True, maar dat er bij beide wedstrijden geen enkele rode kaart is gevallen is een wonder..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Zwoerd het volgende:
We mogen misschien trots zijn, maar nu voel ik me alleen maar doodziek
Wat was er in het sportjournaal dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezien
de herhalingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat was er in het sportjournaal dan?
Wat Kufo betreft ben ik het met je eens, hij is echt zo traag en houterig, het lijkt gewoon nergens opquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat echt te balen.
Niet lullig bedoeld, maar als Twente echt door wil groeien moeten ze wel eens verder gaan kijken dan Boschker en N'Kufo denk ik.
. Wat dramatisch ingeschoten zeg
wat stond er nou op dat grote doek aan het begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Lamzak_ het volgende:
Vooral dat gespring voor de penalty's om ze te laten schudden
wat een geweldig dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:59 schreef Boormachine1989 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel duidelijk denk ik
Ja, is inderdaad knap gemaakt, ik zat net achter die duivel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een déjà vu naar Milan - Roda gisteren, alsof ik Eric vd Leur de beslissende penalty nogmaals zag over rammen...
Erg zuur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |