Daar is het veel te koud voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef kastanova het volgende:
Op zich wel jammer dat er niet gewoon weer een groot scherm op het marktplein staat zoals bij de Amstel cup finales e.d.
late reactie maar zitsta morgen in 106quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
welk vak zit je dan?
Je had in de Arena moeten zitten joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en toen bij play-offs tegen Ajax, ben ik nog wezen kijken
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Je had in de Arena moeten zitten joh!Alleen jammer dat bij terugkomst de oude markt al zo vol was dat we er niet meer bij konden
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezersquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
mijn mooiste wedstrijd ooit is Schalke '04 thuis, ook Getafé was een heerlijke pot om bij te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was toen al doorbroken door 16 jarige breezers
Die wedstrijd in de Arena was echt geniaal, de mooiste wedstrijd die ik live in het echt heb mogen zien die spanning
Hopelijk morgen ook zo al mag het wel iets minder spannend.
Idem!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
De paupers, mij mooiste wedstrijd was toch de bekerfinale in 2001!
Heb er zin an, morgen!
Ik vond dat maar een saaie kutwedstrijd eigenlijk. Maar dat was in de tijd dat ik nog niet zo in voetbal geïnteresseerd was als nu.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
Ware het niet dat ik achteraan de 1000 man liep, en dus gewoon vast stond tussen de geus en Jacobuskerkquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
d'r was toen toch een stuk voor jullie afgezet? vooraan? of heb ik dat mis?
Ik was in Rotterdam als 9-jarig jochiequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Die heb ik voor de tv gekeken... was nog iets te jong om zelf naar Rotterdam te gaan
daar was ik bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heb er zin an, morgen!
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Shivo het volgende:
Met 30.000 man naar RotterdamHoeveel gaan er naar de UEFA cup finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |