Hoelaat ga je morn de stad in?quote:
Rond 1 uur denk ik. Jij da?quote:
ik heb tot 3 uur les.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rond 1 uur denk ik. Jij da?
oooh kuj zo komen. dan bint wie er a wa.quote:
Zo doamtquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oooh kuj zo komen. dan bint wie er a wa.
Waar zit je ergens dan morgen? Wij zijn ook rond die tijd in Enschede.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rond 1 uur denk ik. Jij da?
Crash of de Kater, denk ik.. aan die kant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan morgen? Wij zijn ook rond die tijd in Enschede.
Als we daar heen gaan zal ik wel eens effe kieken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Crash of de Kater, denk ik.. aan die kant.
Daar is het veel te koud voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel jammer dat er niet gewoon weer een groot scherm op het marktplein staat zoals bij de Amstel cup finales e.d.
late reactie maar zitsta morgen in 106quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
welk vak zit je dan?
Je had in de Arena moeten zitten joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en toen bij play-offs tegen Ajax, ben ik nog wezen kijken
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Je had in de Arena moeten zitten joh!Alleen jammer dat bij terugkomst de oude markt al zo vol was dat we er niet meer bij konden
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezersquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
mijn mooiste wedstrijd ooit is Schalke '04 thuis, ook Getafé was een heerlijke pot om bij te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
Idem!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!
Heb er zin an, morgen!
Ik vond dat maar een saaie kutwedstrijd eigenlijk. Maar dat was in de tijd dat ik nog niet zo in voetbal geïnteresseerd was als nu.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
Ware het niet dat ik achteraan de 1000 man liep, en dus gewoon vast stond tussen de geus en Jacobuskerkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
Ik was in Rotterdam als 9-jarig jochiequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Die heb ik voor de tv gekeken... was nog iets te jong om zelf naar Rotterdam te gaan
daar was ik bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Shivo het volgende:
Met 30.000 man naar RotterdamHoeveel gaan er naar de UEFA cup finale?
Ik woonde toen in Rotterdam en moest 's morgens naar Enschede om daar met de bus terug naar Rotterdam te kunnen, zodat ik in een Twente vak kon zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)![]()
![]()
Inderdaad, dan had Marseille het zich niet kunnen veroorloven om zo afwachtend, of zeg maar laf, te spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
Oneerlijk dit, Twente verdiende het veel meer dan die holbewoners van Marseille. Begrijp ook niet waarom McClaren Kufo liet staan voor de penalties, die gast was één brok onzekerheid vanavond.
Desondanks blijft het natuurlijk een topprestatie. Twente had alleen echt die tweede goal moeten maken in de heenwedstrijd.
De vraag is alleen waarneer komt Twente weer zover in europa ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
Jammer, volgende keer beter.
Dat zegt dan meer over het niveau van Nederlandse keepers dan over Boschker. Boschker is de jongste niet meer en pakt niet echt punten voor Twente heb ik het idee. De 1-0 van Marseille had hij eigenlijk ook moeten hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
Boschker is atlijd nog een van de betere keepers in Nederland
Hij is ok, maar elke keer als ik hem zie spelen valt hij echt zwaar tegen. Hij pikt zijn goaltjes wel mee (zou ik ook doen met spelers om je heen als Perez, Elia en Arnautovic) maar het kan beter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:en NKufo nog een van de betere spitsen.
Ach ja, nu vol voor de competitie en beker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Rikketik het volgende:
Met opgeheven hoofd het toernooi verlaten, zeker, maar toch wrang dat er zoveel meer in had gezeten.
Is het ook, zeer zeker. Maar zo is het al 2 seizoenen lang.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:05 schreef Rikketik het volgende:
Toch vind ik het knap nu ik er zo over nadenk. Vanavond was de 37e wedstrijd van het seizoen en op Rendla na, die sowieso nog maar één keer heeft mee gespeeld, was de selectie volledig fit!
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef Adidah het volgende:
Jammer jongens, maar gelukkig is er toch nog een Nederlandse club door. Daar zijn jullie natuurlijk wel blij om.
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ajax good job... Maar kon het niet aanzien om die Ajacied te zien feesten (pure jaloezie)
Ja, maar dan moet je de #15 van marseille een levenslange blessure schoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we dat Marseille nou uit de UEFA Cup schoppen, zijn we dan weer vriendjes?
Ja kom nou zeg, tiote ontsnapte aan zijn 2e gele kaart. Die vieze stink fransen hadden dan al wel 3x eerder rood mogen hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen voor Twente dat het elftal een beetje intact blijft. Wat stond Douglas weer te spelen zeg, beste man van het veld in mijn optiek. Tiote ook erg sterk, al ontsnapte die aan een 2e gele kaart.
quote:
Ik heb me deze keer minder gestoord aan de scheids dan vorige week, die was nog een paar klasses triester.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Wat een slechte scheids hadden jullie trouwens zeg.
Die kopstoot had rood moeten zijn, die overtreding op Arnautovic bij de achterlijn van die verdediger.
Die spits die eerst Rajkovic door midden wil zagen en het daarna bij Braafheid nog een keer over doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |