijk te merken in het niveau van het spel denk ik...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dit soort problemen heeft Ajax toch ook gehad na verkoop van Sneijder en later Huntelaar aan Real Madrid, daarom hoef je toch niet gelijk de handelswijze van de kopende club aan te vallen.
x2quote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Die zijn verkocht aan BUITENLANDSE clubs. Als Elia deze winter aan een buitenlandse club werd verkocht, hadden de meeste hier er minder moeite mee gehad, dan dat ie naar een concurrent ging.
Wat doet Twente dan precies anders dan Ajax?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof Twente voor het geld dat ze dan voor bijvoorbeeld Elia vangen gelijk een speler van hetzelfde niveau etc. kunnen kopen! dat geld gebruiken ze om een speler te kopen die nog kan groeien tot een hoog niveau (waarna Ajax o.i.d. die natuurlijk weer koopt)
Die subtoppers krijgen eigenlijk iedere keer meer geld voor hun spelers van Ajax dan hun prestaties hebben gerechtvaardigd en toch maar blijven klagen over het feit dat Ajax wat spelers bij de subtop weggehaald heeft. Best wel zielig eigenlijk. Dat huilverhaal van Dirk Scheringa over de benadering van Perez door Ajax terwijl hij zelf Willem II had leeggekocht was een dieptepunt in dit opzicht.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Die zijn verkocht aan BUITENLANDSE clubs. Als Elia deze winter aan een buitenlandse club werd verkocht, hadden de meeste hier er minder moeite mee gehad, dan dat ie naar een concurrent ging.
Minder salares geven dan ajax.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat doet Twente dan precies anders dan Ajax?
De achteruitgang van Ajax na vooral het vertrek van Sneijder was echt enorm, dus ik denk dat het op hetzelfde neer komt.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je mag van Ajax meer verwachten dat er kwaliteit genoeg overblijft om op hetzelfde niveau door te gaan. als je bij FC Twente een Elia of Arnautovic weghaalt, dan is dat wel gelijk te merken in het niveau van het spel denk ik...
Maar Twente koopt spelers bij weer iets kleinere clubs (Wisgerhof bijv.). Dat is dezelfde tactiek toch?quote:
Exactly my point.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar Twente koopt spelers bij weer iets kleinere clubs (Wisgerhof bijv.). Dat is dezelfde tactiek toch?
Begin nou niet over Wisgerhof. Beetje flauw. Hij was het direkte gevolg van het soepele vertrek van wielaart.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar Twente koopt spelers bij weer iets kleinere clubs (Wisgerhof bijv.). Dat is dezelfde tactiek toch?
Is het flauw omdat deze transfer niet echt goed uitkomt in jouw theorie dat Nederlandse clubs niet teveel mogen kopen van clubs met een mindere reputatie?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
Begin nou niet over Wisgerhof. Beetje flauw. Hij was het direkte gevolg van het soepele vertrek van wielaart.
Alleen dat woord provinciaal al..quote:
Jouw argumenten zijn blijkbaar op. Het woord provinciaal gebruikte ik omdat de klagende clubs zonder enige uitzondering afkomstig zijn uit gebieden ver buiten de Randstad.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Alleen dat woord provinciaal al..
Jullie kopen maar voor veel geld onze spelers weg,ze mislukken toch allemaal in Amsterdam.
Waarom flauw? Jullie handelen net zo goed gewoon naar de mogelijkheden toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
Begin nou niet over Wisgerhof. Beetje flauw. Hij was het direkte gevolg van het soepele vertrek van wielaart.
Dan nog komt het woord provinciaal nogal arrogant over,wat ik eigenlijk ook niet anders dan verwacht had van de gemidddelde Randstedeling.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn blijkbaar op. Het woord provinciaal gebruikte ik omdat de klagende clubs zonder enige uitzondering afkomstig zijn uit gebieden ver buiten de Randstad.
Kom je nu alweer met een buitenlandse club aan. Is het een concurrent van jullie??quote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom flauw? Jullie handelen net zo goed gewoon naar de mogelijkheden toch?
Ik wil niet vervelend of flauw of trollerig zijn, maar er wordt altijd zo afgegeven op Ajax, terwijl het er bij bijna alle clubs zo aan toe gaat. Beetje het idee van de voedselketen, waar Real Madrid bovenaan staat en Ajax (nog?) iets boven Twente, die weer boven NEC staan, die weer boven Volendam staan, die weer boven...nouja, vul maar in.
Als Twente naar de top wil, moeten ze dus op alle facetten een topclub zijn en niet alleen maar één of twee seizoenen op voetbalgebied mee kunnen. Dat betekent dus ook meer salaris geven. Alle faciliteiten creëren dat spelers niet meer bij Twente weg willen. Dat lukt blijkbaar nog niet zo goed. En dat is niet de schuld van Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Kom je nu alweer met een buitenlandse club aan. Is het een concurrent van jullie??
Dat Heerenveen en Groningen dat niets kan schelen dat hun spelers worden weggekocht door de zogenaamde topclub ajax (in mijn ogen allang niet meer), maakt mij niets uit.
Maar Twente wil naar de top, wil een topclub worden, met topspelers. En dan verkoop je je spelers niet aan de direkte concurrent
Het gaat steeds beter, zie Elia.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als Twente naar de top wil, moeten ze dus op alle facetten een topclub zijn en niet alleen maar één of twee seizoenen op voetbalgebied mee kunnen. Dat betekent dus ook meer salaris geven. Alle faciliteiten creëren dat spelers niet meer bij Twente weg willen. Dat lukt blijkbaar nog niet zo goed. En dat is niet de schuld van Ajax.
Nou, dan is er toch geen probleem meer?quote:
quote:Sander Boschker te gast in VI
02-03-2009
Sander Boschker is vanavond te gast in het RTL-programma Voetbal International. De doelman van FC Twente schuift aan tafel bij Wilfred Genee en Johan Derksen. De uit- zending op RTL 7 begint om 21.30 uur.
Huil huil, maar OH OH als Munsterman niet meewerkt aan een transfer.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef El_Bassie het volgende:
Dit is wel verworden tot het ultieme huiltopic. Concentreer je toch eens op je eigen kluppie.
Dan is het weer tijd voor de Monsterman-tekeningenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Huil huil, maar OH OH als Munsterman niet meewerkt aan een transfer.
Helemaal niet. Maar dat eeuwige gezeik dat alleen Ajax dit doet is gewoon bullshit.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Huil huil, maar OH OH als Munsterman niet meewerkt aan een transfer.
Dan is het weer aan de Ajacieden om te huilen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dan is het weer tijd voor de Monsterman-tekeningen
Het gaat om de manier waarop Ajax dat doet.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar dat eeuwige gezeik dat alleen Ajax dit doet is gewoon bullshit.
Of is het halen van Theo Janssen, Ronnie Stam, Denneboom, Hersi en Elia (dan noem ik Wisgerhof expres niet) niet het kopen van goede spelers bij potentiele concurrenten?
Ok, alwetende Twent. Laat dat bord maar gewoon voor je kop zitten en scheld op alles wat Ajax doet, zo kom je natuurlijk nooit van je provinciale imago af.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop Ajax dat doet.
En Elia? Bij ADO zat hij op de bank, wijsneus
Hoe doet Ajax het dan? Door teveel te betalen misschien, maar dat is alleen maar voordeliger voor de subtop.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop Ajax dat doet.
En Elia? Bij ADO zat hij op de bank, wijsneus
Nee, maar das wel een kameraad van me.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, alwetende Twent. Laat dat bord maar gewoon voor je kop zitten en scheld op alles wat Ajax doet, zo kom je natuurlijk nooit van je provinciale imago af.
Ben best trots op dat provinciale imago, maakt ons nig uut wat ie d'r van vind!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, alwetende Twent. Laat dat bord maar gewoon voor je kop zitten en scheld op alles wat Ajax doet, zo kom je natuurlijk nooit van je provinciale imago af.
Ja, da's toch lastig, he? De hele tijd reageer ik normaal, kom ik met argumenten aan, word ik opeens uitgemaakt voor wijsneus en wordt er op de rest maar niet ingegaan omdat dat niet past bij de langspeelplaat die wordt afgespeeld hier. Maar goed, no hard feelings verder.quote:
Van mij mag je er trots op zijn hoor, verwacht alleen niet van ons dat je serieus genomen wordt als je maar blijft zeiken op Ajax, terwijl wanneer uit de argumenten van Suijk blijkt dat jullie hetzelfde doen de argumenten opeens zijn verdwenen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ben best trots op dat provinciale imago, maakt ons nig uut wat ie d'r van vind!
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, da's toch lastig, he? De hele tijd reageer ik normaal, kom ik met argumenten aan, word ik opeens uitgemaakt voor wijsneus en wordt er op de rest maar niet ingegaan omdat dat niet past bij de langspeelplaat die wordt afgespeeld hier. Maar goed, no hard feelings verder.
Ik tel hier 35 argumenten. "held"quote:Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:01 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
[..]
Ik tel hier 35 argumenten. "held"
Ik tel er voor die post ook al 4 (laat ik er al 2 weg voor je, komt wat beter uit he?), maar toen was ik opeens een wijsneus. En ik heb helemaal niks tegen jou of Twente hoor. Zou ook niet weten waarom ik opeens een "held" ben.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar dat eeuwige gezeik dat alleen Ajax dit doet is gewoon bullshit.
Of is het halen van Theo Janssen, Ronnie Stam, Denneboom, Hersi en Elia (dan noem ik Wisgerhof expres niet) niet het kopen van goede spelers bij potentiele concurrenten?
en kwam jij op gegeven moment naast hem tijdens afgelopen donderdag?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee, maar das wel een kameraad van me.bloedje fanatiek.
Stond in parijs voor aan daar, donderdag in de binnenstad was hij ook lekker op gang.
Denneboom en Hersi waren transfervrij.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dream on! FC Twente staat een jaartje boven Ajax (en PSV) en men begint al te denken dat men de nieuwe Nederlandse topclub is. Zelfs in de afgelopen vijf zwakke jaren zonder landstitel eindigde FC Twente nooit boven Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen kap toch eens met dat gekanker, wacht maar, er komen dagen, dat er niemand meer van FC Twente naar Ajax wilt, misschien de wisselspelers. Tot die tijd hebben we het er maar mee te doen, dat ze elke transferperiode de beste spelers willen kopen om ze vervolgens te laten verrotten met een dikke creditcard in de P.C. Hooftstraat..
dat hoor je mij ook niet zeggen, maar zeg wel dat Twente flink aan het groeien is met een solide basis en ze de weg naar boven wel gevonden hebben. denk dat we na volgend seizoen maar eens moet kijken hoever het staat, als er dan weer een goede klassering isquote:Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dream on! FC Twente staat een jaartje boven Ajax (en PSV) en men begint al te denken dat men de nieuwe Nederlandse topclub is. Zelfs in de afgelopen vijf zwakke jaren zonder landstitel eindigde FC Twente nooit boven Ajax.
(dat ik deze discussie eigenlijk nog aanga)
Toch typisch dat jullie elke keer weer het verleden aanhalen.. Gast ik heb het over de toekomst, FC Twente is niet meer te vergelijken met het FC Twente van 5 jaar terug, als je er niets van weet, houd je mond dan gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dream on! FC Twente staat een jaartje boven Ajax (en PSV) en men begint al te denken dat men de nieuwe Nederlandse topclub is. Zelfs in de afgelopen vijf zwakke jaren zonder landstitel eindigde FC Twente nooit boven Ajax.
(dat ik deze discussie eigenlijk nog aanga)
Hmmm dat was geen bod, maar het uiteindelijke bedrag wat er voor betaald is. Overigens een belachelijk bedrag ja. De vraagprijs was trouwens nog hoger heb ik begrepen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.
Mwah... Sneijder was wel dé speler op dat moment bij Ajax en ook Huntelaar was de laatste seizoenen goed voor belachelijk veel goals. Het is dus wat naief om te zeggen dat het weghalen van die 2 geen invloed heeft op het niveau van het spel.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je mag van Ajax meer verwachten dat er kwaliteit genoeg overblijft om op hetzelfde niveau door te gaan. als je bij FC Twente een Elia of Arnautovic weghaalt, dan is dat wel gelijk te merken in het niveau van het spel denk ik...
blijft staan dat je bij Ajax meer dan bij FC Twente mag verwachten dat ze het op kunnen vangen met andere kwalitatieve spelers...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah... Sneijder was wel dé speler op dat moment bij Ajax en ook Huntelaar was de laatste seizoenen goed voor belachelijk veel goals. Het is dus wat naief om te zeggen dat het weghalen van die 2 geen invloed heeft op het niveau van het spel.
Tja ik weet dat niet hoor. Als je uit gaat van 22 gelijkwaardige spelers wel, maar dat is enkel bij de europese top. In het geval van Ajax moeten ze het ook vaak doen met een (dure) aankoop of een talent uit de jeugd.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijft staan dat je bij Ajax meer dan bij FC Twente mag verwachten dat ze het op kunnen vangen met andere kwalitatieve spelers...
QFTquote:Niemand is van plan naar huis te gaan en zingt de harde kern nog één keer dat ze van FC Twente houden. Ze zingen het ook écht, niet zo binnensmonds als hun collega-supporters bij bijvoorbeeld SC Heerenveen of AZ, maar zo hard dat niemand meer twijfelt of ze het wel menen. Ook nadat hún FC Twente in de tweede ronde van het UEFA Cup-toernooi is gestrand, blijven zij achter met een gevoel van trots.
ja klopt, was een trein later. stond nog bij de burgerking daarquote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en kwam jij op gegeven moment naast hem tijdens afgelopen donderdag?
als ik 2 cm naar rechts keek 1 rij lager, keek ik tegen jou aan volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ja klopt, was een trein later. stond nog bij de burgerking daarMaar jij zat schuin achter mij of niet?
Ook ongeveer 18/23 jaar oud, samen met een paar anderen.
Ja, hek dat dus nog redelijk goed geschat.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik 2 cm naar rechts keek 1 rij lager, keek ik tegen jou aan volgens mij
ben 22, en was samen met kameraad van 24
nope, met een CC 2 kaartjes kunnen bemachtigen...quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja, hek dat dus nog redelijk goed geschat.
hebbie ook seizoenskaart dan? Ik zit sta elke week op die plek
Lach oans moar uut nee dat dot oans nich wat..quote:Op maandag 2 maart 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor zover ik Suijk ken discussieert hij altijd heel normaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Lach oans moar uut nee dat dot oans nich wat..
Enschede is onze stad.
Luister pannenkoek, ga je frustraties ergens anders botvieren.
Twente doet het nu al 3 seizoenen beter dan ajax,
Speelt nog in de beker en staat 2e dit seizoen, die uefa cup winnen jullie tóch niet.
Aanpass'n of oprotten, hier zijn wij de baas!
ninjamodskills.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Hmm, sjimz' post stond er nog niet toen ik postte.
Egnie, eerder een Feyenoorderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met die arrogantie van je lijk je wel een Ajacied hoor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zie mijn quote, fans van twente provinciaaltjes noemen![]()
Heel normaal discussiëren noem je dat?
Uit het gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit de drek en de resten...
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Boschker gister bij Voetbal International... was niet echt positief over zijn collega Michailov
Je blinkt niet echt uit in intelligentie hč?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zie mijn quote, fans van twente provinciaaltjes noemen![]()
Heel normaal discussiëren noem je dat?
Uit het gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit de drek en de resten...
Velthuizen waren ze mee bezig, maar die tekende bij. Al waren ze er gister bij VI wel over eens dat de 2 beste keepers bij Ajax zaten. Maar goed, V en V doen het zeker goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.
wat zei hij over hem dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Boschker gister bij Voetbal International... was niet echt positief over zijn collega Michailov
heeft die Michailov al beetje ervaring in het 1e dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon Vorm of Velthuizen halen.
Volgens mij 1 wedstrijd bij Twente en een stuk of 12 bij Levski.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zei hij over hem dan?
[..]
heeft die Michailov al beetje ervaring in het 1e dan?
Ze vroegen hem vrij direct wat hij van M vond, waarop Boschker zeiquote:
"Ook al"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
!!!!
Jij hebt dus ook al zo'n plaat voor je kop.
Suijk heeft gewoon goede argumenten en jullie beginnen arrogante trekjes te vertonen.
Beetje jammer maar blijkbaar hoort het erbij als je van een provincie club wil uitgroeien tot een Nederlandse topclub.
Het is gewoon belachelijk hoe er over Twente ("Dat is toch de Achterhoek?"quote:Van der Gijp omschreef het gisteren goed.
Het zal ze in Dordrecht of Zierikzee worst wezen wat er met Twente gebeurd.
Pas als ze dat daar ook doen (en ander plekken buiten de twentse streek om) zal het geen provinciale club meer zijn.
'wij' zijn. Of ik ben.quote:en jullie
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk hoe er over Twente ("Dat is toch de Achterhoek?"en andere (Noord- en Oostelijke) streken & provincies wordt gedacht in de Hollandse provincies.
In de Hollandse provincies zijn ze geen haar beter (En eigenlijk nog veel slechter) dan dat jij zojuist suggereert dat
[..]
HAHA ja dat dacht ik ook ffquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht ook dat Boschker 'wie' ging zeggen toen het even stil bleef na de vraag van Genee.
Hij is toch ook alleen maar bij twente gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg?quote:
na dit seizoen optie tot koop heb ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is toch ook alleen maar bij twente gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg?
En heeft Twente nog een optie tot koop?
Zolang je met V. maar niet Vermeer bedoeltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen is V. of V. een betere optie dan M. als opvolger van B.
ehhhh.. okequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen is V. of V. een betere optie dan M. als opvolger van B.
neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang je met V. maar niet Vermeer bedoelt
Hierquote:
Krant van 10 november 2008quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:18 schreef KingOfPop het volgende:
Tuurlijk het AD, lekker plaatjes kijken.
is dat dan niet meer afhankelijk van de clubhistorie? DWZ... Twente had dit jaar ook een zwaardere loting bij de CL dan Ajax zou hebben gehad als zij zich geplaatst hadden voor die voorronde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef Dos37 het volgende:
de nummer 4 en winnaar van de play offs moeten volgens mij ook nog een voorronde voor nieuwe UEFA cup spelen.
thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 kampioen en cl, 2 voorronde CL - lastigere dan eerder en tegen een TOP4 land. 3 en 4 direct uefa, waarvan 4 wellicht een extra kwali-ronde, bekerwinnaar eventueel naar uefa en de winnaar van de playoffs tussen 5/8 of 6/9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |