True, maar dat er bij beide wedstrijden geen enkele rode kaart is gevallen is een wonder..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Zwoerd het volgende:
We mogen misschien trots zijn, maar nu voel ik me alleen maar doodziek
Wat was er in het sportjournaal dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezien
de herhalingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat was er in het sportjournaal dan?
Wat Kufo betreft ben ik het met je eens, hij is echt zo traag en houterig, het lijkt gewoon nergens opquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat echt te balen.
Niet lullig bedoeld, maar als Twente echt door wil groeien moeten ze wel eens verder gaan kijken dan Boschker en N'Kufo denk ik.
wat stond er nou op dat grote doek aan het begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Lamzak_ het volgende:
Vooral dat gespring voor de penalty's om ze te laten schudden
wat een geweldig dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:59 schreef Boormachine1989 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel duidelijk denk ik
Ja, is inderdaad knap gemaakt, ik zat net achter die duivel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een déjà vu naar Milan - Roda gisteren, alsof ik Eric vd Leur de beslissende penalty nogmaals zag over rammen...
Erg zuur!
Doen we morgen vast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag de nare smaak maar wegspoelen lijkt me zo!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
rij 4 stoel 12 en 16 volgens de kaartjes, maar we stonden bij stoel 13/14/15 ofzoquote:
ik ben er weer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen, ik ben er weer!
Trouwens, wat een zonde donderdag, had niet gehoeven, maar ja, morgen de drie punten thuis houden!
Joah, 4 maand gebannedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ben er weer?
morgen gewoon 3 punten, en dan op naar woensdag!
quote:
Dat niet, maar zal niet ontkennen dat ik toch wel sympathie heb voor FC Twente.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of niet
Meeste goals voor FC Twentequote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef DirkZz het volgende:
Blaaise NKUFO, jalallalalala, Maak een goal voor ons.
Nog 5 goals verwijderd van ene record.
ik hoop van nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef Rumille het volgende:
Gaan jullie nou nog eens een keer verliezen
Joden worden kampioenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop van niet
vond het jammer dat Utrecht vandaag verloren heeft.![]()
ow wacht... die moesten tegen ajaxdat maakt het erg jammer
in Israëlquote:
quote:
dan al?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
rij 4 stoel 12 en 16 volgens de kaartjes, maar we stonden bij stoel 13/14/15 ofzo
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie AZ dit jaar wel kampioen worden btw, met Twente 2e en Ajax 3e
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax moet anders ook nog tegen AZ en ons
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar maakt het wel degelijk uit, 2de is voorronde Champions League. Er zijn geen play offs meer voor Champions league voetbal
En dat hebben ajax en az niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.
Orly?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.
[..]
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.
Dat slotprogramma zal nog interessant worden. Ik heb meer vertrouwen in een goede afloop als Twente tegen ploegen moet spelen die gelijkwaardig of beter zijn dan wanneer ze tegen de kleintjes moeten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou kunnen, zoveel maakt het ook allemaal niet uit met dat gare play-offsysteem (2e of 3e). Toch denk ik dat Ajax nog 2e wordt en Twente 3e, vooral vanwege het loodzware slotprogramma van Twente.
Ja, maar welke ploeg is beter dan twente? Alleen AZ.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat slotprogramma zal nog interessant worden. Ik heb meer vertrouwen in een goede afloop als Twente tegen ploegen moet spelen die gelijkwaardig of beter zijn dan wanneer ze tegen de kleintjes moeten.
moal wat aansquote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar maakt het wel degelijk uit, 2de is voorronde Champions League. Er zijn geen play offs meer voor Champions league voetbal
was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan stond jij achter mij!!
Wij stonden rij 3 stoel 16/19 ofzo, ik let er niet echt op.
Die omschrijving!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was jij die kerel met pet op, schorre stem en peuk op de lip?
Ja want dat ging zo goed he vorig jaar in de playoffsquote:Op maandag 2 maart 2009 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Thuis/Thuis ja. Dat is een enorm verschil.
[..]
Hmm. Dat wist ik niet. Dan maakt het inderdaad een enorm verschil.
Hmm.. Ben bang dat er aan het eind van het seizoen aardig wat zullen/willen vertrekken..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Elia zet zijn zinnen op HSV dus, aldus de Pers
Die trouwens ook meldt dat N'Kufo nog aan de bak wil in Saoedi Arabie
dat hebben ze goed gezien dan. ik vind marko beter dan elia op dit moment.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hmm.. Ben bang dat er aan het eind van het seizoen aardig wat zullen/willen vertrekken..![]()
In de zoektocht naar aanvallers voor volgend seizoen die creativiteit koppelen aan het vermogen om de bal in de ploeg te houden denkt Ajax niet alleen aan Eljero Elia (FC Twente). De club uit Amsterdam houdt intussen ook die andere jonge buitenspeler van de Enschedeërs, Marco Arnautovic, nauwlettend in de gaten. De aanvaller uit Oostenrijk staat nog tot de zomer van 2011 op de loonlijst. (AD/Sportwereld)
Zo nieuw is die smerige tactiek niet...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
en de nieuwe tactiek van Ajax, koop gewoon je concurrent leeg
Opmerking niveau Calimeroquote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
en de nieuwe tactiek van Ajax, koop gewoon je concurrent leeg
klopt, maar dat maakt het niet minder stakkerigquote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo nieuw is die smerige tactiek niet...
hij was niet echt vanuit FCT bedoeld, maar meer vanuit Ajax: je kunt niet van ze winnen, maar hebt wel meer geld, dus koop je gewoon hun goede spelers...quote:
Als je echt concurrenten bent, hebben de spelers niet echt een reden om over te stappen natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef Rikketik het volgende:
Toch vraag ik me af in hoeverre Ajax nu aantrekkelijker is dan Twente. Wie er dit seizoen tweede gaat worden, zal ongetwijfeld een belangrijke factor zijn komende transferperiode.
Dat bedoel ik, welke reden hebben spelers nu nog om over te stappen? Ik denk wel dat Ajax mooier op je CV staat om het zo maar even te zeggen. Maar qua sportieve resultaten hoef je het niet meer te doen wat mij betreft. Al zal Ajax ongetwijfeld hogere salarissen betalen, ook niet onbelangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je echt concurrenten bent, hebben de spelers niet echt een reden om over te stappen natuurlijk.
Ik denk dat dit het belangrijkste is!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, welke reden hebben spelers nu nog om over te stappen? Ik denk wel dat Ajax mooier op je CV staat om het zo maar even te zeggen. Maar qua sportieve resultaten hoef je het niet meer te doen wat mij betreft. Al zal Ajax ongetwijfeld hogere salarissen betalen, ook niet onbelangrijk.
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.quote:
Nou, dan moet je daar ook mee concurreren.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het belangrijkste is!
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.
en waarom? omdat Ajax een grotere naam is die beter op je CV staat en betaald ook beter...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef thewishmaster het volgende:
Pas geleden stond er nog een onderzoek in de VI waarin werd gevraagd bij welke Nederlandse club de spelers het liefst wilden voetballen. Ajax (en Feyenoord) staken er met kop en schouders bovenuit en FC Twente had in die lijst een enorme achterstand op Ajax. Als Ajax en FC Twente een speler willen hebben is het negen van de tien keer wel duidelijk dat die speler naar Ajax gaat.
alsof Twente voor het geld dat ze dan voor bijvoorbeeld Elia vangen gelijk een speler van hetzelfde niveau etc. kunnen kopen! dat geld gebruiken ze om een speler te kopen die nog kan groeien tot een hoog niveau (waarna Ajax o.i.d. die natuurlijk weer koopt)quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat provinciale geklets waarin Ajax de schuld krijgt van het vertrek van spelers bij subtoppers in Nederland. Die clubs krijgen van Ajax gewoon een behoorlijke prijs voor die spelers waar ze de gaten weer mee kunnen opvullen.
ja, dat dus!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar als FC Twente 8e had gestaan, hadden die twee spelers waarschijnlijk ook niet zo goed gepresteerd als ze dit seizoen hebben gedaan. Bovendien denk ik dat die twee spelers voor Nederlandse clubs niet meer te betalen zijn gezien de vraagprijzen die ik hoor langskomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Stel je voor he, met alle respect, nec stond op de plaats waar Twente nu staat, en Twente stond op de plaats waar nec nu staat. Had ajax dezelfde spelers gewild, Elia en Arnoutovic?
Dit soort problemen heeft Ajax toch ook gehad na verkoop van Sneijder en later Huntelaar aan Real Madrid, daarom hoef je toch niet gelijk de handelswijze van de kopende club aan te vallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof Twente voor het geld dat ze dan voor bijvoorbeeld Elia vangen gelijk een speler van hetzelfde niveau etc. kunnen kopen! dat geld gebruiken ze om een speler te kopen die nog kan groeien tot een hoog niveau (waarna Ajax o.i.d. die natuurlijk weer koopt)
Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk nee, maar als FC Twente 8e had gestaan, hadden die twee spelers waarschijnlijk ook niet zo goed gepresteerd als ze dit seizoen hebben gedaan. Bovendien denk ik dat die twee spelers voor Nederlandse clubs niet meer te betalen zijn gezien de vraagprijzen die ik hoor langskomen.
Die subtoppers hebben ook groot gelijk dat ze dat proberen binnen te halen, maar Nederlandse clubs zijn niet in staat dat soort bedragen te betalen voor spelers die ik niet eens zekerheidjes wil noemen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef need2009 het volgende:
[..]
Daar heeft ajax natuurlijk een groot aandeel in, met het belachelijke bod van 16,25 miljoen voor een aardige speler als suljamani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |