Ach ja, nu vol voor de competitie en beker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Rikketik het volgende:
Met opgeheven hoofd het toernooi verlaten, zeker, maar toch wrang dat er zoveel meer in had gezeten.
Is het ook, zeer zeker. Maar zo is het al 2 seizoenen lang.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:05 schreef Rikketik het volgende:
Toch vind ik het knap nu ik er zo over nadenk. Vanavond was de 37e wedstrijd van het seizoen en op Rendla na, die sowieso nog maar één keer heeft mee gespeeld, was de selectie volledig fit!
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef Adidah het volgende:
Jammer jongens, maar gelukkig is er toch nog een Nederlandse club door. Daar zijn jullie natuurlijk wel blij om.
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)
Ja, maar dan moet je de #15 van marseille een levenslange blessure schoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?
Ja kom nou zeg, tiote ontsnapte aan zijn 2e gele kaart. Die vieze stink fransen hadden dan al wel 3x eerder rood mogen hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen voor Twente dat het elftal een beetje intact blijft. Wat stond Douglas weer te spelen zeg, beste man van het veld in mijn optiek. Tiote ook erg sterk, al ontsnapte die aan een 2e gele kaart.
quote:
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Wat een slechte scheids hadden jullie trouwens zeg.
Die kopstoot had rood moeten zijn, die overtreding op Arnautovic bij de achterlijn van die verdediger.
Die spits die eerst Rajkovic door midden wil zagen en het daarna bij Braafheid nog een keer over doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |